2016 - 2012
Günümüzde rekabet en acımasız şekilde devam etmektedir Bu rekabete ayak uyduran işletmeler varlıklarını sürdürürken diğerlerinin ortadan kaybolmaları kaçınılmaz bir sonuçtur Rekabetteki başarı mutlaka liretim ve pazarlamaya etki eden tüm faktörİerin etkisi bulunmaktadır İşletmelerin bu faktörleri en uygun hale getirmeleri kaçınılmaz bir gerekliliktir Bu çerçevede büyük om küçük ve mikro işletmelerin karşılaştığı üretim pazarlama faktörlerinin işletme büyüklüğüne bağlı olarak nasıl değiştiği ve ne kadar önemli olduğunun tespiti ve analizi büyük önem arz etmektedir Ayrıca Müdürlük olarak önemsediğimiz bir kısım üretim ve pazarlama araçlarının birbirleri arasındaki sinerjik ve antogonistik etkilerinin araştırılarak olumsuzlukların tespiti ve analizi de bu projenin en önemli hedeflerindendir