Emine Pınar Saygın
Dr. Öğr. Üyesi Emine Pınar Saygın

Kişisel

Güzel Sanatlar Fakültesi
Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü
Dumlupınar Üniversitesi Evliya Çelebi Yerleşkesi, 43100 Merkez/Kütahya, Türkiye
emine.saygin@dpu.edu.tr
0 (274) 265 20 31

Eğitim Durumu

  • 2000 - 2004
    İŞLETME BÖLÜMÜ
    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
  • 2004 - 2007
    PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2009 - 2010
    PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2010 - 2013
    PAZARLAMA (YL) (TEZSİZ)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezsiz
  • 2013 - 2019
    PAZARLAMA (DR)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Doktora

Akademik Görevler

  • 2021 - 2021
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

İdari Görevler

  • 2021 - (devam ediyor)
    Bölüm Başkan Yardımcısı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2021 - (devam ediyor)
    Farabi Koordinatörü
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2021 - 2022
    Bölüm Başkan Yardımcısı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2021 - (devam ediyor)
    Bölüm Farabi Koordinatörü
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi/ Evliya Çelebi Yerleşkesi

Yabancı Diller

  • 2003 ÜDS
    İngilizce - 60.000

Çalışma Alanları

  • Senaryo yazım teknikleri
    Zihindeki hikayeyi sınırlı sayfada anlatabilme/aktarabilme tekniği
  • Film Yapım Yönetim
    Fİlmlerin fikir aşamasından finale bütün serüveni
  • Reklamcılık
    Tutundurmanın renkli dünyası...
  • Dijital Medya
    Çevrimiçi mecrada medya...
  • Medya Ekonomisi
    Medyadaki işleyişin ekonomi boyutu...
  • Sanat Pazarlaması
    Sanat ve hedef kitlesi arasındaki yolculuğun kurgusu...

Dersler

  • Doktora / 2021-2022
    Bilimsel Araştırma ve Etik
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Bilimsel Araştırma ve Etik
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Dijital Sanat Pazarları ve NFT
  • Lisans / 2021-2022
    Girişimcilik
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Sanat Pazarlaması
  • Doktora / 2021-2022
    Sanat Piyasası ve NFT
  • Doktora / 2021-2022
    Tüketim Kültürü ve Sanat

Yayınlar

Kitaplar

  • Saygın, E. P. &, F. S. (2022). PANDEMİ SONRASI TÜKETİM ARAŞTIRMALARI, ANKARA: GAZİ KİTABEVİ
  • Saygın, E. P. (2022). Pazarlamanın Blok Zincir Deneyimi BLOCKCHAIN, Ankara: Nobel
  • Saygın, E. P. &, K. G. (2021). Küresel Mali Sorunlar Ve Muhtemel Çözümler, İstanbul: Legal Yayıncılık
  • Kuzucanlı, G. &, S. E. P. (2021). A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-1, ANKARA: İKSAD Yayınevi
  • Fındıklı, S. &, S. E. P. (2020). Vergi Ortak Noktasında Bilimsel Değerlendirmeler, ANKARA: İKSAD YAYINCILIK
  • Aydın, B. &, S. E. P. (2020). Konaklama İşletmelerinde Kalite Yönetim Uygulamaları, ANKARA: DETAY YAYINCILIK

Makaleler

  • Saygın, E. P. &, Ö. G. (2022). Pazarlama Faaliyeti Olarak Ramazana Özel Tasarlanan Reklam Afişlerinin Göstergebilimsel Analizi. 3. SEKTÖR SOSYAL EKONOMİ DERGİSİ, 57(2),1077 - 1093. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.22.05.1814
  • Fındıklı, S. &, S. E. P. (2021). Müşteri Vatandaşlık Bağlamında Taraftar Tokenları (Fan Tokens In The Context Of Customer Citizenship). 3. Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi (Third Sector Social Economic Review), 1(56),57 - 71. 10.15659/3.sektor-sosyal-ekonomi.21.01.1507
  • Saygın, E. P. &, F. S. (2021). Tuvalden Tuşa: Sanat Pazarındaki Dijital Dönüşümde NFT'lerin Rolü. Business & Management Studies: An International Journal, 9(4),1452 - 1466. 10.15295/bmij.v9i4.1930
  • Saygın, E. P. &, E. N. F. (2020). Dijital Kabile Kültüründe Satın Alma Davranışını Etkileyen Grup Dinamiklerini Anlamaya Yönelik Netnografik Bir Araştırma (A Netnographic Research to Understand Group Dynamics Affecting Purchasing Behavior in Digital Tribe Culture). Journal of Business Research - Turk, 12(1),281 - 303. 10.20491/isarder.2020.842

Bildiriler

  • Saygın, E. P. &, F. S. (2022). VUCA Dünyasında Pazarlamanın Dijitalleşen Yüzü, INTERNATIONAL KORKUT ATA SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 28.06.2022
  • Saygın, E. P. &, A. M. (2022). Sosyal Medyanın Kripto Sanat Eserleri İçin Tanıtım ve Pazarlama Rolü, HODJA AKHMET YASSAWI 6 th International Conference on Scientific Research, 13.05.2022
  • Saygın, E. P. &, K. M. G. (2022). Pazarlama Aracı Olarak Ürünlerde Sanatsal İmajların Kullanımı, 7th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, 02.03.2022
  • Fındıklı, S. &, S. E. P. (2019). Nitel Araştırmalarda Araştırmacının Rolü ve Araştırmacı Günlükleri, In V. Batdı & Z. Alımgerey (Eds.), XI. Internatıonal Congress On Socıal Scıences, Chına To Adrıatıc, 08.11.2019
  • Saygın, E. P. &, F. S. (2019). Müşteri Şikâyet Yönetiminde Tazmin Süreci, In V. Batdı & Z. Alımgerey (Eds.), XI. Internatıonal Congress On Socıal Scıences, Chına To Adrıatıc, 08.11.2019
  • Fındıklı, S. &, S. E. P. (2019). Müşterinin Sorumlu Hali: Tüketici Vatandaş, 4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, 21.12.2019
  • Saygın, E. P., , F. S. &, A. M. (2019). Sosyal Medyada Ölçüm, Uluslararası İktisadi ve İdari Bilimler Kongresi, 02.05.2019

Editörlükler

* Bu içerik 07.02.2023 01:10 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.
Tweet