PAZARLAMA SERMAYESİ, PSİKOLOJİK SERMAYE, İŞ ÇEKİCİLİĞİ ALGISI VE İŞ PERFORMANSI İLİŞKİSİ: PAZARLAMA PROFESYONEL MESLEK GRUPLARINDA BİR UYGULAMA
Kurum :
Görevi : Araştırmacı
2016 - 2017
21. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sempozyum Destek Projesi, BAP, Araştırmacı, 14/07/2016-14/07/2017 (ULUSAL).
Kurum :
Dumlupınar Üniversitesi
Görevi : araştırmacı
Yabancı Diller
2018 YÖKDİL
İngilizce - 63.75
Çalışma Alanları
Pazarlama
Uluslararası pazarlama
Dersler
Yüksek Lisans / 2023-2024
Dijital Tüketici Davranışları
Yüksek Lisans / 2022-2023
Dijital Tüketici Davranışları
Yüksek Lisans / 2023-2024
Dönem Projesi
Yüksek Lisans / 2022-2023
Dönem Projesi
Yüksek Lisans / 2022-2023
E İhracat
Lisans / 2023-2024
Genel İşletme
Lisans / 2022-2023
Genel İşletme
Lisans / 2019-2020
Müşteri İlişkileri
Lisans / 2021-2022
Pazarlama
Lisans / 2022-2023
Pazarlama
Lisans / 2020-2021
Pazarlama
Lisans / 2019-2020
Pazarlama
Lisans / Bahar Dönemi /
Pazarlama
Lisans / 2023-2024
Pazarlama Araştırmaları
Lisans / 2020-2021
Pazarlama Araştırmaları
Lisans / 2022-2023
Pazarlama Araştırmaları
Lisans / 2021-2022
Pazarlama Araştırmaları
Lisans / Güz Dönemi /
Pazarlama Araştırması
Lisans / 2021-2022
Pazarlama İletişimi
Lisans / 2022-2023
Pazarlama İletişimi
Lisans / 2020-2021
Pazarlama İletişimi
Lisans / Bahar Dönemi /
Pazarlama İletişimi
Lisans / 2023-2024
Pazarlama Stratejileri
Lisans / 2022-2023
Pazarlama Stratejileri
Lisans / 2019-2020
Pazarlama Stratejileri
Lisans / 2021-2022
Pazarlama Stratejileri
Lisans / 2020-2021
Pazarlama Stratejileri
Lisans / Güz Dönemi /
Pazarlama Stratejileri
Lisans / 2021-2022
Sigortacılık Uygulamaları
Yüksek Lisans / 2023-2024
Tez Yönetimi
Yüksek Lisans / 2022-2023
Tez Yönetimi
Lisans / Bahar Dönemi /
Tüketici Davranışları
Yüksek Lisans / 2023-2024
Uzmanlık Alan Dersi
Yüksek Lisans / 2022-2023
Uzmanlık Alan Dersi
Yayınlar
Kitaplar
Demirağ, B. F. (2023). Değişen Dünyada Satışta Başarı Yeni Stratejiler, : Ekin Yayınevi
Demirağ, B. F. (2022). Sağlık Kurumlarında Güncel Pazarlama Araştırmaları, : Efe Akademi Yayınları
Demirağ, B. F. (2022). PANDEMİ SONRASI PAZARLAMA STRATEJİLERİ, : Gazi Kitapevi
Demirağ, B. F. (2022). TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, : Nobel Yayınevi
Marangoz, M., , Y. H., , K. E. &, D. B. F. (2022). ENDÜSTRİ 4.0 VE İŞLETME YÖNETİMİ, : Beta Yayınevi
Demirağ, F. &, K. A. (2021). Marka Yönetimi Kavramlar ve Uygulamalar, : Beta
Demirağ, F. & Kayabaşı, A. (2020). İhracatta Başarının Sırrı: Psikolojik Mesafe Algısı, : Gazi Kitapevi
Mucan, Ö. B. &, D. F. (2020). Dijital Pazarlama Güncel Konular, Kütahya: Ekin Yayınevi
Makaleler
Demirağ, B. F. &, S. C. (2023). Tüketicilerin Affetme Davranışı ve Kişisel Yeniliğin Hizmet Çıktısı Olarak Değiştirme Niyetine Etkisi: Online Yemek Satış Siteleri Üzerine Bir Uygulama. İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, 8(22),795 - 807. 10.25204/iktisad.1329765
Kayabaşı, A., , D. B. F., , Ö. P. &, M. Ö. B. (2023). Kadınların rol algıları ve tüketim değerleri ilişkisi. Business & Management Studies: An International Journal, 11(3),991 - 1009. 10.15295/bmij.v11i3.2280
Demirağ, B. F. &, K. A. (2023). The determinants of export performance: perceived psychic distance and its antecedents. Emerald, (), - . 10.1108/EBR-05-2022-0097
Demirağ, B. F. (2023). Influencer Özelliklerinin Tüketicilerin Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (77),219 - 233. 10.51290/dpusbe.1295684
Kayabaşı, A. &, D. B. F. (2023). Pazarlama alanında yapılan nitel araştırmaların geçerlilik ve güvenirlik incelemesi. Business Economics and Management Research Journal, 6(1),1 - 17.
Demirağ, B. F. (2023). TÜKETİCİLERİN MARKA ALGISI ve MARKA SADAKATİ İLİŞKİSİ: PERAKENDECİ MAĞAZALAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İŞLETME EKONOMİ VE YÖNETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 6(1),72 - 84. 10.33416/baybem.1191588
Kayabaşı, A., , M. Ö. B. &, D. B. F. (2022). PAZARLAMA SERMAYESİ, PSİKOLOJİK SERMAYE, İŞ ÇEKİCİLİĞİ ALGISI VE İŞ PERFORMANSI İLİŞKİSİ: PAZARLAMA PROFESYONEL MESLEK GRUPLARINDA BİR UYGULAMA. Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi, 17(58), - . 10.14783/maruoneri.1070551
Kayabaşı, A., , E. İ., , D. B. F. &, E. Y. M. (2022). Hizmet Robotlarına Yönelik Algıların Kullanım Niyetine Etkisi. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 14(2),433 - 469. 10.15659/ttad.14.2.157
Demirağ, F. (2020). Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Satın Almaya Etkisi. İzmir İktisat Dergisi, 35(2),241 - 253.
Kecek, G. &, D. F. (2016). A Comparative Analysis of TOPSIS and MOORA in Laptop Selection. Research on Humanities and Social Sciences, 7(4),265 - 276.
Kecek, G. &, D. F. (2016). Measurement of the Relative Efficiency of the Primary Schools in Kütahya, by Data Envelopment Analysis. International Journal of Business and Social Science, 6(14),1 - 9.
Demirağ, F. &, D. C. (2016). BAĞLAMSAL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, (), - . 10.14780/iibd.33556
Demireli, C. &, D. B. F. (2015). SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARINA YÖNELİK
TÜKETİCİ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİSİ. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1(2),1 - 18.
Demireli, C., , U. M., , K. V. &, D. F. (2014). Farklı Öğrenim Düzeyindeki Öğrencilerin Girişimcilik Özelliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Alan Araştırmas. Farklı Öğrenim Düzeyindeki Öğrencilerin Girişimcilik Özelliklerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Alan Araştırmas, 3(1),1 - 17.
Bildiriler
Demirağ, B. F. (2023). THE EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING
ACTIVITIES ON HIGH-PRICE PRODUCTS ON THE
WILLINGNESS TO PAY HIGH PRICES, 2. INTERNATIONAL CAPITAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, 16.01.2023
Kayabaşı, A. &, D. B. F. (2022). Pazarlama Alanında Nitel Araştırmalarda Geçerlilik ve Güvenirlik, 26. Pazarlama Kongresi, 23.06.2022
Söylemez, C. & Demirağ, F. (2020). Online Alışverişte Tüketicilerin Marka İmajı Algısı ve Müşteri Tatmininin Müşteri Katılımına Etkisi, 19. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, 23.09.2020
Taşkın, E. & Demirağ, F. (2017). Effects of Customer Engagement Behavior on Customer Loyalty, Global İşletme Araştırmaları Kongresi, 24.05.2017
Demireli, C. &, D. F. (2015). SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARINA YÖNELİK TÜKETİCİ ALGISININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA ETKİSİ, 20. PAZARLAMA KONGRESİ, 05.06.2015
Demirağ, B. F. (2022). MARKETING 4.0: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, 8th Global Business Research Congress (GBRC - 2022), 09.06.2022
Kayabaşı, A., , E. İ., , D. B. F. &, E. Y. M. (2021). Hayatınızda Robotlara Yer Açın, 25. Pazarlama Kongresi, 30.06.2021
Demirağ, F. & Söylemez, C. (2020). A Research on the Effect of Meeting Consumer Needs Through Website on E-Loyalty, IV. International Kaoru Ishikawa Congress on Business Administration and Economy, 14.10.2020
Demirağ, F. (2018). Psikolojik Mesafe İhracat Performansı İlişkisinde Yabancı Pazar Bilgisi Rolünün İncelenmesi, 23. PAZARLAMA KONGRESİ, 06.07.2018
Editörlükler
Oğuz, A. (2020). Uluslararası Sosyal ve Ekonomik Çalışmalar Dergisi. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, . 01.08.2021,
Er, İ. &, D. B. F. (2023). Değişen Dünyada Satışta Başarı: Yeni Stratejiler. Ekin Yayınevi, . 01.06.2022,
* Bu içerik 05.12.2024 06:13 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.