Fulya Topçuoğlu Ünal
Prof. Dr. Fulya Topçuoğlu Ünal

Kişisel

Eğitim Fakültesi
Türkçe Öğretmenliği
Kurumsal E-posta : fulya.topcuoglu.unal@dpu.edu.tr
Kişisel E-posta : fulya.topcuoglu.unal@dpu.edu.tr
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31

Eğitim Durumu

  • 2000 - 2004
    TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
  • 2002 - 2004
    PAZARLAMA VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Önlisans
  • 2004 - 2006
    TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI (YL) (TEZLİ)
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2007 - 2010
    TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
    MARMARA ÜNİVERSİTESİ - Doktora

Akademik Görevler

  • 2020 - (devam ediyor)
    PROFESÖR
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2020 - (devam ediyor)
    Profesör
    Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
  • 2015 - 2020
    DOÇENT
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2015 - 2020
    Doçent
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2011 - 2015
    YARDIMCI DOÇENT
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2011 - 2015
    Yardımcı Doçent Doktor
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2010 - 2011
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2010 - 2011
    Dr. Araştırma Görevlisi
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2007 - 2010
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    MARMARA ÜNİVERSİTESİ
  • 2007 - 2010
    Araştırma Görevlisi
    Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2006 - 2007
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2006 - 2007
    Araştırma Görevlisi
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2005 - 2006
    Türkçe Öğretmeni
    Milli Eğitim Bakanlığı (Kütahya Azot İ.Ö.O.)
  • 2004 - 2005
    Türkçe Öğretmeni
    Milli Eğitim Bakanlığı (Kütahya Emet Kayı İ.Ö.O.)

İdari Görevler

  • 2023 - 2024
    Dekan
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2023 - 2024
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2020 - 2022
    Fakülte Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2020 - 2022
    Fakülte Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2020 - 2022
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2019 - 2022
    Dekan Yardımcısı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2019 - 2020
    Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Kitap Setleri Hazırlama Projesi Değerlendirme Kurulu Üyeliği
    Türkiye Maarif Vakfı
  • 2019 - 2020
    Dil ve Kültür Çalışma Grup Başkanı
    Kent Konseyi
  • 2019 - 2020
    Birim Kalite Komisyon Başkanlığı
    Birim Kalite Komisyon Başkanlığı
  • 2019 - 2020
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    Yeşilay
  • 2019 - 2020
    Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcılığı
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
  • 2019 - 2020
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası TOBB Kütahya İl Kadın Girişimciler Kurulu İcra Komitesi
  • 2018 - 2019
    Proje İş Danışmanlığı (TOBB, TOBB Kadın Girişimciler Kurulu ve Turkcell işbirliğinde)
    Geleceği Yazan Kadınlar Projesi
  • 2018 - 2020
    (Özel okullarla resmi okullarının etkileşimi) İl Seçici Kurul Üyeliği
    Hami Projesi
  • 2018 - 2020
    “Zaman Dursun Kütahya Okusun” Okuma Projesi Danışma Kurulu Üyeliği
    İl Milli Eğitim Müdürlüğü
  • 2018 - 2019
    Üniversite Çalışma Grup Başkanı
    Kent Konseyi
  • 2018 - 2020
    Proje Grubu Üyeliği
    Kütahya Kültür ve Tanıtım Vakfı
  • 2017 - 2020
    Danışman
    KDPÜ Dil ve Kültür Topluluğu
  • 2016 - 2020
    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2016 - 2024
    Anabilim Dalı Başkanı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2016 - 2019
    Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü ADEK Koordinatörü
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  • 2016 - 2019
    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  • 2014 - 2016
    Bölüm Başkanı
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2014 - 2016
    Anabilim Dalı Başkanı
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2014 - 2016
    Fakülte Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2014 - 2018
    Danışma Kurulu Üyelliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2014 - 2016
    Enstitü Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2014 - 2016
    Fakülte Kurulu Üyeliği
    Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  • 2014 - 2018
    Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü Danışma Kurulu Üyeliği
    Dumlupınar Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Araştırma Merkezi Müdürlüğü
  • 2014 - 2016
    Enstitü Kurulu Üyeliği
    Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2014 - 2019
    Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı Başkanlığı
    Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2014 - 2016
    Türkçe Eğitimi Bölümü Başkanlığı
    Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2013 - 2019
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2013 - 2013
    Ders Kitabı İnceleme Komisyon Üyeliği
    Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı
  • 2013 - 2019
    TÖMER Yönetim Kurulu Üyeliği
    Dumlupınar Üniversitesi, Türkçe Öğretim Merkezi
  • 2011 - 2012
    Farabi Koordinatörü
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2011 - 2012
    Türkçe Eğitimi Farabi Koordinatörlüğü
    Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü
  • 2011 - 2019
    Eğitim Fakültesi Oryantasyon Programı Koordinatörlüğü
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi
  • 2009 - 2020
    Yönetim Kurulu Üyeliği
    Kütahya İlinden Yetişenler Derneği

İş Deneyimi

  • 2004 - 2006
    ÖĞRETMEN
    Emet Kayı Köyü Türkçe Öğretmenliği
    -
  • 2006 - 2006
    ÖĞRETMEN
    Kütahya Azot İlköğretim Okulu
    -
  • 2019 - (devam ediyor)
    Kadın Girişimciler İl İcra Kurulu Üyesi
    Ticaret ve Sanayi Odası- Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği
    -
  • 2021 - 2024
    Yeşilay Kütahya Şube Başkanı
    Yeşilay
    -
  • 2022 - 2024
    Kültür ve Sanat Akademisi Genel Sanat Yönetmenliği
    Kütahya Belediyesi
    -
  • 2024 - (devam ediyor)
    8. Bölge Koordinatörlüğü (Bursa Bölge)
    Türkiye Yeşilay Cemiyeti
    -

Projeler

  • 2022 - 2022
    Yurt Dışındaki Üniversitelerin Türkoloji Bölümlerinde Alan Eğitimi Veren Türk Okutmanların Mesleki Eğitimi
    Kurum  :   
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2021 - 2021
    Seramoriumda Bilim ve Doğa
    Kurum  :   
    Görevi  :    Eğitmen
  • 2019 - 2020
    Çocuk Kitabımda Kütahya: VazoCan-BAP- Yürütücü Proje no: 2019-07
    Kurum  :   
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2019
    Durmadan Türkçe
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2019
    7. Eğitim Fakültesi Oryantasyon Programı
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2020
    Zaman Dursun Kütahya Okusun
    Kurum  :    Kütahya Valiliği-İl Milli Eğitim Müdürlüğü
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2019
    Türkçeye Farkındalık Projesi
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2019
    Tübitak 4007- Bilim Şenlikleri Destekleme Programı “Tavşanlı, Bilsem’le Bilgi Yolunda”
    Kurum  :    TÜBİTAK
    Görevi  :    Konuşmacı
  • 2019 - 2020
    3. Çocuk Kitabımda Kütahya: VazoCan
    Kurum  :    TÜBİTAK
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2018 - 2018
    ”Dumlupınar’dan Dumlupınar’a Projesi”
    Kurum  :   
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2018 - 2019
    Öğretmenimin Yanındayım Projesi
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2018 - 2019
    Yeşilay’a Farkındalık Projesi
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2017 - 2017
    Dumlupınar’dan Dumlupınar’a Projesi
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Yürütücü-Yönetmen
  • 2016 - 2017
    Okuma Alışkanlığının Motivasyonla Geliştirilmesi BAP Yürütücü
    Kurum  :    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2016 - 2020
    Improving Solutions for Student Absenteeism (ISSA) Öğrenci devamsızlığını önlemeye dönük çözüm geliştirme
    Kurum  :   
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2016 - 2019
    ISSA Project (Improving Solutions for Student Absenteeism) (2016-2019)
    Kurum  :    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2016 - 2016
    Tübitak 4007- Bilim Şenlikleri Destekleme Programı “Tavşanlı, Bilsem’le Bilgi Yolunda”- Proje no:218B241-
    Kurum  :    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Eğitmen
  • 2016 - 2019
    4. ISSA Project (Improving Solutions for Student Absenteeism)
    Kurum  :    ISSA PROJECT
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2016 - 2017
    2. Okuma Alışkanlığının Motivasyonla Geliştirilmesi
    Kurum  :    TÜBİTAK
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2015 - 2016
    Finlandiya ve Türkiye Ana Dili Öğretim Ortamlarının Karşılaştırılması
    Kurum  :    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Danışman
  • 2014 - 2016
    1. Finlandiya ve Türkiye Ana Dili Öğretim Ortamlarının Karşılaştırılması- BAP-
    Kurum  :    TÜBİTAK
    Görevi  :    Danışman
  • 2012 - 2013
    Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Sorumluluk Projesi
    Kurum  :    KDPÜ
    Görevi  :    Diksiyon ve Konuşma Eğitimi-Proje Sorumlusu

Yabancı Diller

  • 2009 ÜDS
    İngilizce - 66.250

Üye Olunan Dernek & Meslek Odaları

  • 2009 - 2020
    Kütahya İlinden Yetişenler Derneği
  • 2019 - 2020
    Yeşilay
  • 2019 - 2020
    Kütahya Ticaret ve Sanayi Odası TOBB Kütahya İl Kadın Girişimciler Kurulu İcra Komitesi

Ödüller & Burslar

  • 2019 - GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI
    Sahne Performansı 3. lük ve Kostüm 1. lik
  • 2019 - Gençlik ve Spor Bakanlığı
    Gençler Arası Kültür Sanat Yarışması Tiyatro Dalı Sahne Performansı 3. lük
  • 2019 - Gençlik ve Spor Bakanlığı
    Gençler Arası Kültür Sanat Yarışması Tiyatro Dalı Dekor ve Kostüm 1. lik
  • 2018 - DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Kütahya’xxya Değer Katan Projeler
  • 2018 - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    Kütahya’ya Değer Katan Projeler Ödülü

Dersler

  • Lisans / 2018-2019
    A Seçmeli III: Edebiyat ve Estetik
  • Lisans / 2018-2019
    ANLAMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ
  • Lisans / 2017-2018
    Anlama Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2016-2017
    Anlama Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2013-2014
    ANLAMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ
  • Lisans / Bahar Dönemi /
    Anlama Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2014-2015
    ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ
  • Lisans / 2013-2014
    ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ
  • Lisans / 2012-2013
    ANLAMA TEKNİKLERİ II: DİNLEME EĞİTİMİ
  • Lisans / 2022-2023
    Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2019-2020
    Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2015-2016
    Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
  • Lisans / 2012-2013
    ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ
  • Lisans / 2014-2015
    Bilimsel yazı Teknikleri
  • Lisans / 2016-2017
    Bireyselleştirilmiş Öğretim (Formasyon Sosyoloji)
  • Lisans / 2016-2017
    Bireyselleştirilmiş Öğretim (Formasyon Tarih)
  • Lisans / 2017-2018
    Çocuk Edebiyatı (Okul Öncesi Öğretmenliği II. Ö)
  • Lisans / 2016-2017
    Çocuk Edebiyatı (Okul Öncesi Öğretmenliği II. Ö)
  • Lisans / 2017-2018
    Çocuk Edebiyatı (Okul Öncesi Öğretmenliği)
  • Lisans / 2016-2017
    Çocuk Edebiyatı (Okul Öncesi Öğretmenliği)
  • Lisans / 2018-2019
    Diksiyon
  • Yüksek Lisans / 2015-2016
    Dil Becerilerinde Karışılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / Bahar Dönemi /
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    DİL BECERİLERİNDE KARŞILAŞTIRMALI YAKLAŞIMLAR (TEZLİ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    DİL BECERİLERİNDE KARŞILAŞTIRMALI YAKLAŞIMLAR (TEZLİ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Dil Becerilerinde Karşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Dil Becerilerinde KArşılaştırmalı Yaklaşımlar (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2015-2016
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2015-2016
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2013-2014
    DİL BECERİLERİNİN GELİŞİM SÜRECİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
  • Yüksek Lisans / 2012-2013
    DİL BECERİLERİNİN GELİŞİM SÜRECİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
  • Yüksek Lisans / Güz Dönemi /
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    DİL BECERİLERİNİN GELİŞİM SÜRECİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ (TEZLİ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    DİL BECERİLERİNİN GELİŞİM SÜRECİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ (TEZSİZ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Dil Becerilerinin Gelişim Süreci ve Değerlendirilmesi Tezsiz YL
  • Yüksek Lisans / 2013-2014
    DİL ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIRMALI YAKLAŞIMLAR
  • Yüksek Lisans / 2012-2013
    DİL ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIRMALI YAKLAŞIMLAR
  • Lisans / 2013-2014
    DİL VE KÜLTÜR
  • Lisans / 2012-2013
    DİL VE KÜLTÜR
  • Doktora / 2022-2023
    Doktora Semineri
  • Doktora / 2022-2023
    Doktora Yeterlik
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Dönem Projesi
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Dönem Projesi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dönem Projesi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Dönem Projesi
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Dönem Projesi (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Lisans / 2020-2021
    Etkili İletişim
  • Lisans / 2018-2019
    ETKİLİ İLETİŞİM
  • Lisans / 2017-2018
    Etkili İletişim
  • Lisans / 2016-2017
    Etkili İletişim
  • Lisans / 2015-2016
    Etkili İletişim
  • Lisans / 2014-2015
    ETKİLİ İLETİŞİM
  • Lisans / Bahar Dönemi /
    Etkili İletişim
  • Doktora / 2021-2022
    İletişim ve Dil
  • Lisans / 2014-2015
    Konuşma (TÖMER)
  • Lisans / 2022-2023
    Konuşma Eğitimi
  • Doktora / 2022-2023
    Konuşma, Diksiyon ve Beden Dili
  • Lisans / 2020-2021
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2019-2020
    OKUL DENEYİMİ
  • Lisans / 2018-2019
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2017-2018
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2016-2017
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2014-2015
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2013-2014
    OKUL DENEYİMİ
  • Lisans / 2012-2013
    OKUL DENEYİMİ
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Okul Deneyimi
  • Lisans / 2013-2014
    ÖĞRETİM TEKNİKLERİ VE MATERYAL TASARIMI
  • Lisans / 2017-2018
    Öğretim Teknikleri ve Materyal Tasarımı(Formasyon Edebiyat)
  • Lisans / 2014-2015
    Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
  • Lisans / 2016-2017
    Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Formasyon Grup 2)
  • Lisans / 2016-2017
    Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı(Formasyon Grup 1)
  • Lisans / 2017-2018
    Öğretim Yöntem ve Teknikleri(Formasyon Grup 1)
  • Lisans / 2022-2023
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2021-2022
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2021-2022
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2020-2021
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2019-2020
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2018-2019
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
  • Lisans / 2018-2019
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2017-2018
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2016-2017
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2015-2016
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2014-2015
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
  • Lisans / 2014-2015
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2013-2014
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
  • Lisans / 2012-2013
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Öğretmenlik Uygulaması
  • Lisans / 2017-2018
    Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon Grup 1)
  • Lisans / 2016-2017
    Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon Grup 1)
  • Lisans / 2016-2017
    Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon Grup 1)
  • Lisans / 2017-2018
    Öğretmenlik Uygulaması (Formasyon)
  • Lisans / 2019-2020
    SEÇMELİ I: DİKSİYON
  • Lisans / 2017-2018
    Seçmeli I: Diksiyon
  • Lisans / 2016-2017
    Seçmeli I: Diksiyon
  • Lisans / 2015-2016
    Seçmeli I: Diksiyon
  • Lisans / 2014-2015
    Seçmeli I: Diksiyon
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Seçmeli I: Diksiyon
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    SEMİNER
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Seminer
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Seminer
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Seminer
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Seminer (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / Bahar Dönemi /
    Seminer (Tezli Yüksek Lisans)
  • Lisans / 2022-2023
    Ses ve Diksiyon
  • Lisans / 2021-2022
    Ses ve Diksiyon
  • Lisans / 2019-2020
    Ses ve Diksiyon
  • Lisans / 2014-2015
    Sözlü Anlatım I
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    TEZ YÖNETİMİ
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    TEZ YÖNETİMİ
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2015-2016
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2013-2014
    TEZ YÖNETİMİ
  • Yüksek Lisans / 2012-2013
    TEZ YÖNETİMİ
  • Yüksek Lisans / Güz Dönemi /
    Tez Yönetimi
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Tez Yönetimi (Tezli Yüksek Lisans)
  • Lisans / 2022-2023
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2022-2023
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2021-2022
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2020-2021
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2019-2020
    TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI
  • Lisans / 2018-2019
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2017-2018
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2016-2017
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2015-2016
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2014-2015
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2013-2014
    TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI
  • Lisans / 2012-2013
    TİYATRO VE DRAMA UYGULAMALARI
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Tiyatro ve Drama Uygulamaları
  • Lisans / 2019-2020
    TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
  • Lisans / 2015-2016
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / 2018-2019
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / 2017-2018
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / 2016-2017
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / 2014-2015
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Topluma Hizmet Uygulamaları
  • Lisans / 2016-2017
    TÖMER (A1-2)
  • Lisans / 2017-2018
    Türkçe II: Sözlü Anlatım (Okul Öncesi Öğretmenliği II.Ö)
  • Lisans / 2016-2017
    Türkçe II: Sözlü Anlatım (Okul Öncesi Öğretmenliği II.Ö)
  • Lisans / 2017-2018
    Türkçe II: Sözlü Anlatım (Okul Öncesi Öğretmenliği)
  • Lisans / 2016-2017
    Türkçe II: Sözlü Anlatım (Okul Öncesi Öğretmenliği)
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2015-2016
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2014-2015
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2013-2014
    UZMANLIK ALAN DERSİ
  • Yüksek Lisans / 2013-2014
    UZMANLIK ALAN DERSİ
  • Yüksek Lisans / 2012-2013
    UZMANLIK ALAN DERSİ
  • Yüksek Lisans / Güz Dönemi /
    Uzmanlık Alan Dersi
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Uzmanlık Alan Dersi (Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    UZMANLIK ALAN DERSİ( TEZLİ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2018-2019
    UZMANLIK ALAN DERSİ( TEZLİ YÜKSEK LİSANS)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Uzmanlık Alan Dersi( Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2017-2018
    Uzmanlık Alan Dersi( Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Uzmanlık Alan Dersi( Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2016-2017
    Uzmanlık Alan Dersi( Tezli Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Yabancı Dil olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı
  • Lisans / 2018-2019
    Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı
  • Lisans / Bahar Dönemi /
    Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı (Tezsiz Yüksek Lisans)
  • Yüksek Lisans / 2022-2023
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Güncel Uygulamalar
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Güncel Uygulamalar
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Güncel Uygulamalar
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Yabancılara Türkçe Öğretiminde Güncel Uygulamalar
  • Lisans / 2016-2017
    Yazı Yazma Teknikleri
  • Lisans / 2013-2014
    YAZI YAZMA TEKNİKLERİ
  • Lisans / 2012-2013
    YAZI YAZMA TEKNİKLERİ
  • Lisans / 2017-2018
    Yazılı Anlatım: Türkçe I(Okul Öncesi Öğretmenliği II.Ö)
  • Lisans / 2016-2017
    Yazılı Anlatım: Türkçe I(Okul Öncesi Öğretmenliği II.Ö)
  • Lisans / 2017-2018
    Yazılı Anlatım: Türkçe I(Okul Öncesi Öğretmenliği)
  • Lisans / 2016-2017
    Yazılı Anlatım: Türkçe I(Okul Öncesi Öğretmenliği)

Yayınlar

Kitaplar

  • Sever, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Türkçenin İkinci/Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Konuşma Becerisi, : Nobel Akademik Yayıncılık
  • Sever, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Türkçe Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu, : Nobel Akademik Yayıncılık
  • Karakoç, Z. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Cumhuriyetin 100. Yılında Türkçe Eğitimine Genel Bir Bakış, : Eğiten Yayınevi
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2023). Yurtdışında Türkoloji ve Türkçe Öğretimi 1, : Utopia ve RumeliYa
  • Kemal, K., , K. C. &, T. Ü. F. (2022). Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Ankara: Türk Dil Kurumu Yayınları
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2022). Yazma Eğitimi, Ankara: Nobel
  • Topçuoğlu, Ü. F. &, S. A. (2022). Okuryazar mıyım, Ankara: Anı Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2021). Soru ve Cevaplarla Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi El Kitabı, Ankara: Pegem Akademi
  • Erkek, G. &, T. Ü. F. (2021). TÜRKÇE ÖĞRETMENİNİN REHBERİ: ÖĞRETİM PROGRAMI, Ankara: Anı Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Dönmez, A. (2020). Vazocan, İstanbul: DBY Dün Bugün Yarın Yayınları
  • Benzer, A., Okur, A., Ak, B. D., Tiryaki, E. N., Göçen, G., Arı, G., Yangil, M. K., Özden, M., Gün, M., Memiş, M. R., İpek, E. N., Şimşek, N. D., Kemiksiz, Ö., Söylemez, Y. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, : Nobel Akademik Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, : Nobel Akademik Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Yabancı Dil Olarak/ İkinci Dil Olarak/ Yurtdışındaki Türk Soylular İçin Sözcük Öğretimi, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2018). The Skill Approach in Education From Theory to Practice, Cambridge: Cambridge Scholar Pusblishing
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2018). YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ EL KİTABI, ANKARA: GRAFİKER YAYINLARI
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2018). Okuma Eğitimi, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özden, M. (2018). DİKSİYON VE KONUŞMA EĞİTİMİ, Ankara: Pegem Akademi
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sevimli, F. (2017). Küreselleşen Dünyada Eğitim, Ankara: Pegem Akademi
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2011). ANA DİLİ ÖĞRETİMİNDE BECERİ ALANLARI İLKÖĞRETİM İKİNCİ KADEME TÜRKİYE VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ, İstanbul: KERASUS

Makaleler

  • Şen, Ö. F. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). KONUŞMA KORKUSU VE HEYECANINI GİDERMEK İÇİN ETKİNLİK TASARIMLARI. International Journal of Language Academy, 49(12),66 - 87. 10.29228/ijla.73463
  • Güvenç, N. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). KİTAP OKUMA VE KİTAP DİNLEME ARASINDAKİ FARKLAR ÜZERİNE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Journal of History School, (73),3877 - 3906. 10.29228/joh.76370
  • Bülbül, E. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Çizgi Filmlerdeki Telaffuz Bozukluklarının İncelenmesi. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 12(2),1 - 12. 10.29228/ijlet.1459581
  • Doğdu, E., Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). EXAMINING THE EFFECT OF COURSE DURATIONS ON LEARNING AND STUDENT SUCCESS. International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 9(26),383 - 421. 10.35826/ijetsar.722
  • Ablak, K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Diksiyonu Geliştirmede Yararlanılabilecek Örnek Uygulama Metinleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (41),71 - 84.
  • Kahraman, C. &, T. Ü. F. (2023). Beden Dili Bağlamında Bir İnceleme: “Keloğlan Masalları” Çizgi Dizisindeki El ve Kol Hareketleri. ASOS Yayinevi, 11(3),50 - 69. 10.29228/ijlet.70837
  • Gürdamar, T. N. &, T. Ü. F. (2023). TRT ÇOCUK KANALINDA YER ALAN 6-9 YAŞ GRUBU ÇİZGİ FİLMLERİN SÖZ VARLIĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ. ASOS Yayinevi İJLA, 11(2),345 - 369. 10.29228/ijla.68980
  • Kaplan, B. N. &, T. Ü. F. (2023). Rafadan Tayfa, Dijital Tayfa, Trafik Tayfa” Çizgi Dizilerinde Söz Varlığı Unsurları. ZEITSCHRIFT FÜR DIE WELT DER TÜRKEN, 15(1),47 - 63.
  • Sever, A. &, T. Ü. F. (2023). Üniversite öğrencilerinin topluluk karşısında konuşma kaygılarının incelenmesi. The Journal of International Educational Sciences, 10(34),84 - 98.
  • Önder, E. &, T. Ü. F. (2023). Hızlı Seri Görsel Sunum (RSVP) temelli uygulamaların ortaokul öğrencilerinin okuma hızı ve anlama düzeylerine etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 11(1),84 - 106.
  • Güleç, Ş. S. &, T. Ü. F. (2023). Ortaokul Öğrencilerinin Metin Türlerini Ayırt Etme Becerileri. Milli Egitim Bakanligi Milli Egitim Dergisi, 52(),627 - 646. 10.37669/milliegitim.1278045
  • Yeniçeri, T. K. &, T. Ü. F. (2023). Hafızada Tutma Tekniği ile İlgili Konuşma Etkinlikleri. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 7(2),171 - 188.
  • Karabacak, M. T. &, T. Ü. F. (2023). Televizyon Kanallarında Yer Alan Dizilerdeki Konuşma Bozuklukları. International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET), 11(4),105 - 126.
  • Demirtaş, C. &, T. Ü. F. (2022). Öğrenci ve öğretmen görüşleri doğrultusunda etkileyici okuma görselleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Arastirmalari Dergisi, (31),271 - 290. 10.29000/rumelide.1221528
  • Yelli, E. Y. &, T. Ü. F. (2022). REHBERLİ OKUMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ. International Journal of Language Academy, 10(4),39 - 59. 10.29228/ijla.64756
  • Toraman, M. &, T. Ü. F. (2022). Kafiye Tablosu Uygulamasının Ortaokul Öğrencilerinin Şiir Yazma Tutumlarına Etkisi. ASOS Yayinevi, 33(8),427 - 450. 10.29228/kesit.65791
  • Onur, N. &, T. Ü. F. (2022). Ortaokul Öğrencileri İçin Türkçe Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Oluşturulan Tavsiye Kitap Listesi. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 10(3),126 - 161. 10.29228/ijlet.63368
  • Akyıldız, İ., , A. H. &, T. Ü. F. (2022). UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRETMEN-ÖĞRENCİ İLETİŞİMİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ. İJLA, 40(1),198 - 211. 10.29228/ijla.57299
  • Eken, O. &, T. Ü. F. (2022). KONUŞMA BECERİSİNİN GELİŞİMİNDE MÜNAZARA TEKNİĞİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ. Sobider Sosyal Bilimler Dergisi, 9(61),367 - 382. 10.29228/SOBIDER.65812
  • Şen, F., , K. B. N. &, T. Ü. F. (2021). KELİME ÖĞRETİMİNDE TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN KULLANDIKLARI YÖNTEM VE TEKNİKLER ÜZERİNE BİR İNCELEME. Social Sciences Studies Journal, 7(),1058 - 1067. 10.26449/sssj.3006
  • Gökdemir, C., , A. B. S. &, T. Ü. F. (2021). 2020 LİSEYE GEÇİŞ SORULARI İLE TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİK VE SORULARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ. International Journal of Language Academy, 36(),263 - 279. 10.29228/ijla.49690
  • Akyıldız, İ. &, T. Ü. F. (2021). SESLİ OKUMA BECERİSİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE PROZODİK FARKINDALIĞIN ÖNEMİ. The Journal of Social Sciences, 50(),717 - 728. 10.29228/SOBIDER.48728
  • Atalan, S. &, T. Ü. F. (2021). AYNI SINIF DÜZEYİNDE HAZIRLANMIŞ DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ VE DEYİMLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI. The Journal of Academic Social Science Studies, 14(84),129 - 143. 10.29228/JASSS.43959
  • İnel, Ö. &, T. Ü. F. (2021). KPSS/ÖABT Türkçe Öğretmenliği Sorularının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi. Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi, 5(1),78 - 87. 10.15659/ankad.v5i1.136
  • Türkölmez, N. &, T. Ü. F. (2021). UZAKTAN ÖĞRETİMDE OKUMA BECERİSİ İLE İLGİLİ İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Social Sciences Studies Journal, 7(83),2290 - 2303. 10.26449/sssj.3187
  • Kara, H. N., , A. A. N. &, T. Ü. F. (2021). WEB 2.0 TASARIM ARAÇLARI VE 5E ÖĞRENME MODELİ KULLANILARAK OLUŞTURULAN TÜRKÇE DERSİ ETKİNLİK ÖRNEKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. International Journal of Language Academy, 9(2),88 - 107. 10.29228/ijla.50829
  • Bozkurt, M., , Ö. E. &, T. Ü. F. (2021). TÜRKİYE'DE UZAKTAN EĞİTİM KONUSUNDA YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN ALANLARA GÖRE DAĞILIMI. Çukurova Araştırmaları Dergisi, 7(2),194 - 206. 10.29228/cukar.48850
  • Şen, F. &, T. Ü. F. (2021). TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİMDEKİ KONUŞMA BECERİSİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR. Route Educational Social Science Journal, 8(6),140 - 152. 10.17121/ressjournal
  • Bilmez, B. &, T. Ü. F. (2021). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TOPLULUK KARŞISINDA KONUŞMASINI ETKİLEYEN UNSURLAR. The Journal of Academic Social Sciences, 9(119),268 - 285. 10.29228/ASOS.51647
  • Gökdemir, C. &, T. Ü. F. (2021). GALATIMEŞHUR HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies, 14(86),47 - 63. 10.29228/JASSS.51776
  • Ordu, H. H., , E. A. S. &, T. Ü. F. (2021). MEB'in 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılında LGS'ye Yönelik Yayınlamış Olduğu Türkçe Dersi Örnek Soruları ile 2019 LGS Türkçe Sorularının Karşılaştırılması. SDU International Journal of Educational Studies, 8(2),102 - 113. 10.33710/sduijes.903565
  • Önder, E., , B. M. &, T. Ü. F. (2021). İLKÖĞRETİM 7. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA YER ALAN METİNLERİN OKUNABİLİRLİK SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ. International Journal of Language Academy, 9(4),34 - 46. 10.29228/ijla.51692
  • Avcı, M. &, T. Ü. F. (2021). Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Yöntemin Öğrencilerin Konuşma Tutum Ve Başarılarına Etkisi (Somali Örneği). International Journal of Languages Education, 9(4),119 - 129. 10.29228/ijlet.54100
  • Aslan, M. A. &, T. Ü. F. (2021). Diksiyon Öğretiminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Etkili ve Güzel Konuşma Düzeyine Etkisi. Turkish Studies-Educational Sciences, 16(1),19 - 36. 10.47423/TurkishStudies.47653
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Uyar, S. (2020). The impact of the “I compete by reading” activity on the reading success attitudes of middle school students. JOURNAL OF LANGUAGE AND LINGUISTIC STUDIES, 16(3),1309 - 1319.
  • Sever, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TELAFFUZ HATALARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. TÜRKİYE SOSYAL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 24(3),683 - 700.
  • Kızılmeşe, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretiminde Telkin Yöntemi. Çukurova Araştırmaları Dergisi, 6(2),271 - 277.
  • Atila, B. A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). The Effect of the Use of Discussion Types on the Listening Skills of Convicts / Prisoners in Training-Improvement Activities Applied in Criminal Execution Institutions. Educational Policy Analysis and Strategic Research, 15(4),86 - 106.
  • Sevimli, F. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Katılımlı Dinleme Türünün Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerisi Üzerindeki Etkisi. Turkish Studies, 15(2),1269 - 1283. https://dx.doi.org/10.29228/TurkishStudies.40588
  • Dinç, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Türkçe Öğretmenlerinin Yazma Yöntem ve Tekniklerini Kullanma Durumları. International Journal of Language Academy, 8(3),373 - 389. http://dx.doi.org/10.29228/ijla.43522
  • Erdoğmuş, B., Aslan, S. D. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Türkçe Öğretmenlerinin Dinleme Yöntem ve Tekniklerini Kullanma Durumları. International Journal of Language Academy, 8(3),480 - 493. http://dx.doi.org/10.29228/ijla.43773
  • Ay, H. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Eğitim bilişim ağında yer alan çocuk kitapları dizisinin eğitsel değerler kapsamında incelenmesi. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 20(),43 - 63.
  • Kösecioğulları, U., Sarıçam, İ. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). 2019 - LGS Türkçe Sorularının Okunabilirlik Açısından İncelenmesi. International Journal of Languages Education, 83(8.3),200 - 206.
  • Sarıçam, İ., Özdoğan, Ü. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Uzaktan Eğitim Bünyesindeki Türkçe Dersinin Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Turkish Studies-Educational Sciences, 154(Volume 15 Issue 4),2943 - 2959.
  • Polat, M., Kılıç, Ö. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). ORTAOKUL 6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERDE KULLANILAN KONUŞMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN İNCELENMESİ. The Journal of Academic Social Sciences, 107(107),457 - 468. 10.29228/ASOS.44208
  • Gürdamar, T. N., Şehirli, A. Ş. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Uzaktan Eğitim Sürecinde Kullanılan EBA’da Yer Alan Türkçe Dersi Okuma Becerisi ile İlgili Öğretmen Görüşleri. International Journal of Language Academy, 34(34),168 - 186.
  • Can, E. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Öyküleyici Metin Türünde Yazma Becerisini Geliştirmeye Yönelik Bir Uygulama: Kurgu Merdiveni. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 7(1),190 - 204. 10.16916/aded.477355
  • Can, E. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). ETKİLEŞİMLİ TAHTANIN TÜRKÇE DERSİNDE KULLANIMININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİ. International Journal of Language Academy, 7(27),19 - 38. 10.18033/ijla.4080
  • Yiğit, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). ŞARKILARLA NOKTALAMA İŞARETİ ÖĞRETME ETKİNLİĞİNİN 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NOKTALAMA İŞARETLERİNİ KULLANMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ. International Journal of Language Academy, 7(27),139 - 154. 10.18033/ijla.4093
  • Terzi, İ. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Hikâye Kahramanlarının İncelenmesi. International Journal of Languages’xx Education and Teaching, 7(1),222 - 233. 10.18298/ijlet.3250
  • Özdoğan, Ü., Sarıçam, İ. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Türkçe Öğretmenlerinin Konuşma Yöntem ve Tekniklerini Kullanma Durumları. International Journal of Language Academy, 7(4),327 - 341. 10.29228/ijla.37385
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yangil, M. K. (2019). Empati Tekniğinin Konuşma Tutumu Üzerindeki Etkisi. Turkish Studies Educational Sciences, 14(2),107 - 120. 10.7827/TurkishStudies.14793
  • Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). İkna Etme Tekniğinin Konuşma Tutumu Üzerindeki Etkisi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 7(2),321 - 336. doi.org/10.16916/aded.510840
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Can, E. (2018). Eğitim Bilişim Ağı Kullanımın (EBA) Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarının Etkisi. ESTÜDAM, 3(1),61 - 68.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Aydın, Ş. Ö. (2018). Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi. KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 19(2),1150 - 1161. 10.29299/kefad.2018.19.02.001
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, D. (2017). Ortaokul Öğrencileri İçin Konuşma Becerisi Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. International Journal of Language Academy, 5(6),120 - 131.
  • Can, E. & Topçuoğlu, Ü. F. (2017). Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Yazma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. International Journal of Languages’ Education and Teaching (IJLET), 5(3),203 - 212. http://dx.doi.org/10.18298/ijlet.2026.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Altın, H. (2017). Üniversite Öğrencilerinin Dilekçe Yazım Yanlışları Üzerine Bir İnceleme. Journal of Turkish Studies, 12(Volume 12 Issue 6),741 - 760. 10.7827/TurkishStudies.11484
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Tayfa, H. (2017). Türkçe Dersinde Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Bir Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. International Journal of Language Academy, 5(2),50 - 62.
  • Yaşar, G. & Topçuoğlu, Ü. F. (2016). Türkçe Dersi Söz Varlığını Geliştirmeye Yönelik Tutum Ölçeği Bir Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 12(5),1041 - 1055.
  • Er, K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2016). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK DİL BİLGİSİ TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(40),343 - 356. 10.21764/efd.81809
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Er, K. (2016). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca ile İlgili Görüşleri. Uşak Üniveresitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(29),1 - 16.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, D. (2016). Konuşma Becerisi ile İlgili Kaynakça Çalışması. Uluslarası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 9(47),671 - 686.
  • Hamiyet, B. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Çizgi Dizilerin Beşinci ve Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Söz Varlığına Katkısı. Mustafa Kemal Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 12(29),60 - 74.
  • Hamiyet, B. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Çizgi Dizilerle Kalıp İlişki Söz Öğretimi Cille Örneği. Asos Journal, 3(12),69 - 83.
  • Er, K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Ortaokul Öğrencilerinin Seçtikleri Deyimlerin Konularına Göre Sınıflandırılması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, (),1534 - 1544.
  • Çağrı, B. A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Şarkılarla Deyimlerin Öğretimi ve Anlamlandırılması. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 1(UDES 2015),430 - 442. 10.18298/ijlet.267
  • Ümit, Y. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Konuşma Becerisinin Geliştirilmesinde Görsellerin Etkisi. Akademik Araştırmalar Dergisi, 17(67),129 - 144.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sevimli, F. (2014). Şiir Okuma Performansını Değerlendirme ile İlgili Görüşler ve Bir Değerlendirme Formu Önerisi. ADED Ana Dili Eğitimi Dergisi, 2(1),96 - 112.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2014). Importance of Nature Visuals in Improving Writing Skills. Journal of Environmental Protection and Ecology, 15(2),742 - 749.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, F. (2014). Türkçe Öğretiminde Dinleme Becerisi ile İlgili Kaynakça Çalışması. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 3(2),203 - 218.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yiğit, A. (2014). Çocuklarda Okuma Kültürünün Oluşmasında Ailenin Etkisi. International Journal of Language Academy, 2(4),308 - 322.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Köse, M. (2014). Türkçe Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Bir Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması. Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2),233 - 233. 10.14686/BUEFAD.201428180
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2014). Candidate Mother Tongue Teachers’ Perceptions on Speech Skills. The Anthropologist, 17(1),113 - 119. 10.1080/09720073.2014.11891420
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2013). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okumaya Yönelik Özyeterlik Algıları. Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, 2(6),33 - 42.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yegen, Ü. (2013). Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Yöntem Tekniklerini ve Araç Gereçlerini Kullanma Durumları. Turkish Studies, 8(4),1351 - 1365.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2013). Effect of Nature Visuals on Listening Skills. International Journal of Educational Science, 5(3),195 - 200. 10.1080/09751122.2013.11890078
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2013). A Comparative Study on Animal Visuals in Course Books Used for Mother Tongue Education. Anthropologist, 16(1),337 - 349.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yegen, Ü. (2013). The Use of Caricatures in Teaching Verbs. International Journal of Educational Sciences, 5(3),187 - 193. 10.1080/09751122.2013.11890077
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2013). Perception of Teacher Candidates with Regard to Use of Theatre and Drama Applications in Education. Anthropologist, 16(3),513 - 521. 10.1080/09720073.2013.11891377
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Tekin, M. T. (2013). Eleştirel Yazmaya İlişkin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metaforik Algıları. Turkish Studies, 8(13),1595 - 1606.
  • Topçuoğlu, Ü. F. &, B. H. (2013). Türkçe Öğretmenlerinin Motivasyon Faktörlerine İlişkin Görüşleri. Middle Eastern African Journal of Educational Research, 5(7),7 - 22.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Degeç, H. (2012). ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE KONUŞMA EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR. The Journal of Academic Social Science Studies JASSS, 5(7),735 - 750.
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2012). Yaratıcı Yazmada Müziğin Etkisi. Turkish Studies, 7(4),2907 - 2918.

Bildiriler

  • Sever, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Yabancılara Türkçe Öğretiminde Beden Dilinin Geliştirilmesinde Geleneksel Türk Tiyatrosu Etkinlikleri, Türkçe ve Dil Eğitiminde İyi Uygulamalar Konferansı, 22.05.2024
  • Güneri, A. &, T. Ü. F. (2022). Yabancı Öğrencilere Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar (Ankara Örneği), III. Uluslarası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Sempozyumu, 20.05.2022
  • Yelli, Y. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Türkçe Öğretmeni Adaylarının De Ve Ki’yi Kullanma Durumları, 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (IDU- ICER 19)-Eğitimde Yeni Yaklaşımlar: Fırsatlar ve Zorluklar, 04.10.2019
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2010). Öğretmen Adaylarının Noktalama İşaretlerini Kullanılabilirlik Düzeyleri, III. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu Bildiri Kitabı, 16.12.2010
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2008). Ömer Seyfettin in Apandisit Hikâyesi Üzerine Altıncı Sınıf Ders Kitapları İçin Bir Öneri, 2. Dünden Bugüne Ömer Seyfettin Sempozyumu, 07.03.2008
  • Şenyüz, F. & Topçuoğlu, Ü. F. (2008). Abdülhak Şinasi Hisar ın Boğaziçi Yalıları ndan İstanbul a Bir Bakış, 1. Uluslararası Türk Edebiyatında İstanbul Sempozyumu, 03.04.2008
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özden, M. (2008). Eğitim Fakültesi Sözel ve Fen Bölümlerinde Okuyan Öğrencilerin Yazım Kurallarını Kullanma Becerileri Üzerine Bir Araştırma, I. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, 14.04.2008
  • Demirkan, m. & Topçuoğlu, Ü. F. (2007). Okul Öncesi Eğitimi Alan ve Almayan Öğrencilerin Görsel Okumadaki Becerileri Üzerine Karşılaştırmalı Bir Değerlendirme, Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, 02.05.2007
  • Şenyüz, F. & Topçuoğlu, Ü. F. (2007). Türkiye Türkçesinde Tamlamalar Hakkındaki Görüşler ve Bazı Düşünceler, Uluslararası VII. Dil, Yazın, Deyişbilim Sempozyumu, 02.05.2007
  • Aksun, B. N. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Radyo Programlarında Dinlenen Türkçe Pop Şarkılarda Telaffuz Bozuklukları, 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13.12.2024
  • Bülbül, E. & Topçuoğlu, Ü. F. (2024). Türkiye’de En Çok İzlenen Youtube Spor Kanallarındaki Telaffuz Bozukluklarının İncelenmesi, 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 13.12.2024
  • Kalkan, D. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). Behiç Ak Çocuk Öykülerinin Söz Varlığının İncelenmesi, Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 22.03.2020
  • Yıldırım, A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2020). 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki̇ Metinlerin Kazanımlara Uygunluğunun Değerlendirilmesi̇, Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 22.03.2020
  • Kemal, k., Kervan, c. & Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Kitap Kavramının Metaforik Algılanma Biçimleri, 12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, 03.10.2019
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yangil, M. K. (2018). Üniversite Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları Üzerine Bir Araştırma, UBEK, 23.03.2018
  • Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2018). Okul Öncesi Çocuk Kitaplarına İlişkin Bir Değerlendirme Çalışması, UBEK, 23.03.2018
  • Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2018). The Effect Of Persuasion Technique On The Attitude Of Speaking, 27. International Conference on Edecational Sciences, 18.04.2018
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yangil, M. K. (2018). The EffectOf The Empathy Technique On The Attitude Of Speaking, 27. International Conference on Educational Sciences, 18.04.2018
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yangil, M. K. (2018). Konuşma Kaygısının Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi, III. INES Education and Soscial Sciense Congress (ESS-2018), 28.04.2018
  • Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2018). Grupla Çalışma Tekniğinin Konuşma Becerisi Tutumuna Etkisi, III. INES Education and Social Science Congress (ESS-2018), 28.04.2018
  • Yangil, M. K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2018). İkna Etme Tekniğinin Konuşma Tutumu Üzerindeki Etkisi, Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi ICES UEBK, 18.04.2018
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yangil, M. K. (2018). Empati Tekniğinin Konuşma Tutumu Üzerindeki Etkisi, Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, ICES-UEBK, 18.04.2018
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Aydın, Ç. B. (2017). Türkçe Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi, 7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 27.04.2017
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, D. (2017). Konuşma Becerisi Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, IV. International Eurasian Educational Research Congress, EJERCongress 2017, 11.05.2017
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Er, K. (2017). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenenlerin Bilmedikleri Kelime Türlerinin Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi, Uluslararası Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi Sempozyumu, 27.04.2017
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sevimli, F. (2017). Okuma Alışkanlığının Motivasyonla Geliştirilmesi, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi ICES-UEBK, 20.04.2017
  • Altın, H. & Topçuoğlu, Ü. F. (2016). Üniversite Öğrencilerinin Dilekçe Yazımında Yaptıkları Yanlışlar Üzerine Bir İnceleme, 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 06.10.2016
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, D. (2016). Konuşma Becerisi ile İlgili Kaynakça Çalışması, 9. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, 06.10.2016
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Er, K. (2016). Halide Edip Adıvar ın Kadına Yönelik Hikâyelerinde Kadın Figürü, 1. Uluslararası Kadın Sempozyumu, 06.10.2016
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Er, K. (2016). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi, Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, 30.09.2016
  • Çağrı, B. A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). İşbirlikli Öğrenmenin Dinleme Becerisine Etkisi, 8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı UTEOK, 01.10.2015
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Dağlı, D. (2015). Türkçe Öğretmeni Adaylarının Telaffuz Hataları Üzerine Bir İnceleme, Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı UTEOK, 01.10.2015
  • Er, K. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Ortaokul Öğrencilerin Seçtikleri Deyimlerin Konularına Göre Sınıflandırılması, Uluslarası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu UDES, 28.05.2015
  • Çağrı, B. A. & Topçuoğlu, Ü. F. (2015). Şarkılarla Deyimlerin Öğretimi ve Anlamlandırılması, Uluslarası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, 28.05.2015
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yiğit, A. (2014). Çocuklarda Okuma Kültürünün Oluşmasında Ailenin Etkisi, 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, 19.06.2014
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Bursalı, H. (2014). Çizgi Dizilerle Kalıp İlişki Sözlerin Öğretimi Cille Örneği, 7. Uluslararası Türkçenin Eğitimi ve Öğretimi Kurultayı, 19.06.2014
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Özer, F. (2014). Türkçe Öğretiminde Dinleme Becerisi İle İlgili Kaynakça Çalışması, 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 24.04.2014
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Bursalı, H. (2013). Turkish Teachers Views About Motivation Factors, CICE 2013 International Conference on Innovation and Challenges in Education, 26.04.2013
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Yegen, Ü. (2013). The Effect of Caricature for Success and Attitude in Turkish Education, CICE 2013 International Conference on Innovation and Challenges in Education, 26.04.2013
  • Topçuoğlu, Ü. F. & Sever, A. (2013). Effect of Using Visuals Materials on Listening Skills, CICE 2013 International Conference on Innovation and Challenges in Education, 26.05.2013
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2011). Across National Study on The Importance of Visual Literacy, 43rd Annual Conference of the International Visual Literacy Association (IVLA), 28.09.2011

Editörlükler

  • Topçuoğlu, Ü. F. (2019). İnternational Journal of Language Academy. İnternational Journal of Language Academy Olulu Finland, . ,
  • , (2013). Middle Eastern African Journal of Educational Research MAJER. http://www.majersite.org/index.html, . ,
  • Topçuoğlu, Ü. F. (2019). Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları. Nobel Akademik Yayıncılık, . ,
* Bu içerik 17.07.2025 09:53 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.
Tweet