Eğitim Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği
Selçuk Üniversitesi - Lisans-Anadal
2008 - 2011
Fen Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Dumlupınar Üniversitesi - Yüksek Lisans-Tezli
2013 - 2018
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi
Hacettepe Üniversitesi - Doktora
İş Deneyimi
2013 - 2021
Öğretim Görevlisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi
TÖMER - TÖMER
Projeler
2018 - 2008
Disiplinlerarası Proje hazırlama ve Kodlama Eğitimi
Kurum :
Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Görevi : Yürütücü
2018 - 2009
TÜBİTAK-4005 BİLİM VE TOPLUM YENİLİKÇİ EĞİTİM UYGULAMALARI DİSİPLİNLERARASI BECERİ OKULU ÖĞRETMEN EĞİTİMİ
Kurum :
TÜBİTAK PROJESİ
Görevi : Eğitmen
Yabancı Diller
2018 YÖKDİL
İngilizce - 65
Ödüller & Burslar
2008 - Ticari (Özel) /
DENEME DALINDA BRONZ KALEM ÖDÜLÜ
2007 - Kamu /
TARIK BUĞRA HİKAYE YARIŞMASI
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
, (2021). Eğmir, E. &, Ç. H. (2021). Öğretmen Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin Sorunlarına Olan Yaklaşımı ve Kültürel Bazda Küresel Problemlere Yakınlık Düzeyleri. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 17 (34), 940 - 979. 10.26466/opus.773110. , (), - .
, (2020). Çelik, H. (2020). Instructor-oriented cultural course materials in teaching Turkish as a foreign language. African Educational Research Journal, 8 (2), 29 - 42. 10.30918/AERJ.8S2.20.030. , (), - .
, (2019). Çelik, H. & Genç, A. (2019). Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde bir motivasyon ve kültür aktarımaracı: Gezi-gözlem etkinlikleri. Eskişehir Osmangazi ÜniversitesiTürk Dünyası Uygulama ve Araştırma MerkeziESTÜDAM EĞİTİM DERGİSİ, 4 (1), 42 - 53. . , (), - .
, (2019). Çelik, H. (2019). Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4 (2), 803 - 807. 10.33905/bseusbed.614545. , (), - .
, (2017). Eğmir, E. & Çelik, H. (2017). Türkiye’de Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin 15 Temmuz Darbe Girişimi Hakkındaki Görüşleri. Turkish Studies (Elektronik), 12 (16), 149 - 164. http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.11737. , (), - .
, (2014). Çelik, H. (2014). TÜRKÇEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENENLERİN
TÜRKİYE’DE KÜLTÜRE VE DİNE AİT ALGILARI. Hacettepe Üniversitesi Yabancı Dil Olarak Türkçe Araştırmaları, (1), 41 - 52. . , (), - .
Bildiriler
, (2019). Çelik, H. (2019). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KÜLTÜR AKTARIM ARAÇLARINDAN DİNDİLİNİN ÖNEMİ, I. ULUSLARARASI DİN VE İNSAN SEMPOZYUMU“DİN, DİL VE İLETİŞİM”, 10.10.2019, ,
, (2019). Çelik, H. (2019). “VATANDAŞ” FUAD A. ATTAOULLAH VE İNGİLİZLERE TÜRKÇE ÖĞRETEN KİTABI: TURKISH SELF-TAUGHT AND GRAMMAR, ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ SEMPOZYUMU DİL – TARİH – COĞRAFYA, 06.12.2019, ,
, (2018). Çelik, H. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Örtük Öğrenme Yöntemi İle Değerler Eğitimi, X. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, 17.10.2018, ,
, (2018). Çelik, H. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Sosyal Medya Araçlarının Kültür Aktarımındaki Fonksiyonu, Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyati Kongresi, 05.09.2018, ,
, (2018). Çelik, H. & Karaali, H. C. (2018). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kurmaca Metinlerin KültürAktarımı Fonksiyonu: Hikâye Örneği, I. Karaman Uluslararası Dİl ve Edebiyat Kongresİ, 07.11.2018, ,
, (2014). Çelik, H. (2014). Sosyal Ağlar Yoluyla Yabancı Dil OlarakTürkçe Öğretimi Üzerine Bir İnceleme“Facebook Örneği”, Uluslararası Türkçenin Yabancı Dil Olarak Ögretimi Sempozyumu, 22.12.2014, ,
Editörlükler
* Bu içerik 03.12.2024 02:16 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.