KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
2024 - (devam ediyor)
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (ELT)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Doktora
İş Deneyimi
2016 - 2017
Okutman
KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ
Rektörlük - Yabancı Diller Bölümü
2017 - (devam ediyor)
Öğretim Görevlisi
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU - YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ
2022 - 2022
Erasmus Intern
THE ENGLISH CORNER- BARCELONA, SPAIN
EFL - TEYL
Projeler
2023 - 2023
Çocuklar için Hikayelerle İngilizce
Kurum :
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi- Yabancı Diller Yüksekokulu
Görevi : Araştırmacı
Dersler
Lisans / Bahar Dönemi / 2022- 2023
Linguistics II
Lisans / Güz Dönemi / 2023- 2024
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans / Bahar Dönemi / 2023-2024
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans / Güz Dönemi / 2021-2022
Öğretmenlik Uygulaması I
Lisans / Bahar Dönemi / 2021-2022
Öğretmenlik Uygulaması II
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
Aslan, F. (2021). Which is Worth More? From Non-native Speakers’ Perspective: British or American. The Journal of English as an International Language, 16(1),93 - 108.
Aslan, F. (2021). Match or mismatch between English instructors’ and students’ beliefs about feedback on writing . Advanced Linguistics, 7(2),26 - 44. https://doi.org/10.20535/2617-5339.2021.7.225833
Bildiriler
Aslan, F. (2021). An Investigation of Teacher Identity through Metaphor Analysis: TEYL Teachers in Turkey, 5th International Conference on Research in Applied Linguistics,, 22.10.2021
Editörlükler
* Bu içerik 22.10.2025 10:38 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.