Erçin, Y. M. (2021). Pazarlamanın Geleceği, : NOBEL
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Er,, , İ. &. E. Y. &, M. (2023). Pazarlama Araştırmaları, :
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Makaleler
Erçin, Y. M. & Eryiğit, C. (2019). Tüketici Düşmanlığının Boyutlarının ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, (), - .
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Er, İ. & Erçin, M. (2016). Tüketicilerin Özel Alışveriş Sitelerinden Yeniden Alışveriş Yapma Niyetini Belirleyen Güvenle İlişkili Faktörler. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (), - .
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Kayabaşı,, , A., , E., , İ., , D., , F., &. E. Y. &, M. (2022). Hizmet Robotlarına Yönelik Algıların Kullanım Niyetine Etkisi.. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 0(14(2)),433 - 469.
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Bildiriler
Er, İ., , K. A., , E. Y. M. &, A. Ş. A. (2021). SMEs as a Means of Local and National Development and Their Exporting Problems, 34th EBES (Eurasia Business and Economics Society) CONFERENCE, 06.01.2021
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Kayabaşı, A., , E. İ., , D. B. F. &, E. Y. M. (2021). Hayatınızda Robotlara Yer Açın, 25. Pazarlama Kongresi, 30.06.2021
Özet Metin
Anahtar Kelimeler
Taşkın, E., Erçin, M. & Söylemez, C. (2017). Sanal Topluluklarda Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim ve Satın Alma Niyeti, 1. Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 03.11.2017