Halime Özge Bahar Güner
Öğr. Gör. Dr. Halime Özge Bahar Güner

Kişisel

Yabancı Diller Yüksekokulu
Kurumsal E-posta : hozge.guner@dpu.edu.tr
İş Telefonu : 0 (274) 265 20 31

Eğitim Durumu

  • 1998 - 2002
    YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
  • 2000 - 2002
    PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ
    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Yandal
  • 2003 - 2006
    İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2010 - 2019
    EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Bütünleşik Doktora

Akademik Görevler

  • 2012 - (devam ediyor)
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2003 - (devam ediyor)
    OKUTMAN
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2002 - 2003
    OKUTMAN
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

İş Deneyimi

  • 2002 - (devam ediyor)
    Okutman
    Dumlupınar Üniversitesi
    -

Projeler

  • 2023 - 2024
    Çocuklar İçin Hikayelerle İngilizce
    Kurum  :    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    Görevi  :    Yürütücü

Yabancı Diller

  • 2008 ÜDS
    Almanca - 51.250
  • 2010 KPDS
    İngilizce - 94
  • 2019 YÖKDİL
    İngilizce - 97,50000

Çalışma ve Sorumluluk Alanları

  • Bologna Bilgi Paketleri
    Bologna Bilgi Paketleri

Dersler

  • Hazırlık / 2013-2014
    Academic Skills
  • Hazırlık / 2013-2014
    Core Skills
  • Hazırlık / 2013-2014
    Language Focus
  • İngilizce Hazırlık Sınıfı / Güz Dönemi / 2024-2025
    Listening and Speaking
  • Lisans / Güz Dönemi / 2024-2025
    Öğretim İlke ve Yöntemleri
  • Lisans / Bahar Dönemi / 2024-2025
    Öğretmenlik Uygulaması
  • İngilizce Hazırlık Sınıfı / Bahar Dönemi / 2024-2025
    Reading and Writing

Yayınlar

Kitaplar

Makaleler

  • Güven, M. & Bahar, G. H. Ö. (2016). The Problems International Students in Turkey Face in Learning Environments and the Problem Solving Skills Preferred. Eğitim ve Gelecek / Journal of education and Future, 9(),83 - 100.
  • Tunca, N., Alkın, Ş. S., Oğuz, A. & Bahar, G. H. Ö. (2015). Qualities of Ideal Teacher Educators. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6(2),122 - 148.
  • Bahar, G. H. Ö., Tunca, N., Alkın, Ş. S. & Oğuz, A. (2015). Öğretmen Adaylarının Öğretmen Eğitimcisine İlişkin Metaforik Algıları. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5(4),419 - 444. 10.14527/pegegog.2015.023
  • Temur, T. &, B. G. H. Ö. (2011). Metacognitive Awareness of reading strategies of Turkish learners who learn English as a foreign language. European Journal of Educational Studies, 3(2),421 - 427.
  • Oğuz, A. &, B. G. H. Ö. (2008). The importance of using authentic materials in prospective foreign language teacher training. Pakistan Journal of Social Sciences, 5(4),328 - 336.

Bildiriler

Editörlükler

* Bu içerik 22.10.2025 07:16 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.
Tweet