Eskişehir Osmangazi Üniversitesi - Yüksek Lisans-İkinci Ögretim Tezsiz
2012 - 2018
Eğitim Programları ve Öğretim
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi - Doktora
Akademik Görevler
2008 - (devam ediyor)
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İş Deneyimi
2008 - (devam ediyor)
Öğretim Görevlisi
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Yabancı Diller Yüksekokulu - Yabancı Diller Bölümü
Yabancı Diller
2011 KPDS
İngilizce - 87.50
2017 YDS
İngilizce - 90
2018 YÖKDİL
İngilizce - 96.25
Dersler
Lisans / 2018-2019
İngilizce I
Lisans / 2017-2018
İngilizce I
Lisans / Güz Dönemi /
İngilizce I
Lisans / 2018-2019
İngilizce II
Lisans / 2017-2018
İngilizce II
Hazırlık Sınıfı / Bahar Dönemi /
İngilizce II
Hazırlık / 2019-2020
Main Course
Hazırlık / 2018-2019
Main Course
Lisans / Güz Dönemi /
Main Course
Lisans / 2019-2020
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans / 2018-2019
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans / 2018-2019
Program Geliştirme
Hazırlık / 2018-2019
Reading - Writing
Hazırlık / 2019-2020
Reading - Writing
Lisans / 2017-2018
Reading Writing
Hazırlık Sınıfı / Bahar Dönemi /
Reading&Writing
Yayınlar
Kitaplar
Akdağ, K. E. (2022). Student-Friendly Teaching Approaches, : Cambridge Scholars Publishing
Akdağ, K. E. (2022). Student-Friendly Teaching Approaches, : Cambridge Scholars Publishing
Arı, A. & Akdağ, K. E. (2019). Yabancı Dil Öğretiminde Dönüştürücü Öğrenme, Ders Etkinlikleri, : Eğitim Yayınavi
Akdağ, K. E. (2020). Liderlikte Çıtayı Yükseltmek, : Salon Yayınları
Akdağ, K. E. (2019). Asya Mitolojisi Rehber Kitabı : Binlerce Başlangıç ve Son, Konya: Salon Yayınları
Akdağ, K. E. & Oğuz, A. (2019). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, : Eğitim
Makaleler
Akdağ, K. E. &, A. A. (2022). Yabancı Dil Eğitiminde Dönüştürücü Öğrenme Etkinlikleri ile Öğrencilerin Bakış açısı Dönüşümlerinin İncelenmesi: Nicel Bir Araştırma. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Dergisi, 7(14),105 - 128.
Arı, A. & Akdağ, K. E. (2019). Dönüştürücü Öğrenme Modeline Dayalı Geliştirilen Etkinlikler ile İngilizce Eğitimi alan Üniversite Öğrencilerinin Görüşleri. Turkish Journal of Primary Education, 4(2),57 - 71.
Arı, A. & Akdağ, K. E. (2018). Transformative Learning in English as a Foreign Language Education. INTERNATIONAL JOURNAL OF AFRO-EURASIAN RESEARCH, 2(6),331 - 346.
Bildiriler
Arı, A. & Akdağ, K. E. (2018). Transformative Learning in English as a Foreign Language Education, International Congress on Afro-Eurasian Research IV, 27.04.2018
Akdağ, K. E. (2019). AN EXAMINATION OF FOREIGN STUDENTS’ PERCEPTIONS ON MULTICULTURALEDUCATION: THE CASE OF DUMLUPINAR UNIVERSITY, International Congress on Afro - Eurasian Research V, 19.04.2019
Arı, A. & Akdağ, K. E. (2018). TRANSFORMATIVE LEARNING IN ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE EDUCATION, International Congress on Afro - Eurasian Research IV. APRIL 27-29, 2018 / BUDAPEST, 27.04.2018
Batdı, V. & Akdağ, K. E. (2017). The views of prospective teachers on self-peer assessment and teaching practice in the framework of general competencies of teachers in Turkey, International Congress on Afro - Eurasian Research II, 17.04.2017
Akdağ, K. E. & Arı, A. (2017). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Üniversite Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, International Congress on Afro - Eurasian Research II, 17.04.2017
Akdağ, K. E. (2017). An Analysis of Learning Styles of University Students Learning Turkish As A Foreign Language in Relation to Various Variables., International Congress on Afro - Eurasian Research II 17-20, April Malaga/SPAIN, 17.04.2017
Eren, A. K. (2016). Akdağ Kurnaz, E. (2016). Status and Future of Afro-Eurasian Languages Under the Danger of Extinction. International Congress on Afro-Eurasian Research I. 12-15, October. ALMATY / KAZAKHSTAN, ,
Eren, A. K. (2013). Şimşek, S., Akdağ Kurnaz, E. & Kaya, M. (2013). İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitaplarındaki Ahlak Öğrenme Alanlarının İncelenmesi. 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 5-7 Eylül 2013. Eskişehir.
, ,
Eren, A. K. (2013). 2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılında Uygulanmaya Başlanan 7. ve 8. Sınıf İngilizce Öğretim Programı ile 2014-2015 Eğtim-Öğretim Yılında Uygulamaya Konulacak 7. ve 8. Sınıf İngilizce Programının Karşılaştırılması. , 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi. , 05.09.2013
Editörlükler
* Bu içerik 20.04.2024 01:52 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.