EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ, PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (DR)
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Doktora
Akademik Görevler
2021 - (devam ediyor)
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2019 - 2019
Eğitim Görevlisi
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) ve UNICEF işbirliğiyle,
Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Okul Yöneticilerinin Mesleki Gelişim Programı 1. Faz Eğitim Kursları (Temmuz 2019-Ekim 2019)
2013 - 2021
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2007 - 2013
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İdari Görevler
2019 - (devam ediyor)
Üye
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Kalite Komisyonu Kalite Güvencesi Sistemi Alt Çalışma Grubu
2017 - 2017
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2017 - 2021
Uluslararasılaşma ve Kalite Güvence Sistemi Altbirimleri YDYO Akreditasyon
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2017 - 2019
Üye
Dumlupınar Üniversitesi Kalite Komisyonu Uluslararasılaşma Alt Çalışma Grubu
2013 - 2014
Bölüm Başkanı
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2012 - 2013
Bölüm Başkan Yardımcısı
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İş Deneyimi
2007 - 2021
Öğretim Görevlisi
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Yabancı Diller Yüksekokulu - Yabancı Diller Bölümü
2020 - (devam ediyor)
Öğretmen ve Eğitim Yöneticilerine ilişkin mesleki
Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Müdürlüğü
-
2021 - (devam ediyor)
Dr. Öğr. Üyesi
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Emet Meslek Yüksekokulu - Çocuk Gelişimi ve Gençlik Hizmetleri
Projeler
2021 - 2024
DigiSEL-Digitally Improving Social and Emotional Skills of Primary School Teachers
Kurum :
Avrupa Birliği
Görevi : Araştırmacı
2020 - 2010
Öğretmen Ve Yöneticilerin Kapsayıcı Eğitim Bağlamında UzaktanEğitim Süreçlerinde Tasarım Ve Yönetim Becerilerinin Geliştirilmesi
Kurum :
Görevi : Araştırmacı
2020 - (devam ediyor)
Innovative Web Approach for Advancing and Sustaining VET Learners’ Wellbeing and Mental Health –StayWell
Kurum :
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Araştırmacı
2019 - (devam ediyor)
MOCAT Modern Competences of Academic Teachers - The Key to Modern HEI (Uluslararası -Akademisyenlerin Modern Yeterlilikleri - Modern Üniversitenin Anahtarı)
Kurum :
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Araştırmacı
2019 - (devam ediyor)
MOCAT-Modern Competencİes of Academic Teachers-the key to modern HEI
Kurum :
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Araştırmacı
2016 - 2002
Improving Solutions for Student Absenteeism (ISSA) Öğrenci devamsızlığını önlemeye dönük çözüm geliştirme
Kurum :
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Araştırmacı
Üye Olunan Dernek & Meslek Odaları
2016 - (devam ediyor)
BELMAS (British Educational Leadership, Management and Administration Society)
Ödüller & Burslar
2024 - The European Innovative Teaching Award - European Union
The European Innovative Teaching Award 2024- 2024 yılı Avrupa Yenilikçi Öğretim Ödülü
Çalışma Alanları
Sınıf yönetimi
Classroom management
Okul yönetimi
School management
Öğretmen Yetiştirme
Teacher Training
Eğitim Yönetimi ve Liderliği
Educational Management and Leadership
Yabancı Dil (İngilizce) Öğretimi
Teaching English as a Foreign Language & Teaching English to the Speakers of Other Languages
Dersler
Önlisans / 2013-2014
İNGİLİZCE II
Lisans / Bahar Dönemi /
İngilizce II
Ön lisans / Güz Dönemi /
Listening & Speaking Skills
Hazırlık / 2013-2014
MAİN COURSE
Ön lisans / Güz Dönemi /
Main Course
Ön lisans / Bahar Dönemi /
Main Course
Ön Lisans / Güz Dönemi /
Main Course LIT Seviye
Lisans / Bahar Dönemi /
Öğretmenlik Uygulaması I
Ön lisans / Bahar Dönemi /
Reading & Writing Skills
Hazırlık / 2013-2014
SKİLLS
Yayınlar
Kitaplar
Boyacı, A. &, K. F. (2021). Eğitim Perspektifinden Planlama, Ekonomi ve Politika, Ankara: Pegem Akademi
Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Eğitim bilimleri alanında elektronik mentorluk, : Pegem Akademi Yayınevi
Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde okul yönetiminde dijital materyal geliştirme, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde okul yönetiminde dijital materyal geliştirme, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını
Karaferye, F. (2020). Yükseköğretim Üzerine Düşünmek, : Pegem Akademi
Makaleler
Karaferye, F. (2019). Academic internationalization: Academics as marketing actors in higher education. International Journal of Social Sciences and Education Research, 5(),16 - 22. 10.24289/ijsser.473443
Karaferye, F. & Ağaoğlu, E. (2017). Examining the Perception of the Order versus Freedom Dilemma in University Management. Universal Journal of Educational Research, 5(9),1589 - 1599. 10.13189/ujer.2017.050916
Karaferye, F. & Ağaoğlu, E. (2017). Perceptions of the dilemma – order versus freedom at managing faculty: a literature review. Journal of Education and Practice, 8(2),122 - 132.
Karaferye, F. (2017). Academics’ needs and expectations toward academic management leadership programs. ulakbilge, 5(17),1895 - 1915. 10.7816/ulakbilge-05-17-09
Karaferye, F. (2017). An introduction to program accreditation in foreign language schools in Turkey. European Journal of Multidisciplinary Studies, 4(2),62 - 66.
Bildiriler
Vakaliuk, T., , C. O., , K. F. &, F. R. (2021). Examining The Context Of E-Dictionary Use In Language Studies, International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021), 11.05.2021
Karaferye, F. (2019). Öğretmen yetiştirme ve geliştirme süreçlerine 21. yy. becerilerinin entegrasyonu: Meslektaş işbirliği ile yaşam ve kariyer becerilerini geliştirme, III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK 2019), 21.03.2019
Karaferye, F., Koutra, K., Ratsika, N., Torrents, A., Demirciler, V. O. & Şahbaz, O. (2019). Examining Secondary School Students’ Absenteeism and Beyond in Europe, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE 2019), 21.03.2019
Karaferye, F. (2018). Heutagogy in the era of industry 4.0: Teachers as student coaches and learning leaders, 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 30.11.2018
Karaferye, F. (2018). STUDENT MENTORING MODELS: A SYSTEMATIC REVIEW, III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, 28.04.2018
Karaferye, F. (2018). YÜKSEKÖĞRETİMDE MENTORLUK PROGRAMLARI: MENTOR, MENTİ VEKURUMA YÖNELİK KAZANIMLARI, III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, 28.04.2018
Karaferye, F. (2017). An introduction to program accreditation in foreign language schools in Turkey, 11th International Conference on Social Sciences, 20.01.2017
Ulağlı,, , S., , E., , F., &. K. &, L. . (2007). Post-Modern Söylemde Dünya Düzeninin / Düzensizliğinin Anlatısı Kara Film. Dilbilim, 1, 39-47., ,
Karaferye, F. (2019). Sosyal-bilişsel teori temelli bir durum çalışması: 21. yy. becerilerinin öğretmen yetiştirme ve geliştirme süreçlerine entegrasyonu, 10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’nda (EYFOR-X), 07.11.2019
Karaferye, F. (2019). ÖĞRENCİ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIĞININ ARTIRILMASINDA MENTÖRLÜK UYGULAMALARININ ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30.10.2019
Karaferye, F. (2019). Odesa’nın Mentor’undan Hibrit Mentörlüğe Doğru Uzanan Yolda Mentörlük Kavramı ve Gelişimi, 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30.10.2019
Karaferye, F., Demirciler, V. O. & Şahbaz, O. (2018). Türkiye’de Ortaöğretim Düzeyinde Okul Devamsızlığı ve Erken Okul Terkine Bakış, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23.03.2018
Karaferye, F. (2018). Bir Devlet Üniversitesinde Uygulanan Mentorluk Programının Sonuçlarının İncelenmesi: Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği, Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Kongresi (ICQH), 05.12.2018
Karaferye, &, F. (2018). Öğrenci mentorluğu modelleri üzerine bir inceleme. III. Ines International Education and Social Science Congress Abstracts Book, ISBN: 978-605-196-166-8, Antalya., ,
Karaferye, &, F. (2018). Yükseköğretim düzeyinde mentorluk programları mentor, menti ve kuruma ne sağlar? III. Ines International Education and Social Science Congress Abstracts Book, ISBN: 978-605-196-166-8, Antalya., ,
Karaferye, F. (2017). Üniversitede akademisyenler için yönetim ve liderlik programlarına yönelik keşif çalışması, I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14.09.2017
Karaferye, F. (2017). Lean Six Sigma and Six Sigma: Quality tools in service industry and higher education, Innovation and Global Issues in Social Sciences II Kongresi, 19.10.2017
Karaferye, F. (2017). Akademik uluslararasılaşmada, eğitimde bir pazarlama aktörü olarak akademisyen, Innovation and Global Issues in Social Sciences II Kongresi, 19.10.2017
Karaferye, &, F. (2015). Perceptions of the dilemma – order versus freedom at managing faculty. International Journal of Technical Research and Applications (e-ISSN: 2320-8163), pp. 36-37. , ,
Editörlükler
Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi. Milli Eğitim Bakanlığı Yayını, . ,
Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler. Milli Eğitim Bakanlığı Yayını, . ,
* Bu içerik 08.03.2025 09:18 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.