Şen-Ersoy, N. (2023). International Research in Education Sciences, : Platanus
Şen-Ersoy, N. (2023). Digital Transformation in EFL Settings: An Open and Distance Learning Perspective, : Nobel Akademi
Doğan, Y. &, . Ş. E. N. (2022). Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar, : Efe Akademi
Şen, E. N. &, G. E. (2022). Açık ve Uzaktan Öğrenmenin Dijital Dönüşüm Boyutu, Ankara: Pegem Akademi
Şen, E. N. (2022). Çevrimiçi ve Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Transkültür, : Nobel
Kumtepe, E. &. Ş. N. (2018). Interaction in Distance Education: A Cultural Critique of Instructional Dialogue. In Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, : IGI Global
Şen-Ersoy, N. (2018). Towards a Transcultural Approach in Online Learning. In Supporting Multiculturalism in Open and Distance Learning Spaces, : IGI Global
Makaleler
Şen-Ersoy, (2023). Öğretmen Adaylarının Bilgi, İletişim ve Mobil Teknolojileri Kullanma Becerileri Üzerine İlişkisel bir Çalışma. Journal of Computer and Education Research, 11(22),1 - 30.
Şen, E. N. (2022). Eşzamanlı ya da Eşzamansız Öğrenme: Covid-19 Sürecindeki Tercihler ve Karşılaşılan Güçlükler
. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(4),17 - 42.
Şen, E. N. &, G. K. E. (2021). Transcultural Elements in Connectivist Massive Open Online Courses. Turkish Online Journal of Educational Technology, 20(4),159 - 166.
Aydın, B., Kelek, A., Şen, E. N., Tatar, İ., Odabaşı, H. F., Kuzu, A. & Demir, K. (2015). Visiting digital fluency for pre service teachers in Turkey. World Journal on Educational Technology, 7(1), - .
Şen, E. N. (2015). Uzaktan İngilizce Dersinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Journal of Research in Education and Teaching, 4(3), - .
Şen, E. N. & Kürüm, Y. D. (2015). İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık Programının Öğrenci ve Okutman Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Journal of Qualitative Research in Education, 3(3),7 - 43. 10.14689/issn.2148-2624.1.3c3s1m
Akgün, Ö. E., Yılmazel, S., Erdoğdu, E., Uçar, H., Güler, E., Sezgin, S., Karadeniz, A., Şen, E. N., Göksel, C. N., Dinçer, G. D., Arı, S. & Aydın, C. H. (2015). Trends in distance education research A content analysis of journals 2009 2013. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 16(1), - .
Sen-Ersoy, N. (2023). Empowering Inclusion: Addressing Barriers in Distance Learning for Disadvantaged Groups. TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology, 22(4),52 - 60.
Şen-Ersoy, N. (2023). Dezavantajlı gruplara dil öğretiminde açık ve uzaktan eğitim: Sistematik bir inceleme. RumeliDE Journal of Language and Literature Studies, 0(S13),1242 - 1253.
Sen-Ersoy, N. &, D. Y. (2023). Self-directed Learning and MOOC integration into Higher Education EFL Classrooms. Turkish Online Journal of Distance Education, 24(4),348 - 361.
Şen, E. N. (2016). Küresel e öğrenmede kültürel güçlükler. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, (), - .
Bildiriler
Genç, K. E. & Şen, E. N. (2016). Instructional Dialogue In Distance Language Classes, 27th International Conference Society For Information Technology and Teacher Education, 21.03.2016
Genç, K. E. & Şen, E. N. (2015). Instructional Dialogic Behaviors in a Distance English Class, The Future of Education, 11.06.2015
Şen, E. N. &, G. K. E. (2015). Uzaktan İngilizce Eğitiminde Öğretim Diyaloğu Kullanımı, Akademik Bilişim, 04.02.2015
Şen, E. N., , G. K. E. &, T. E. (2022). Çevrimiçi ve Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslerde Transkültür, 5th International Open & Distance Learning Conference, 28.09.2022
Şen, E. N. &, D. Y. (2022). Bringing MOOCs into Conventional EFL Classrooms: Lessons Learned, International Open and Distance Learning Conference, 28.09.2022
Şen, E. N. &, G. E. (2022). COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDAKİ EĞİLİMLER, 2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, 23.06.2022
Şen, E. N. &, A. F. S. (2022). BİR ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİNİN KULLANILABİLİRLİK BAKIMINDAN DİL ÖĞRENENLERİN BAKIŞAÇILARINA GÖRE İNCELENMESİ, 13. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, 12.05.2022
Şen, E. N. &, G. K. E. (2021). Transcultural Elements in Connectivist Massive Open Online Courses, 21st International Educational Technology Conference, 02.09.2021
Şen, E. N. (2021). Synchronous or Asynchronous?: Preferences and Barriers of Language Learners During Emergency Remote Education, 21st International Educational Technology Conference, 02.09.2021
Şen, E. N. (2020). Z Kuşağı Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojilerini Kullanım Düzeyleri ve Bunları Meslekteki Uygulamalarına Entegre Etme Yollarına İlişkin Görüşleri, The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 10.12.2020
Şen, E. N. (2020). Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarında İngilizce Dersi Alan Öğrencilerin e-Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi, The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 10.12.2020
Şen, E. N. (2015). Vocational College Students Views on a Distance Education Professional English Course, 9th International Computer and Instructional Technologies Syposium, 20.05.2015
Şen-Ersoy, N. (2015). “Dijital Akıcılık“, AB‘2015 Akademik Bilişim Konferansında düzenlenen “Açık ve Uzaktan Öğrenmede Yeni Eğilimler“ Panelinde gerçekleştirilen sunum, (Panelistler: Ali Ekrem Özkul (Başkan), Nazife Şen Ersoy, Serap Şişman Uğur, Ela Akgün Özbek, Can Güler ve Soner Sözler), Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 4-6 Şubat 2015.
, ,
Şen, E. N. &, K. Y. D. (2012). İngilizce Hazırlık Eğitiminin İsteğe Bağlı Oluşunun Programın Niteliği Üzerindeki Etkileri: Okutman Görüşleri, 2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27.09.2012
Şen, E. N. &, K. Y. D. (2012). Lecturers’ Views On The Efficiency Of Evening Classes In Optional English Preparatory Programme, International Conference for Academic Disciplines, 29.10.2012
Editörlükler
Şen, E. N. &, D. Y. (2022). Eğitimde Metaverse: Kuram ve Uygulamalar. Efe Akademi, . 30.12.2022,
* Bu içerik 26.04.2024 07:52 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.