Kişisel
Eğitim Fakültesi
Sınıf Öğretmenliği
Kurumsal E-posta : fatma.akillioglu@dpu.edu.tr
Kişisel E-posta :
İş Telefonu : 0 (274) 443 1832
Eğitim Durumu
-
1996 - 2000
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
-
2014 - 2022
İLKÖĞRETİM (DR) (İNGİLİZCE)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Doktora
İdari Görevler
-
2025 - (devam ediyor)
Araştırma Dekan Yardımcısı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
-
2025 - (devam ediyor)
Anabilim Dalı Başkanı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2019 - 2019
Komisyon Üyeliği
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2018 - 2018
Komisyon Üyeliği
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2016 - (devam ediyor)
Erasmus Koordinatörü
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2014 - 2015
Erasmus Koordinatörü
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yabancı Diller
-
2012 KPDS
İngilizce - 100
-
2022 YDS
İngilizce - 97,50000
Dersler
-
Lisans / 2022-2023
Çevre Eğitimi
-
Lisans / 2022-2023
Fen Bilimleri Laboratuvar Uygulamaları
-
Lisans / 2022-2023
İlkokulda Temel Fen Bilimleri
-
Lisans / 2022-2023
İlköğretimde Alternatif Eğitim Uygulamaları
-
Lisans / 2018-2019
Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans / 2019-2020
Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans / 2022-2023
Öğretmenlik Uygulaması
Yayınlar
Kitaplar
- Akıllıoğlu, F. Ç. (2022). Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, : eĞİTEN
- Köse, M. &, A. F. Ç. (2021). İlkokulda Temel Fen Bilimleri, ANKARA: VİZE YAYINCILIK
- Köse, M. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİEtkinlik ve Ders Planı Örnekleriyle Zenginleştirilmiş, : Anı Yayıncılık
Makaleler
-
Avcı, C., Akıllıoğlu, F. Ç. & Kılıç, M. (2024). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Sorgulayıcı Öğretim Tanımlarının İncelenmesi. Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 36(),490 - 512. 10.54600/igdirsosbilder.1437002
-
Kılıç, M., Akıllıoğlu, F. Ç., Avcı, C. & Erhan, G. (2024). Öğretmen Adaylarının Matematikten Zevk Alma Durumları ile Matematik Alan Bilgisi, Kaygısı ve Özyeterlik Algısı Arasındaki İlişki. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (), - . 10.17240/aibuefd.2024..-1407663
-
Avcı, C. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2024). Preschool and elementary school teachers' stereotypes and views of older adults. EDUCATIONAL GERONTOLOGY, (),1 - 19. 10.1080/03601277.2024.2397827
Bildiriler
-
Çetinkaya, A. G., Evren, E., Atakan, İ., Şen, M., Yılmaz, B., Pirgon, E., Yeşilyurt, E., Akıllıoğlu, Ç. F. Ç. & Ebren, E. (2015). Delphi technique as a graduate course activity Elementary science teachers TPACK competencies, ERPA International Congresses on Education 2015, 04.06.2015
-
Avcı, C., Sağsöz, G. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2011). Yaratıcı Drama LiderininUygulamadaki Davranış Örüntüsü İle Drama Uygulama Yeterliliği Arasındakiİlişki, Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Sempozyumu, 18.04.2011
-
Akıllıoğlu, F. Ç., Sungur, S. & Çakıroğlu, J. (2023). The Discursive Choices of Nature of Science
Epistemic Communities, European Science Education Research Association Conference, 28.08.2023
-
Akıllıoğlu, F. Ç. &, A. C. (2022). Early Childhood Pre-service Teachers' Conceptions of Children's Play, ECER Plus, 01.09.2022
-
Akıllıoğlu, F. Ç., , A. C. &, K. M. (2021). Comparing teacher educators' and pre-service teachers' evaluations of inquiry activities, EECERA Annual Conference, 01.09.2021
-
Akıllıoğlu, F. Ç. & Avcı, C. (2018). Effects of Perceived Feedback on Early Childhood Preservice Teachers’ Lesson Planning., Vth International Eurasian Educational Research Congress, 02.05.2018
-
Köse, M. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Pre-service science teachers’ concerns about their future careers., IVth International Eurasian Educational Research Congress, 11.05.2017
-
Köse, M. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Pre-service science teachers’ concerns about their future careers, IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 11.05.2017
-
Akıllıoğlu, F. Ç. & Avcı, C. (2017). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretim Süreçlerinin Örnek Olay Yöntemi ile İncelenmesi, IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11.05.2017
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2017). Multimodal Critical Discourse Analysis of Pre-Service Science Teachers’ Visual Representations of Nature of Science, Criticality in Education (Research): Definitioans, Discourses and Controversies, 31.08.2017
-
Akıllıoğlu, F. Ç. & Avcı, C. (2016). Using Video Analysis to Investigate Early Childhood Education Pre-Service Teachers’ Reflection Skills, III. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conference, 01.09.2016
-
Avcı, C. & Akıllıoğlu, F. Ç. (2016). Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Video Analize Dayalı Bireysel ve Grup Yansıma Becerilerinin İncelenmesi., IV. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 06.10.2016
-
Akıllıoğlu, Ç. F. Ç. & Aydoğan, C. (2015). Current quality issues in Turkish science education research A comparative study of Turkish science education research published nationally and internationally, European Conference on Educational Research, 07.09.2015
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2014). Using Critical Theory in Science Education, International Symposium on Education and Psychology, 02.04.2014
-
Akıllıoğlu, F. Ç., Bahar, G. H. Ö. & Gülşen, T. İ. (2013). Cross Referencing Turkish MoNE Teacher Competencies in Science, Math and EFL Fields., International Conference on Innovation and Challenges in Education, 26.04.2013
-
Akıllıoğlu, F. Ç. (2013). Phenomenology in Science Education, International Conference on Hands on Science Educating for Science and Trhough Science, 01.07.2013
Editörlükler
* Bu içerik 19.09.2025 05:58 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.