KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
2022 - (devam ediyor)
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ - Doktora
Akademik Görevler
2022 - (devam ediyor)
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2017 - (devam ediyor)
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2016 - 2017
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
İdari Görevler
2021 - (devam ediyor)
Bölüm Başkanı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2021 - 2022
MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2021 - 2022
Bölüm Başkanı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
2020 - 2022
Erasmus Koordinatörü
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2020 - (devam ediyor)
Değişim Programları (Erasmus, Farabi, Mevlana) Koordinatörü
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu
2018 - 2021
Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
2018 - 2021
Müdür Yardımcısı
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Yabancı Diller Öğretimi, Araştırma ve Uygulama Merkezi (DİLMER)
2017 - 2021
Bölüm Başkan Yardımcısı
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
İş Deneyimi
2009 - 2010
Yabancı Dil Asistanı
Circolo Didattico Viale Cesare Battisti (İtalya)
-
2011 - 2012
İngilizce Öğretmeni
Özel Ardıç Dil Eğitim Merkezi
-
2012 - 2015
İngilizce Öğretmeni
Özel Açı Dershaneleri Ankara Kızılay Şubesi
-
2015 - 2016
İngilizce Öğretmeni
Özel Kızılay Açı Temel Lisesi
-
Projeler
2020 - 2023
Comix & Digital Erasmus+ Central Project
Kurum :
Aix Marseille University (Fransa), Universidad de Malaga (İspanya), Associazione Culturale Scuola It
Görevi : Trainer
2016 - 2016
Lisans İngilizce Yabancı Dil I Ders Kitabı
Kurum :
Görevi :
Yabancı Diller
2012 ÜDS
İngilizce - 97.500
2019 YDS
İngilizce - 96.25000
2020 YDS
İtalyanca - 57.50000
Üye Olunan Dernek & Meslek Odaları
2022 - (devam ediyor)
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ EĞİTİMCİLERİ DERNEĞİ
Çalışma Alanları
Yabancı Dil Eğitimi
İngiliz Dili Eğitimi
Dersler
Lisans / 2015-2016
İlköğretimde Yabancı Dil Öğretimi
Lisans / 2021-2022
İngilizce I
Lisans / 2021-2022
İngilizce II
Hazırlık / 2020-2021
İtalyanca
Lisans / 2021-2022
İtalyanca Dil Bilgisi
Hazırlık / 2020-2021
Listening&Speaking
Hazırlık / 2020-2021
Main Course
Lisans / 2019-2020
Öğretmenlik Uygulaması
Lisans / 2021-2022
Öğretmenlik Uygulaması I
Lisans / 2021-2022
Öğretmenlik Uygulaması II
Lisans / 2021-2022
Pratik İtalyanca
Lisans / 2018-2019
Reading Skills
Hazırlık / 2020-2021
Reading&Writing
Lisans / 2016-2017
Tıbbi İngilizce
Lisans / 2021-2022
Translation III
Lisans / 2021-2022
Translation IV
Lisans / 2018-2019
Writing Skills
Lisans / 2016-2017
Yabancı Dil
Yayınlar
Kitaplar
Şen, &, M. K. (2021). 8. Sınıf LGS İngilizce BTS Beceri Temelli Soru Bankası, Ankara: Puan Yayınları
Ören, A., , Ş. M. K., , T. F. &, Y. F. U. (2017). Glory Plus English Course Book, Ankara: RTEÜ Yayınları
Ören, A., , Ş. M. K., , T. F. &, Y. F. U. (2016). Glory English Course Book, Ankara: RTEÜ Yayınları
Uğurlu, M. & Şen, M. K. (2015). Success (8. Sınıf Ders Kitabı, Çalışma Kitabı, Öğretmen Kitabı), Ankara: Açılım Eğitim Öğretim Yapı Sanayi Ticaret A.Ş.
Şen, M. K. & Uğurlu, M. (2015). All Right (7. Sınıf Ders Kitabı, Çalışma Kitabı, Öğretmen Kitabı), Ankara: Açılım Eğitim Öğretim Yapı Sanayi Ticaret A.Ş
Makaleler
Camadan, F., , Ş. M. K., , A. E., , C. H. &, U. N. (2022). Investigation of Factors Predicting Job Satisfaction of School Counsellors in Turkey. Adıyaman University Journal of Educational Sciences, 12(1),25 - 42. 10.17984/adyuebd.989807
Şen, M. K. (2020). THE FIRST GENERATION OF THE NEW ENGLISH LANGUAGE TEACHING PROGRAM: ARE WE STILL SUCCESSFUL?. Advanced Linguistics, (6),4 - 13. 10.20535/2617-5339.2020.6.209027
Bildiriler
Şen, M. K. (2020). Sosyal Bilimler Dergilerinde İngilizce Alan Editörünün Temel Problemi: Şahısların, Eserlerin ve Alana Özgü Terimlerin İngilizce Çevirileri, Sosyal Bilimlerde Akademik Dergiciliğin Meseleleri Çalıştayı, 13.03.2020
Şen, M. K. (2022). The Need for Adaptation in Integrated Skills Books, 1st International Conference of Association of English Language Teacher Educators, 27.05.2022
Kalay, D., , Ş. M. K. &, E. K. (2022). Developing 3-D Games for Foreign Language Education: P-Hunt (Phonetics Hunt), International Conference on Language Education, Literature and Linguistics (ICLELL-2022), 24.06.2022
Şen, M. K. &, K. A. (2022). A Validity and Reliability Study of the Perceived Value of English Scale, International Conference on Language Education, Literature and Linguistics (ICLELL-2022), 24.06.2022
Kahraman, A. &, Ş. M. K. (2020). The value of learning English: What do college students perceive?, 11th International ELT Research Conference, 03.09.2020
Kahraman, A. &, Ş. M. K. (2019). Teaching grammar through literature: An experimental study., Third International ULEAD Conference on Research in Applied Linguistics – ICRAL 2019, 24.10.2019
Şen, M. K. &, K. A. (2019). Teaching Grammar Through Literature: An Experimental Case Study, III. International Conference Research in Applied Linguistics, 25.10.2019
Şen, M. K., , K. T. &, B. M. (2018). Eğitim Örgütlerinde Ders Denetiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri, II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26.04.2018
Şen, M. K. (2018). Redaksiyon Ofislerinin Akademisyenlerin Yabancı Dil Gelişimine Etkileri, I. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 31.01.2018
Kuğuoğlu, İ. H. & Şen, M. K. (2017). Özel Okul Müdürlerinde Aranan Liderlik Özellikleri ile Uluslararası Eğitim Kurumları Yöneticilerinde Aranan Özellikler Bakımından Karşılaştırılması, IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11.05.2017
Editörlükler
* Bu içerik 02.05.2024 11:43 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.