İngilizce Hazırlık Sınıfı / Güz Dönemi / 2024-2025
Listening and Speaking
Lisans / Güz Dönemi / 2024-2025
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans / Bahar Dönemi / 2024-2025
Öğretmenlik Uygulaması
İngilizce Hazırlık Sınıfı / Bahar Dönemi / 2024-2025
Reading and Writing
Yayınlar
Kitaplar
Makaleler
Güven, M. & Bahar, G. H. Ö. (2016). The Problems International Students in Turkey Face in Learning Environments and the Problem Solving Skills Preferred. Eğitim ve Gelecek / Journal of education and Future, 9(),83 - 100.
Tunca, N., Alkın, Ş. S., Oğuz, A. & Bahar, G. H. Ö. (2015). Qualities of Ideal Teacher Educators. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6(2),122 - 148.
Bahar, G. H. Ö., Tunca, N., Alkın, Ş. S. & Oğuz, A. (2015). Öğretmen Adaylarının Öğretmen Eğitimcisine İlişkin Metaforik Algıları. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 5(4),419 - 444. 10.14527/pegegog.2015.023
Temur, T. &, B. G. H. Ö. (2011). Metacognitive Awareness of reading strategies of Turkish learners who learn English as a foreign language. European Journal of Educational Studies, 3(2),421 - 427.
Oğuz, A. &, B. G. H. Ö. (2008). The importance of using authentic materials in prospective foreign language teacher training. Pakistan Journal of Social Sciences, 5(4),328 - 336.
Bildiriler
Editörlükler
* Bu içerik 22.10.2025 07:16 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.