Kişisel
Eğitim Fakültesi
Kurumsal E-posta : aytunga.oguz@dpu.edu.tr
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31
Yabancı Diller
-
1991 KPDS
Fransızca - 87
-
1999 KPDS
Fransızca - 83
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
-
, (2019). Olur, B. & Oğuz, A. (2019). Qualification Perception of Prospective Teachers on MulticulturalEducation: A Need Assessment. International Journal of Academic Research in Progressive Education And Development, 8 (4), 165 - 184. . , (), - .
-
, (2019). Karafil, B. & Oğuz, A. (2019). İngilizce hazırlık sınıfı yazma dersi öğretim programına ilişkin okutman görüşleri. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi/Electronic Journal of Social Sciences, 18 (71), 1025 - 1039. . , (), - .
-
, (2019). Yıldız, D. & Oğuz, A. (2019). Velilerin medya okuryazarlığına ilişkin eğitim gereksinimlerinin belirlenmesi. Turkish Studies - Information Technologies and Applied Sciences, 4 (2), 331 - 350. http://dx.doi.org/10.29228/TurkishStudies.22122. , (), - .
-
, (2019). Karafil, B. & Oğuz, A. (2019). Üniversite öğrencilerinin öz yönetimli öğrenmeye hazırbulunuşluk düzeylerinin incelenmesi. Akademikbakış Dergisi, (72), 18 - 32. . , (), - .
-
, (2018). Oğuz, A. & Kutlu, K. D. (2018). Ortaokul öğrencilerinin üst bilişsel farkındalıkları ile öz yeterlik algıları arasındaki ilişki. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 14 (2), 170 - 186. 10.17244/eku.319267. , (), - .
-
, (2017). Yılmaz, K., Oğuz, A. & Altınkurt, Y. (2017). Öğretmenlerin liderlik davranışları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki.. Öğretmenlerin liderlik davranışları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32 (3), 659 - 675. . , (), - .
-
, (2017). Oğuz, A. & Karakuş, G. (2017). Investigating the relationship between anxiety levels and learning approaches among pre-service teacherspÖğretmen adaylarının öğrenme yaklaşımları ile kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Journal of Human Sciences, 14 (2), 1831 - 1847. 10.14687/jhs.v14i2.4321. , (), - .
-
, (2017). Oğuz, A. & Dönmez, N. (2017). The needs analysis for learning autonomotive supports of the secondary school teacherspOrtaokul öğretmenlerinin öğrenen özerkliğini desteklemelerine yönelik ihtiyaç analizi. Journal of Human Sciences, 14 (4), 4393 - . 10.14687/jhs.v14i4.5028. , (), - .
-
, (2016). Oğuz, A. & Ataseven, N. (2016). Relationship between the lifelong learning tendency and information literacy self efficacy of students. Anthropologist, 24 (1), 28 - 34. . , (), - .
-
, (2016). Sarıçam, H., Çelik, İ. & Oğuz, A. (2016). Kısa azim (sebat) ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması. Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi, 5(2), 927-935.. , (), - .
-
, (2016). Oğuz, A. & Sarıçam, H. (2016). The Relationship between Critical Thinking Disposition and Locus of Control in Pre Service Teachers. Journal of Education and Training Studies, 4 (2), 182 - 192. 10.11114/jets.v4i2.1196. , (), - .
-
, (2016). Oğuz, A. (2016). Development of Oral Expression Self Efficacy Belief Scale for Pre Service Teachers. Journal of Educational Sciences Research, 6 (1), 63 - 86. 10.12973/jesr.2016.61.4. , (), - .
-
, (2016). Oğuz, A. & Ataseven, N. (2016). The Relationship Between Metacognitive Skills and Motivation of University Students. Educational Process: International Journal, 5 (1), 54 - 64. 10.12973/edupij.2016.51.4. , (), - .
-
, (2016). Yurtseven, R. & Oğuz, A. (2016). The Evaluation of Researches Related to Problem Based Learning in Teacher Education. Kuramsal Eğitimbilim, 9 (2), 266 - 284. 10.5578/keg.9491. , (), - .
-
, (2015). Oğuz, A. & Akkaş, B. E. (2015). Ortaöğretim Öğrencilerinin İngilizce Öğrenme Kaygıları ile İngilizce Özyeterlik İnanaçlarının İncelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 107 - 117. . , (), - .
-
, (2015). Ataseven, N. & Oğuz, A. (2015). Türkiye de Öğrenme Stilleri Konusunda Yapılan Tezlerin İncelenmesi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4 (3), 192 - 205. . , (), - .
-
, (2015). Alkın-Şahin, S.,Tunca, N. & Oğuz, A. (2015). Sınıf öğretmenlerinin öğrenen özerkliğini ve eleştirel düşünmeyi destekleme davranışları. Route Educational and Social Science Journal, 4(1), 161-178.. , (), - .
-
, (2015). Akçil, M. & Oğuz, A. (2015). Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Öz Yeterlik İnancı ile Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Turkish Studies, 10 (11), 1 - 16. http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.8616 . , (), - .
-
, (2015). Oğuz, A. (2015). Öğretmen Adaylarının Sözlü anlatım Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi. Turkish Studies, 10 (7), 765 - 780. http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.8243. , (), - .
-
, (2015). Tunca, N., Alkın-Şahin, S., Oğuz, A. (2015). Öğretmenlerin eğitim inançları ile mesleki değerleri arasındaki ilişki. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi, 5 (1), 11-47. ISSN: 2146-5606.. , (), - .
-
, (2015). Tunca, N., Alkın-Şahin, S., Oğuz, A. ve Bahar-Güner, H. Ö. (2015). Qualities of ideal teacher educators. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6(2), 122-148. . , (), - .
-
, (2015). Bahar-Güner, Ö., Tunca, N., Alkın-Şahin, S., & Oğuz, A. (2015). Öğretmen adaylarının öğretmen eğitimcisine ilişkin metaforik algıları. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5(4), 419-444, http://dx.doi.org/10.14527/pegegog.2015.023.. , (), - .
-
, (2014). Oğuz, A. (2014). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Senaryolarına ilişkin Algıları. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi, 3 (5), 74 - 93. . , (), - .
-
, (2014). Oğuz, A., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Hatipoğlu, S. (2014). Öğretmenlerin eğitim inançları ile öğrenen özerkliğini destekleme davranışları arasındaki ilişki The relationship between educational beliefs and learner autonomy support behaviors of teachers. Turkish Journal of Educational Studies, 1 (1), 22 - 50. . , (), - .
-
, (2014). Çelik, M. & Oğuz, A. (2014). Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (41), 359 - . . , (), - .
-
, (2013). Oğuz, A. (2013). Öğrenen özerkliğini destekleme ölçeği nin geliştirilmesi Developing a Scale for Learner Autonomy Support. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri/ Educational Sciences: Theory andPractice, 13 (4), 2177 - 2194. 10.12738/estp.2013.4.1870. , (), - .
-
, (2013). Oğuz, A. (2013). Öğretmenlerin öğrenen özerkliğinin desteklenmesine ilişkin görüşleri. Journal of Human Sciences, 10 (1), 1273 - 1297. . , (), - .
-
, (2012). Oğuz, A. (2012). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Öz Yeterlik İnançları. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 2 (2), 15 - 28. . , (), - .
-
, (2012). Oğuz, A. (2012). Program Geliştirme ve Öğretim Dersine Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 12 (2), 845 - 861. . , (), - .
-
, (2012). Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Oğuz, A. (2012). İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 31 (2), 1 - 19. . , (), - .
-
, (2011). Oğuz, A. (2011). Öğretmen Adaylarının Demokratik Değerleri ile Öğretme ve Öğrenme Anlayışları. Değerler Eğitimi Dergisi, 9 (22), 139 - 160. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. (2009). İngilizce öğretmenliği öğretmen adaylarınğın ders planı hazırlamaya ilişkin görüşleri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6 (11), 456 - 477. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. (2009). Öğretmen Adaylarının Öğretmen Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (24), 281 - 290. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. & Bayındır, N. (2009). İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Öğretimi Planlamaya İlişkin Görüşleri. İlköğretim Online, 8 (3), 901 - 922. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. (2009). Öğretmen adaylarına göre ortaöğretim öğretmenlerini temsil eden metaforlar. Millî Eğitim, 38 (182), 36 - 57. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. (2009). Öğretmen eğitimi programlarındaki uygulamaların yapılandırmacı yaklaşıma uygunluğunun öğretmen adayı görüşleriyle değerlendirilmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 42 (1), 129 - 155. . , (), - .
-
, (2009). Oğuz, A. (2009). Öğretmen Adaylarının Sözlü ve Yazılı Anlatım Becerilerine İlişkin Öz Yeterlik Algıları. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 8 (30), 18 - 42. . , (), - .
-
, (2008). Oğuz, A. (2008). Investigation of Turkish Trainee Teachers Epistemological Beliefs. Social Behavior and Personality, 36 (5), 709 - 720. . , (), - .
-
, (2008). Oğuz, A. (2008). The Effects of Constructivist Learning Activities on Trainee Teachers Academic Achievement and Attitudes. World Applied Sciences Journal, 4 (6), 837 - 848. . , (), - .
-
, (2008). Oğuz, A. (2008). Baltık Ülkelerinde ve Türkiye de Öğretmen Eğitimi. Milli Eğitim, 37 (179), 164 - 177. . , (), - .
-
, (2008). Oguz, A. & Bahar, H. Ö. (2008). The Importance of using authentic materials in prospective foreign language teacher training. Pakistan Journal of Social Sciences. 5 (4), 328-336.. , (), - .
-
, (2008). Oğuz, A. & Topkaya, N. (2008). Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Öğrencilerinin Öğretmen Özyeterlik İnançları İle Öğretmenliğe İlişkin Tutumları. Akademik Bakış, (14), 23 - 36. . , (), - .
-
, (2008). Oğuz, A. (2008). Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Gelişim Dosyası Başarı Testi ve Tutum Puanları Arasındaki İlişki. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (21), 45 - 59. . , (), - .
-
, (2007). Karaköse, T. & Oğuz, A. (2007). Okul Yöneticilerinin Etik Liderliği. Çağdaş Eğitim, 32 (338), 25 - 30. . , (), - .
-
, (2004). Oğuz, A. (2004). Okul Deneyimi I Dersinin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (11), 141 - 162. . , (), - .
-
, (2004). Oğuz, A. (2004). Yükseköğretimde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamları. Eğitim Araştırmaları Dergisi/ Eurasian Journal of Educational Research, 5 (17), 188 - 197. . , (), - .
-
, (2004). Oğuz, A. (2004). Bilgi Çağında Yüksek Öğretim Programları. Milli Eğitim Dergisi, 32 (164), 162 - 172. . , (), - .
-
, (2002). Oğuz, A. (2002). Üniversitelerdeki öğretim elemanlarının yabancı dili geliştirme güçlükleri. Eğitim ve Bilim, 27 (125), 17 - 27. . , (), - .
Bildiriler
-
, (2019). Hocaoğlu, N., Yıldız, D. & Oğuz, A. (2019). 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ile Ders Kitabının Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE2019) ProceedingsUluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) Tam Metin Bildiri Kitabı, 21.03.2019, ,
-
, (2019). Oğuz, A. & Güneş, C. (2019). Öğrencilerin Okuma Kaygısı ve Okuma Stratejileri Üstbilişsel Farkındalıkları İle Başarıları Arasındaki İlişki, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE2019) Proceedings Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) Tam Metin Bildiri Kitabı, 21.03.2019, ,
-
, (2019). Tepe, M. E. & Oğuz, A. (2019). İşbirlikli Öğrenmenin Derse Yönelik Tutuma Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE2019) Proceedings Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) Tam Metin Bildiri Kitabı, 21.03.2019, ,
-
, (2019). Karafil, B. & Oğuz, A. (2019). İngilizce Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bağlılıklarının İncelenmesi, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE2019) Proceedings Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2019 (UBEK2019) Tam Metin Bildiri Kitabı, 21.03.2019, ,
-
, (2019). Yeler, M. & Oğuz, A. (2019). Öğretmen Adaylarının Öğretme-Öğrenme Ortamı Algıları ile Öğretmenliğe Hazır olma Düzeylerinin İncelenmesi, 7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi/The 7th International Curriculum and Instruction Congress, ICCI -EPOK 2019, 11.10.2019, ,
-
, (2019). Oğuz, A. & Altun, H. (2019). 2018 Yılı Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Merkezi Ortak Sınavı Matematik Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi ve Matematik Dersi Öğretim Programına Göre Değerlendirilmesi, . Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi/The 7th International Curriculum and Instruction Congress, ICCI- EPOK 2019, 11.10.2019, ,
-
, (2019). Oğuz, A. & Koca, T. (2019). Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitimde Yaşadıkları Sorunlar Ve Çözüm Önerileri Üzerine Nitel Bir Araştırma (Afyonkarahisar örneği), International Congress of Science Culture and Education. 29 October- 02November 2019 Fulltext Book, 29.10.2019, ,
-
, (2018). Oğuz, A. (2018). Öğretmenlerin Mesleki Gelişim Uygulamaları, II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Proceedings 2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018) Tam Metin Bildiri Kitabı, 28.09.2018, ,
-
, (2018). Oğuz, A. & Kutlu, K. D. (2018). Ortaokul öğrencilerinin STEM Eğitim Yaklaşımına İlişkin Görüşleri, II. International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Proceedings 2. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi 2018 (UBEK2018) Tam Metin Bildiri Kitabı, 28.09.2018, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Boyraz, S. (2017). Okutmanların Etkili PPT Sunusu Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri, 26. Eğitim Bilimleri Kongresi/Küreselleşen Dünyada Eğitim, 20.04.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Yıldırım, H. (2017). İlköğretim İngilizce Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıfl arda Uygulanmasınaİlişkin Öğretmen Görüşleri, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi/Küreselleşen Dünyada Eğitim, 20.04.2017, ,
-
, (2014). Tunca, N., Alkın-Şahin, S. & Oğuz, A. (2014). Öğretmenlerin Eğitim İnançları ile Mesleki Değerleri Arasındaki İlişki. 1. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24-26 Nisan 2014, İstanbul., ,
-
, (2011). Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Oğuz, A. (2011). İlköğretim ve ortaöğretim okulu öğretmenlerinin eğitim inançları, I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 05.10.2011, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Karafil, B. (2017). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ YÖNETİMLİ ÖĞRENMEYE HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ, USBES 2017, 04.05.2017, ,
-
, (2017). Olur, B. & Oğuz, A. (2017). ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOKKÜLTÜRLÜ EĞİTİME YÖNELİK ALGIVE YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ: İHTİYAÇ ANALİZİ, 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Temel Eğitimde Program Çalışmaları, 26.10.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Özçalışan, H. (2017). The Relationship Between Self Determination Levels And Perceived Autonomy Support Of University English Prep Class Students, International Congress On Afro-Eurasian Research II: Interaction of Social, Cultural, Economic and Political Values in Afro-Eurasian Countries, 17.04.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Karakuş, G. (2017). Ailelerin Öğrencilerin Eğitim Sürecine Katılımlarına İlişkin Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi, IV rd International Eurasian Educational Research Congress 11-14 Mayıs 2017/EJERCongress 2017, 11.05.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Yıldırım, H. (2017). İlköğretim İngilizce Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri, ICES-UEBK 2017, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20.04.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. (2017). Teacher Candidates’ Views On The Use Of Concept Maps In Pre-School Education, International Congress On Afro-Eurasian Research II: Interaction of Social, Cultural, Economic and Political Values in Afro-Eurasian Countries, 17.04.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Yıldırım, H. (2017). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME EĞİLİMLERİ VE DERSE KATILIMLARININ İNCELENMESİ: BOLVADİN MYO ÖRNEĞİ, Uluslararası Bolvadin Sempozyumu, 13.10.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Dönmez, N. (2017). Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Desteklemelerine Yönelik İhtiyaç Analizi, I.Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14.09.2017, ,
-
, (2017). Oğuz, A. & Boyraz, S. (2017). Lecturers’ opinions on preparing effective Powerpoint presentations, 26th International Conference on Educational Sciences, 20.04.2017, ,
-
, (2016). Oğuz, A. & Kutlu, K. D. (2016). 6 7 ve 8 Sınıf öğrencilerinin üst bilişsel farkındalıkları ile öz yeterlikleri arasındaki ilişki Relationship between 6 7 and 8 th grade students metacognitive awareness and self efficacy, 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, ICCI-EPOK, 27-30 Ekim 2016 Antalya/ 4th International Conference on Curriculum and Instruction, October 27-30, 2016, 27.10.2016, ,
-
, (2016). Oğuz, A. & Ataseven, N. (2016). Evaluation of 10th Grade English Course Book According to Views of Teachers and Students, XVIII AMSE-AMCE- WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, 30.05.2016, ,
-
, (2016). Çetintaş, K., Sarıçam, H. & Oğuz, A. (2016). Preservice Teachers Critical Thinking Dispositions and Positive Thinking Skills Levels, XVIII AMSE-AMCE- WAER CONGRESS Teaching and Training Today for Tomorrow, 30.05.2016, ,
-
, (2016). Oğuz, A. (2016). Metaphoric Perceptions of Teacher Candidates on Educational Psychology, International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences, Milan, Italy, 28.04.2016, ,
-
, (2016). Oğuz, A. (2016). Support of Learner Autonomy in Teacher Education Programs, International Symposium on New Trends in Social and Liberal Sciences, Milan, Italy, 28.04.2016, ,
-
, (2016). Oğuz, A. (2016). The Development of Pre service Teachers Scenario Writing Skills, The International Congress on Afro - Eurasian Research I, ICAR'2016, 12.10.2016, ,
-
, (2015). Oğuz, A. (2015). Relationship between learner autonomy support behaviors and competency of supervising teachers, International Teacher Education Conference, ITEC 2015, in St. Petersburg, RUSSIA, September 2-4., 02.09.2015, ,
-
, (2015). Ataseven, N. & Oğuz, A. (2015). Türkiye de öğrenme stilleri konusunda yapılan tezlerin incelenmesi, 6th International Congress on New Trends in Education – ICONTE. 24-26 Nisan 2015 Antalya, 24.04.2015, ,
-
, (2015). Oğuz, A. & Akkaş, B. E. (2015). Ortaöğretim Öğrencilerinin İngilizce Öğrenme Kaygıları İle İngilizce Öz yeterlik İnançlarının İncelenmesi, 6th International Congress on New Trends in Education – ICONTE. 24-26 Nisan 2015 Antalya, 24.04.2015, ,
-
, (2015). Sarıçam, H., Tarhan, D. & Oğuz, A. (2015). Dijital padagojik yeterlilikler ile öğretmen öz yeterliği arasındaki ilişki, 3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, ITTES 2015, 09.09.2015, ,
-
, (2015). Sarıçam, H., Çelik, İ. & Oğuz, A. (2015). Turkish Adaptation of the Short Grit Scale (Grit-S): Validity and Reliability Study. The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education, Abstract Book, p. 257, 22-24 October 2015, Çukurova University, Adana/Turkey., ,
-
, (2015). Oğuz, A. & Ataseven, N. (2015). The relationship between metacognitive skills and academic motivation of students in education faculty, The Third International Congress on Curriculum and Instruction: Curriculum Studies in Higher Education., 22.10.2015, ,
-
, (2015). Oğuz, A. & Ataseven, N. (2015). Relationship between lifelong learning tendency and information literacy self efficacy of the students, ICLEL 2015 1st International Conference on Lifelong Learning and Leadership for all, 29.10.2015, ,
Editörlükler
* Bu içerik 24.04.2024 04:01 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.