Kişisel
Eğitim Fakültesi
Kurumsal E-posta : furkan.demir@dpu.edu.tr
Kişisel E-posta :
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31
Eğitim Durumu
-
2005 - 2009
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Atatürk Üniversitesi - Lisans-Anadal
-
2005 - 2009
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
-
2009 - 2011
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
-
2009 - 2011
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Erzincan Üniversitesi - Yüksek Lisans-Tezli
-
2011 - 2015
İlköğretim
Uludağ Üniversitesi - Doktora
-
2011 - 2015
İLKÖĞRETİM (DR)
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ - Doktora
Akademik Görevler
-
2017 - (devam ediyor)
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2010 - (devam ediyor)
ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İdari Görevler
-
2020 - (devam ediyor)
Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2019 - (devam ediyor)
Dekan Yardımcısı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2019 - (devam ediyor)
Fakülte Kurulu Üyeliği
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
-
2019 - (devam ediyor)
Dekan Yardımcısı
Eğitim Fakültesi
İş Deneyimi
-
2010 - 2015
Arş. Gör.
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - İlköğretim Matematik Öğretmenliği
-
2015 - 2017
Arş. Gör. Dr.
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2017 - (devam ediyor)
Dr. Öğr. Üyesi
Dumlupınar Üniversitesi
Eğitim Fakültesi - Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Projeler
-
2020 - (devam ediyor)
”Çift Odaklı Öğretim Modeli Ile Matematik Okuryazarlığı Düzeyinin Arttırılması”
Kurum :
HARRAN ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Araştırmacı
-
2018 - 2007
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARI TESTLERİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Kurum :
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Yürütücü
-
2018 - (devam ediyor)
MATEMATİK OKURYAZARLIĞI BAŞARI TESTLERİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Kurum :
Dumlupınar Üniversitesi
Görevi : Yürütücü
-
2015 - 2001
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI SORU YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Kurum :
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Görevi : Yürütücü
-
2015 - 2018
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI SORU YAZMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Kurum :
Dumlupınar Üniversitesi
Görevi : Yürütücü
Yabancı Diller
-
2010 ÜDS
İngilizce - 80
-
2010 Üds
İngilizce - 80
Dersler
-
Lisans / 2020-2021
Analysis III
-
Yüksek Lisans / 2020-2021
Dönem Projesi
-
Lisans / 2020-2021
Matematik Öğretimi Semineri
-
Lisans / 2020-2021
Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı
-
Lisans / 2020-2021
Okul Deneyimi
-
Lisans / 2020-2021
Olasılık ve İstatistik Öğretimi
-
Lisans / 2020-2021
Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans / 2020-2021
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesl
-
Lisans / 2020-2021
Topluma Hizmet Uygulamaları
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
-
Demir, F. (2021). The Item Pool Development in Mathematical Literacy. International Journal of Eurasian Education and Culture, 6(13),1368 - 1427. 10.35826/ijoeec.399
-
Demir, F. (2020). Mathematics Literacy Curriculum Design Based on Question Writing. International Journal of Education Technology and Scientific Researches, 5(11),35 - 62. http://dx.doi.org/10.35826/ijetsar.71
-
Demir, F. (2019). Matematik Okuryazarlığı Soru Yazma Sürecinde Yer Alan Eylemlerin Belirlenmesi ve Sıralarının Kestirilmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 14(28),372 - 390. DOI: 10.35675/befdergi.643469
-
Demir, F. & Altun, M. (2018). Development of Mathematical Literacy Question Writing Process and Skills. Egitim ve Bilim-Education and Science, 43(194),19 - 41. 10.15390/EB.2018.7111
-
Dogan, T. Ö., Demir, F. & Akbaba, D. S. (2014). Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Geçişlilik Düşüncesi İle İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 10(2),441 - 458.
Bildiriler
-
Budak, İ., Budak, A. & Demir, F. (2010). Geometri Derslerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Geometrik Düşünmelerine Etkisi, International Conference on New Horizons in Education, 23.06.2010
-
Demir, F. (2021). Çoktan Seçmeli Matematik Sorularında Geçerliği Artırmaya İlişkin Öneriler, 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), 19.05.2021
-
Bozkurt, I., , K. Ü. T., , A. M., , A. R., , A. Ç., , D. F., , Ö. Z. &, K. B. (2021). Matematik Okuryazarlığı Problemi Kurma İçin Dört Aşamalı Bir Yapı Önerisi: Seçme,
Dönüştürme, Bağlam Üzerine Kurma ve Orijinal Problem, 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021), 19.05.2021
-
Demir, F. (2020). Matematik Okuryazarlığı Soru Havuzu Geliştirilmesi, International Congress of Eurasian Social Sciences- 4, 15.10.2020
-
Demir, F. (2019). Matematik Okuryazarlığı Alanında Soru Yazmada Karşılaşılan Fırsatlar ve Güçlükler, III. International Congress on Science and Education, 21.03.2019
-
Demir, F. (2019). Soru Yazma Odaklı Bir Matematik Okuryazarlığı Öğretim Programı Geliştirilmesi, 4th International Scientific Research Congress, 14.02.2019
-
Dogan, T. Ö., Demir, F., Akbaba, D. S. & Özsoy, G. (2013). Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Geçişlilik Düşüncesi ile İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi, XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 23.05.2013
Editörlükler
* Bu içerik 13.04.2025 07:35 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.