Kişisel
Eğitim Fakültesi
Kurumsal E-posta : funda.erdogdu@dpu.edu.tr
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31
Eğitim Durumu
-
2001 - 2005
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Ankara Üniversitesi - Lisans-Anadal
-
2001 - 2005
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
-
2006 - 2009
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ (YL) (TEZLİ)
ANKARA ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
-
2006 - 2009
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Ankara Üniversitesi - Yüksek Lisans-Tezli
-
2010 - 2015
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Ankara Üniversitesi - Doktora
-
2010 - 2015
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ (DR)
ANKARA ÜNİVERSİTESİ - Doktora
İş Deneyimi
-
2005 - 2006
Arş. Gör.
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2006 - 2015
Arş. Gör.
Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2016 - 2019
Arş. Gör. Dr.
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2019 - (devam ediyor)
Dr. Öğr. Üyesi
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
-
2021 - (devam ediyor)
Dr. Öğr. Üyesi
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Eğitim Bilimleri
Çalışma Alanları
-
Eğitim Teknolojileri
Eğitim Teknolojileri, Bilgi ve İletişim Teknolojileri Eğitimi, Uzaktan Eğitim, PISA,
Dersler
-
Lisans / Güz Dönemi /
Bilgisayar I
-
Lisans / Bahar Dönemi /
Bilgisayar II
-
Lisans / Güz Dönemi /
Bilişim Teknolojileri
-
Formasyon / Bahar Dönemi /
Bireyselleştirilmiş Eğitim
-
Lisans / Güz Dönemi /
Öğretim Teknolojileri
-
Lisans / Bahar Dönemi /
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
-
Lisans, Formasyon / Bahar Dönemi /
Öğretmenlik Uygulaması
Yayınlar
Kitaplar
- Erdoğdu, F. (2022). Sosyal Bilgiler Eğitiminde Dijital Öğretim Teknolojileri, Ankara: Anı Yayıncılık
- Ocak, M. A., , Ç. Ö. &, E. F. (2022). YAPAY ZEKÂ KURAMDAN UYGULAMAYA, Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
- Erdoğdu, F. &, A. Ş. Ö. (2022). Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-VI, Ankara: BERİKAN YAYINEVİ
- Erdoğdu, F. (2021). Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar 5, Ankara: Berikan Yayınevi
- Erdoğdu, F., , A. M., , Ş. M. &, G. K. (2021). Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar 5, Ankara: Berikan Yayınevi
- Erdoğdu, F. &, Ç. Ö. (2021). Eğitimde Proje Geliştirme ve Yönetme, Ankara: Pegem Akademi
- Çakır, Ö. & Erdoğdu, F. (2020). Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-IV, Ankara: Berikan Yayınevi
- Erdoğdu, F., Mete, F. & Çakır, Ö. (2020). Sosyal Bilimlerde Yeni Araştırmalar-III, Ankara: Berikan Yayınevi
Makaleler
-
Erdoğdu, F. &, E. E. (2022). Understanding students’ attitudes towards ICT. Interactive Learning Environments ISSN:, (), - .
-
Funda, E. &, E. E. (2022). Understanding students’ attitudes towards ICT. Interactive Learning Environments, 0(0),0 - 0. https://doi.org/10.1080/10494820.2022.2073455
-
Aydın, Ş. Ö. &, E. F. (2022). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarında Üç Etkileşim Türünde Öz Düzenleme Düzeylerinin Belirlenmesi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10(1),1 - 37. 10.24106/kefdergi.4111
-
Erdoğdu, F. (2022). Potential predictors of student attainment: a longitudinal study at global level. Education and Information Technologies, 27(7),9689 - 9711. 10.1007/s10639-022-11026-3
-
Erdoğdu, F. (2022). ICT, learning environment and student characteristics as potential cross‑country predictors of academic achievement. Education and Information Technologies, 27(5),7135 - 7159. 10.1007/s10639-021-10848-x
-
Aydın, Ş. Ö. &, E. F. (2022). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarında Üç Etkileşim Türünde Öz Düzenleme Düzeylerinin Belirlenmesi. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 10(1), - .
-
Erdoğdu, F. (2022). ICT, learning environment and student characteristics as potential cross-country predictors of academic achievement. Education and Information Technologies, (), - . 10.1007/s10639-021-10848-x
-
Funda, E. &, A. D. E. (2021). Pre-service teachers‘ views on reading-writing and motivation of the Wikipedia experience: a qualitative case study. Kastamonu Education Journal, 29(3),694 - 704. 10.24106/kefdergi.803594
-
Erdoğdu, F. &, A. Ş. Ö. (2021). Akran dönütü desteği ile tasarımlanan dijital öğretim materyallerinin problem çözmeye ve bilgi-iletişim teknolojileri yeterlilik algılarına etkisi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 11(1),129 - 159. 10.17943/etku.791024
-
Erdoğdu, F. &, E. A. D. (2021). Dijital hikâye hazırlayan Türkçe öğretmen adaylarının hızlı içerik geliştirme öz yeterlilik ve motivasyon düzeylerinin belirlenmesi. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 23(1),523 - 544.
-
Erdoğdu, F. &, E. A. D. (2021). Pre-service Teachers' Views on Reading-Writing and Motivation of the Wikipedia Experience: A Qualitative Case Study. Kastamonu Eğitim Dergisi, 29(3),694 - 704. 10.24106/kefdergi.803594
-
Karademir, C. T., Erdoğdu, F. & Kokoç, M. (2020). Students’ Profiles of Information SeekingBehaviors on Facebook: Relations toPersonality, Time Management, Gender,and Facebook Use. International Journal of Technology in Education and Science, 4(2),144 - 159.
-
Eskimen, A. D. & Erdoğdu, F. (2020). Wattpad Uygulaması Kullanarak Çocuk Kitabı Hazırlamayı Deneyimleyen Öğretmen Adaylarının Okuma-Yazmaya Yönelik Tutumlarının ve Bilgi-İletişim Teknolojileri Yeterlilik Algılarının Belirlenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 28(4),1700 - 1712. 10.24106/kefdergi.4111
-
Karademir, C. T., Erdoğdu, F. & Kokoç, M. (2020). Students’ Profiles of Information Seeking Behaviors on Facebook:Relations to Personality, Time Management, Gender, and Facebook Use. International Journal of Technology in Education and Science, 4(2),144 - 159.
-
Erdoğdu, F. & Eskimen, A. D. (2020). Dünya Klasiklerini Blog Tasarımı Yoluyla Okuma Deneyimi -Bir Uygulama Çalışması-. Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, (44),329 - 354.
-
Erdoğdu, F. (2020). Uyarlanabilir motivasyon stratejileri kullanmanın öğrenci motivasyonu ve başarısına etkisi. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 10(2),549 - 576.
-
Çakır, Ö., Karademir, T. & Erdoğdu, F. (2018). Psychological Variables of Estimating Distance Learners’ Motivation. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 19(1),163 - 182.
-
Karademir, T., Erdoğdu, F. & Gökçearslan, Ş. (2017). Two birds with one stone: Enhancing technology perception with peer interaction using Web 2.0. Journal of Education and Future, (11),111 - 136.
-
Erdoğdu, F. &, E. E. (2015). The impact of access to ICT student background and school home environment on academic success of students in Turkey An international comparative analysis. Computers & Education, 82(),26 - 49. 10.1016/j.compedu.2014.10.023
-
Erdoğdu, F. & Özbey, F. (2013). Bilişim Teknolojisi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerine İlişkin Uygulamaları. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (25),60 - 85.
Bildiriler
-
Gökçearslan, Ş., Erdoğdu, F., Öztürk, H. T. & Alper, A. (2018). An emerging topic in informatİon and communication technologies education: Robotics education based on teachers’ experience and opinions in Turkey, Society for Engineering Research and Developmen, 28.01.2018
-
Gökçearslan, Ş., Erdoğdu, F., Öztürk, H. T. & Alper, A. (2018). AN EMERGING TOPIC IN INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES EDUCATION: ROBOTICS EDUCATION BASED ON TEACHERS’ EXPERIENCE AND OPINIONS IN TURKEY, 2018, ISERD International Conference, 28.01.2018
-
Gökçearslan, Ş., Erdoğdu, F. & Karademir, T. (2016). An analysis on the relationship between lifelong learning tendencies of pre service teachers and their epistemological believes on Internet, Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 21.03.2016
-
Erdoğdu, F. (2012). Blog Hazırlama ve Kullanma Deneyimi ile Öğretmen Adaylarının Bilgi Teknolojilerine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, 6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 04.10.2012
-
Şimşek, N. & Erdoğdu, F. (2012). Current Trends in Computer Use of Elementary School Students An International Comparison, PROCEDIA - SOCIAL AND BEHAVIORAL SCIENCES, 10.02.2012
-
Erdoğdu, F. & Deryakulu, D. (2010). Primary School Student s Perceptions of Computer, 9. International Internet Education Conference Exhibition, 14.09.2010
-
Erdoğdu, F., , Ç. Ö. &, H. I. (2022). Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılığı ve Zaman Yönetimi Arasındaki İlişkisinin Belirlenmesi, The 15th International Scientific Research Congress -Social and Educational Sciences-, 17.12.2022
-
Erdoğdu, F., , A. M., , Ş. M. &, G. K. (2021). Ortaokul Öğrencı̇lerı̇nı̇n Bı̇lı̇şı̇m Etı̇ğı̇ Kavramına İ̇lı̇şkı̇n Algıları, 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 11.04.2021
-
Çakır, Ö., , A. F., , E. F. &, T. B. (2021). Öğretmenlerin Web 2.0 Araçlarını Kullanmaya İlişkin Görüşleri: Osmaniye İli Örneği, VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 01.09.2021
-
Atabay, M., , Ş. M., , G. K. &, E. F. (2021). Dijital oyun bağımlılığının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 12.04.2021
-
Erdoğdu, F., , A. M., , Ş. M. &, G. K. (2021). Ortaokul öğrenci̇lerı̇nı̇n bi̇li̇şı̇m eti̇ğı̇ kavramına i̇lı̇şkı̇n algıları, 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 12.04.2021
-
Erdoğdu, F. (2021). Öğretmen adaylarının Web 2.0 araçlarını kullanarak geliştirdikleri öğretim materyallerine ilişkin görüşleri, 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 12.04.2021
-
Erdoğdu, F. & Çakır, Ö. (2020). Dijital Hikaye Geliştirme: Matematik Öğretmen Adayları ile Bir Çalışma, 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 12.12.2020
-
Erdoğdu, F., Berikan, B. & Gökçearslan, Ş. (2018). Bilgisayar oyunları ile öğrenci, aile ve okul ilişkileri üzerine, International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, 11.04.2018
-
Berikan, B., Gökçearslan, Ş. & Erdoğdu, F. (2018). Programlama eğitimi için kullanılan bir oyunun incelenmesi: Light-Bot”, International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, 11.04.2018
-
Gökçearslan, Ş., Erdoğdu, F. & Berikan, B. (2018). Minecraft eğitim platformu: Öğrenme topluluğu analizi, International Child and Information Safety Congress ”Dijital Games”, 11.04.2018
-
Çakır, Ö. & Erdoğdu, F. (2018). Ergenlerin Nomofobi Düzeylerine Göre Takıntılı Mesajlaşma Davranışlarını Yordama Gücü ve Cinsiyet Arasındaki İlişki, 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 02.05.2018
-
Erdoğdu, F., Atabay, M. & Şimşek, M. (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılık Düzeylerinin İncelenmesi, ULUSLARARASI ÇOCUK VE BİLGİ GÜVENLİĞİ KONGRESİ“DİJİTAL OYUNLAR”, 11.04.2018
-
Erdoğdu, F. & Çakır, Ö. (2017). Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğlence Amaçlı Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi: Pisa 2015 Verileri, II. International Academic Research Congress, 18.10.2017
-
Erdoğdu, F., Mete, F. & Çakır, Ö. (2017). Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Erişimin Okuma Performansına Etkisi: Pisa 2012 Ve 2015, II. International Academic Research Congress, 18.10.2017
-
Gökçearslan, Ş., Erdoğdu, F. & Karademir, T. (2016). An analysis on the relationship between lifelong learning tendencies of pre-service teachers and their epistemological believes on Internet, Society for Information Technology Teacher Education International Conference, 21.03.2016
-
Ulusoy, S., Şenkardeş, S., Coşkun, i., Tınaz, G., Soulere, L., , Q. Y. & Küçükgüzel, Ş. G. (2015). Quorum Sensing Inhibitor QSI Activity and Binding Mode on Lasr of Celecoxib Derivatives, 11th International Symposium on Pharmaceutical Sciences., 09.06.2015
-
Karademir, T. & Erdoğdu, F. (2013). Göz İzleme Yöntemi ile Bir Öğrenme Ortam Tasarımı Önerisi, 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 06.06.2013
Editörlükler
* Bu içerik 05.05.2024 05:41 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.