, (2020). İnceçam, B. &, D. E. (2020). Scaling Problems in the System of Transition from Elementary to Secondary Education in Turkey with the Rank-Order Method. lnternational Electronic Journal of Elementary Education, 13 (1), 57 - 75. 10.26822/iejee.2020.173. , (), - .
, (2019). İnceçam, B. &, D. E. (2019). Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ölçme ve Değerlendirmelerde Yazılı Yoklamalarda Kullandıkları Açık Uçlu Maddeleri Hazırlama Yeterlikleri. İlköğretim Online, 17 (4), 1912 - 1927. 10.17051/ilkonline.2019.506900. , (), - .
Bildiriler
, (2017). İnceçam, B., Şeren, N. & Özden, M. (2017). Investigation of the relationship between academic procrastination and academic dishonesty tendency of pre-service teachers: The Case of Dumlupınar University., 10th International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI2017), 16.11.2017, ,
, (2018). Arık, R. S., , Okur Özdemir, A. &, İnceçam B. (2018). Akademik bıkkınlık ölçeğinin Türkçeye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirliğin incelenmesi, International Conference on Educational Sciences, 18.04.2018, ,
, (2017). İnceçam, B., Demir, E. & Demir, E. (2017). Ortaokul Öğretmenlerinin Sınıf İçi Ölçme Değerlendirmelerde Yazılı Yoklamalarda Kullandıkları Açık Uçlu Maddeleri Hazırlama Yeterlikleri., IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11.05.2017, ,
Editörlükler
* Bu içerik 28.03.2024 02:49 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.