Kişisel
Eğitim Fakültesi
Kurumsal E-posta : fatma.akillioglu@dpu.edu.tr
Kişisel E-posta :
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31
Eğitim Durumu
-
1996 - 2000
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
-
2014 - 2022
İLKÖĞRETİM (DR)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Doktora
Akademik Görevler
-
2010 - (devam ediyor)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Projeler
-
2012 - 2012
ONLAR İÇİN BİR UMUT DAHA
Kurum :
Görevi : Danışman
Yabancı Diller
-
2012 KPDS
İngilizce - 100
Dersler
-
Lisans / 2018-2019
Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans / 2019-2020
Öğretmenlik Uygulaması
Yayınlar
Kitaplar
- Köse, M. &, A. F. Ç. (2021). İlkokulda Temel Fen Bilimleri, ANKARA: VİZE YAYINCILIK
- Köse, M. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Öğretim İlke ve Yöntemleri Etkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, : ANI YAYINCILIK
Makaleler
Bildiriler
-
Çetinkaya, A. G., Evren, E., Atakan, İ., Şen, M., Yılmaz, B., Pirgon, E., Yeşilyurt, E., Akıllıoğlu, Ç. F. Ç. & Ebren, E. (2015). Delphi technique as a graduate course activity Elementary science teachers TPACK competencies, ERPA International Congresses on Education 2015, 04.06.2015
-
Avcı, C., Sağsöz, G. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2011). Yaratıcı Drama LiderininUygulamadaki Davranış Örüntüsü İle Drama Uygulama Yeterliliği Arasındakiİlişki, Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Sempozyumu, 18.04.2011
-
Akıllıoğlu, F. Ç., , A. C. &, K. M. (2021). Comparing teacher educators' and pre-service teachers' evaluations of inquiry activities, EECERA Annual Conference, 01.09.2021
-
Akıllıoğlu, F. Ç. & Avcı, C. (2018). Effects of Perceived Feedback on Early Childhood Preservice Teachers’ Lesson Planning., Vth International Eurasian Educational Research Congress, 02.05.2018
-
Köse, M. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Pre-service science teachers’ concerns about their future careers, IVthInternational EurasianEducationalResearch Congress, 11.05.2017
-
Akıllıoğlu, F. Ç. & Avcı, C. (2017). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Süreçlerinin Örnek Olay Yöntemi ile İncelenmesi, IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11.05.2017
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Multimodal Critical Discourse Analysis of Pre-Service Science Teachers’xx Visual Representations of Nature of Science, Criticality in Education (Research): Definitioans, Discourses and Controversies, 31.08.2017
-
Avcı, C. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2016). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Video Analize Dayalı Bireysel ve Grup Yansıma Becerilerinin İncelenmesi., IV. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 06.10.2016
-
Akıllıoğlu, Ç. F. Ç. & Aydoğan, C. (2015). Current quality issues in Turkish science education research A comparative study of Turkish science education research published nationally and internationally, European Conference on Educational Research, 07.09.2015
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2014). Using Critical Theory in Science Education, International Symposium on Education and Psychology, 02.04.2014
-
Akıllıoğlu, F. Ç., Bahar, G. H. Ö. & Gülşen, T. İ. (2013). Cross Referencing Turkish MoNE Teacher Competencies in Science, Math and EFL Fields., International Conference on Innovation and Challenges in Education, 26.04.2013
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2013). Phenomenology in Science Education, International Conference on Hands on Science Educating for Science and Trhough Science, 01.07.2013
Editörlükler
* Bu içerik 03.05.2024 09:23 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.