Kütahya Dumlupınar Üniversitesi/ Evliya Çelebi Yerleşkesi
Projeler
2022 - 2023
Yüksek Kaliteli Görüntü İşleme Teknikleri ve Web Tasarımı Teknolojileri Kullanarak
Dumlupınar Üniversitesi Kurumsal Kimliğinin Geliştirilmesi
Kurum :
Görevi : Araştırmacı
Çalışma Alanları
Sosyal Medya
Yeni medya
Senaryo yazım teknikleri
Zihindeki hikayeyi sınırlı sayfada anlatabilme/aktarabilme tekniği
Reklamcılık
Tutundurmanın renkli dünyası...
Dijital Medya
Çevrimiçi mecrada medya...
Medya Ekonomisi
Medyadaki işleyişin ekonomi boyutu...
Sanat Pazarlaması
Sanat ve hedef kitlesi arasındaki yolculuğun kurgusu...
Dersler
Doktora / 2021-2022
Bilimsel Araştırma ve Etik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Bilimsel Araştırma ve Etik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Dijital Sanat Pazarları ve NFT
Lisans / 2021-2022
Girişimcilik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Sanat Pazarlaması
Doktora / 2021-2022
Sanat Piyasası ve NFT
Doktora / 2021-2022
Tüketim Kültürü ve Sanat
Yayınlar
Kitaplar
Gençağa, D. & Saygın, E. P. (2024). ARTISTIC TOUCHES IN PACKAGING/MARKETING CREATIVITY, Ankara: İKSAD Yayınevi
Diksoy, İ. &, S. E. P. (2023). Reklam Çekicilikleri: Tüketiciye Ulaşmak, İzmir: Duvar Yayınları
Önal, G. &, S. E. P. (2023). Sürdürülebilir Tüketime Yönelik Bir Mobil Arayüz Önerisi, Ankara: İKSAD Yayınevi
Saygın, E. P. &, E. A. N. F. (2023). Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Gaziantep: Özgür Yayınları
Saygın, E. P. (2023). Pazarlamaya Yeni Bir Bakış: YAPAY ZEKÂ, Ankara: Nobel Yayıncılık
Saygın, E. P. (2023). The Essentials of Today's Marketing-2, İstanbul: EFE ACADEMY
Saygın, E. P. (2023). Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, Ankara: Nobel Yayıncılık
Diksoy, İ. &, S. E. P. (2022). Sosyal Bilimlerde Seçme Konular - 7, Ankara: İKSAD Yayınevi
Saygın, E. P. &, F. S. (2022). Pandemi Sonrası Tüketim Araştırmaları, ANKARA: GAZİ KİTABEVİ
Saygın, E. P. (2022). Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi
Blockchain, Ankara: Nobel
Saygın, E. P. &, K. G. (2021). Küresel Mali Sorunlar Ve Muhtemel Çözümler, İstanbul: Legal Yayıncılık
Kuzucanlı, G. &, S. E. P. (2021). A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-1, ANKARA: İKSAD Yayınevi
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2020). Vergi Ortak Noktasında Bilimsel Değerlendirmeler, ANKARA: İKSAD YAYINCILIK
Aydın, B. &, S. E. P. (2020). Konaklama İşletmelerinde Kalite Yönetim Uygulamaları, ANKARA: DETAY YAYINCILIK
Makaleler
Saygın, E. P. (2023). Pazarlama İletişimi Faaliyeti Olarak Ürün Yerleştirme: Film Afişleri Üzerine Bir İnceleme. Electronic Journal of Social Sciences, 22(88),1631 - 1642. 10.17755/esosder.1272026
Saygın, E. P. &, D. N. E. (2023). Reklamlarda kullanılan informasyonel ve transformasyonel içeriklerin satın almaya etkisi. Business & Management Studies: An International Journal, 11(3),880 - 902. 10.15295/bmij.v11i3.2266
Saygın, E. P. &, D. İ. (2023). Gösterişçi Tüketimin Sanat Eserleri Bağlamında İncelenmesi: Ampirik Bir Çalışma. Journal of Business Research - Turk, 15(1),202 - 214. 10.20491/isarder.2023.1581
Saygın, E. P. (2023). Global Markaların Glokal Reklamları: Bir İnceleme. Social Sciences Research Journal, 12(7),882 - 891.
Kuzucanlı, G. &, S. E. P. (2023). Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Tüketici Algısına Etkisi: English Home Örneği. Dumlupinar University Journal of Social Sciences, (75),416 - 429. 10.51290/dpusbe.1200960
Saygın, E. P. &, Ş. K. Z. (2023).
Sanat Pazarlamasında Sanatçı, Eser ve Pazar İlişkisi
. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (32),284 - 299.
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2023). Nitel Araştırmalarda Araştırmacının Rolü ve Araştırmacı Günlükleri. Turkish Journal of Marketing, 8(2),64 - 74. 10.30685/tujom.v8i2.184
Saygın, E. P. &, Ö. G. (2023). İlişkisel Pazarlama Kapsamında Freelance Çalışanların Müşteri İlişkilerinin Çalışma Performanslarına Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(2),683 - 699. 10.33437/ksusbd.1313395
Saygın, E. P. &, G. D. (2023). E-Retailer Brand Perception among Consumers: The Example of Trendyolmilla. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 19(1),182 - 194.
Gümüş, C., , F. S. &, S. E. P. (2023). Behavioral Intentions of Customers Under the Technology Acceptance Model (TAM): Example of Migros Jet Kasa. Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 12(3),1874 - 1903. 10.15869/itobiad.1296686
Saygın, E. P. &, Ö. G. (2022). Pazarlama Faaliyeti Olarak Ramazana Özel Tasarlanan Reklam Afişlerinin Göstergebilimsel Analizi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 57(2),1077 - 1093. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.22.05.1814
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2021). Müşteri Vatandaşlık Bağlamında Taraftar Tokenları. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (Third Sector Social Economic Review), 1(56),57 - 71. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.01.1507
Saygın, E. P. &, F. S. (2021). Tuvalden Tuşa: Sanat Pazarındaki Dijital Dönüşümde NFT'lerin Rolü. Business & Management Studies: An International Journal, 9(4),1452 - 1466. 10.15295/bmij.v9i4.1930
Saygın, E. P. &, E. N. F. (2020). Dijital Kabile Kültüründe Satın Alma Davranışını Etkileyen Grup Dinamiklerini Anlamaya Yönelik Netnografik Bir Araştırma. Journal of Business Research - Turk, 12(1),281 - 303. 10.20491/isarder.2020.842
Bildiriler
Saygın, E. P. (2022). Tüketicinin Otokontrolü: Gönüllü Sadelik, The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, 02.06.2022
Saygın, E. P. &, F. S. (2022). VUCA Dünyasında Pazarlamanın Dijitalleşen Yüzü, INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 28.06.2022
Saygın, E. P. &, A. M. (2022). Sosyal Medyanın Kripto Sanat Eserleri İçin Tanıtım ve
Pazarlama Rolü, HODJA AKHMET YASSAWI 6 th International Conference on Scientific Research, 13.05.2022
Saygın, E. P. &, K. M. G. (2022). Pazarlama Aracı Olarak Ürünlerde Sanatsal İmajların Kullanımı, 7th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, 02.03.2022
Saygın, E. P. &, F. S. (2019). Müşteri Şikâyet Yönetiminde Tazmin Süreci, In V. Batdı & Z. Alımgerey (Eds.), XI. Internatıonal Congress On Socıal Scıences, Chına To Adrıatıc, 08.11.2019
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2019). Müşterinin Sorumlu Hali: Tüketici Vatandaş, 4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 21.12.2019
Saygın, E. P., , F. S. &, A. M. (2019). Sosyal Medyada Ölçüm, Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019
Editörlükler
* Bu içerik 17.07.2025 09:01 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.