Kütahya Dumlupınar Üniversitesi/ Evliya Çelebi Yerleşkesi
Projeler
2022 - 2023
Yüksek Kaliteli Görüntü İşleme Teknikleri ve Web Tasarımı Teknolojileri Kullanarak
Dumlupınar Üniversitesi Kurumsal Kimliğinin Geliştirilmesi
Kurum :
Görevi : Araştırmacı
Yabancı Diller
2003 ÜDS
İngilizce - 60.000
Çalışma Alanları
Senaryo yazım teknikleri
Zihindeki hikayeyi sınırlı sayfada anlatabilme/aktarabilme tekniği
Film Yapım Yönetim
Fİlmlerin fikir aşamasından finale bütün serüveni
Reklamcılık
Tutundurmanın renkli dünyası...
Dijital Medya
Çevrimiçi mecrada medya...
Medya Ekonomisi
Medyadaki işleyişin ekonomi boyutu...
Sanat Pazarlaması
Sanat ve hedef kitlesi arasındaki yolculuğun kurgusu...
Dersler
Doktora / 2021-2022
Bilimsel Araştırma ve Etik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Bilimsel Araştırma ve Etik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Dijital Sanat Pazarları ve NFT
Lisans / 2021-2022
Girişimcilik
Yüksek Lisans / 2021-2022
Sanat Pazarlaması
Doktora / 2021-2022
Sanat Piyasası ve NFT
Doktora / 2021-2022
Tüketim Kültürü ve Sanat
Yayınlar
Kitaplar
Saygın, E. P. (2023). The Essentials of Today's Marketing-2, İstanbul: EFE ACADEMY
Saygın, E. P. (2023). Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, Ankara: Nobel Yayıncılık
Diksoy, İ. &, S. E. P. (2022). Sosyal Bilimlerde Seçme Konular - 7, Ankara: İKSAD Yayınevi
Saygın, E. P. &, F. S. (2022). PANDEMİ SONRASI
TÜKETİM ARAŞTIRMALARI, ANKARA: GAZİ KİTABEVİ
Saygın, E. P. (2022). Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi
BLOCKCHAIN, Ankara: Nobel
Saygın, E. P. &, K. G. (2021). Küresel Mali Sorunlar Ve Muhtemel Çözümler, İstanbul: Legal Yayıncılık
Kuzucanlı, G. &, S. E. P. (2021). A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-1, ANKARA: İKSAD Yayınevi
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2020). Vergi Ortak Noktasında Bilimsel Değerlendirmeler, ANKARA: İKSAD YAYINCILIK
Aydın, B. &, S. E. P. (2020). Konaklama İşletmelerinde Kalite Yönetim Uygulamaları, ANKARA: DETAY YAYINCILIK
Makaleler
Saygın, E. P. &, K. G. (2023). Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Tüketici Algısına Etkisi: English Home Örneği. Dumlupinar University Journal of Social Sciences, (75),416 - 429. 10.51290/dpusbe.1200960
Saygın, E. P. &, Ş. K. Z. (2023).
Sanat Pazarlamasında Sanatçı, Eser ve Pazar İlişkisi
. Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (32),284 - 299.
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2023). Nitel araştırmalarda araştırmacının rolü ve araştırmacı günlükleri. Turkish Journal of Marketing, 8(2),64 - 74. 10.30685/tujom.v8i2.184
Saygın, E. P. (2023). Global Markaların Glokal Reklamları: Bir İnceleme. Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi, 12(7),882 - 891.
Saygın, E. P. &, Ö. G. (2023). İlişkisel Pazarlama Kapsamında Freelance Çalışanların Müşteri İlişkilerinin Çalışma Performanslarına Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 20(2),683 - 699. 10.33437/ksusbd.1313395
Saygın, E. P. &, G. D. (2023). E-Retailer Brand Perception among Consumers: The Example of Trendyolmilla. Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 19(1),182 - 194.
Gümüş, C., , F. S. &, S. E. P. (2023). Behavioral Intentions of Customers Under the Technology Acceptance Model (TAM): Example of Migros Jet Kasa. Journal of the Human and Social Sciences Researchers, 12(3),1874 - 1903. 10.15869/itobiad.1296686
Saygın, E. P. &, Ö. G. (2022). Pazarlama Faaliyeti Olarak Ramazana Özel Tasarlanan Reklam Afişlerinin Göstergebilimsel Analizi. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 57(2),1077 - 1093. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.22.05.1814
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2021). Müşteri Vatandaşlık Bağlamında Taraftar Tokenları (Fan Tokens In The Context Of Customer Citizenship). Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (Third Sector Social Economic Review), 1(56),57 - 71. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.01.1507
Saygın, E. P. &, F. S. (2021). Tuvalden Tuşa: Sanat Pazarındaki Dijital Dönüşümde NFT'lerin Rolü. Business & Management Studies: An International Journal, 9(4),1452 - 1466. 10.15295/bmij.v9i4.1930
Saygın, E. P. &, E. N. F. (2020). Dijital Kabile Kültüründe Satın Alma Davranışını Etkileyen Grup Dinamiklerini Anlamaya Yönelik Netnografik Bir Araştırma (A Netnographic Research to Understand Group Dynamics Affecting Purchasing Behavior in Digital Tribe Culture). Journal of Business Research - Turk, 12(1),281 - 303. 10.20491/isarder.2020.842
Bildiriler
Saygın, E. P. (2022). Tüketicinin Otokontrolü: Gönüllü Sadelik, The 7th INCSOS International Congress of Social Sciences, 02.06.2022
Saygın, E. P. &, F. S. (2022). VUCA Dünyasında Pazarlamanın Dijitalleşen Yüzü, INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 28.06.2022
Saygın, E. P. &, A. M. (2022). Sosyal Medyanın Kripto Sanat Eserleri İçin Tanıtım ve
Pazarlama Rolü, HODJA AKHMET YASSAWI 6 th International Conference on Scientific Research, 13.05.2022
Saygın, E. P. &, K. M. G. (2022). Pazarlama Aracı Olarak Ürünlerde Sanatsal İmajların Kullanımı, 7th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, 02.03.2022
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2019). Nitel Araştırmalarda Araştırmacının Rolü ve Araştırmacı Günlükleri, In V. Batdı & Z. Alımgerey (Eds.), XI. Internatıonal Congress On Socıal Scıences, Chına To Adrıatıc, 08.11.2019
Saygın, E. P. &, F. S. (2019). Müşteri Şikâyet Yönetiminde Tazmin Süreci, In V. Batdı & Z. Alımgerey (Eds.), XI. Internatıonal Congress On Socıal Scıences, Chına To Adrıatıc, 08.11.2019
Fındıklı, S. &, S. E. P. (2019). Müşterinin Sorumlu Hali: Tüketici Vatandaş, 4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 21.12.2019
Saygın, E. P., , F. S. &, A. M. (2019). Sosyal Medyada Ölçüm, Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019
Editörlükler
* Bu içerik 11.11.2024 04:22 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.