Semra Doğan
Semra Doğan

Kişisel

Dumlupınar Üniversitesi Evliya Çelebi Yerleşkesi, 43100 Merkez/Kütahya, Türkiye
semra.dogan@dpu.edu.tr
0 (274) 265 20 31

Eğitim Durumu

  • 1999 - 2003
    Fen-Matematik
    İzmir Milli Piyango Anadolu Lisesi - Lise
  • 2003 - 2007
    İŞLETME BÖLÜMÜ
    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
  • 2003 - 2007
    İİBF İşletme Bölümü
    İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi - Lisans-Anadal
  • 2011 - 2013
    Sosyal Bilimler Enstitüsü Pazarlama Bilim Dalı
    Eskişehir Anadolu Üniversitesi - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2011 - 2013
    PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2014 - 2018
    PAZARLAMA (DR)
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ - Doktora
  • 2014 - 2018
    Sosyal Bilimler Enstitüsü Pazarlama Bilim Dalı
    Eskişehir Anadolu Üniversitesi - Doktora

Akademik Görevler

  • 2019 - 2021
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2018 - 2019
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2012 - 2018
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
  • 2011 - 2012
    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

İş Deneyimi

  • 2008 - 2010
    Bölge Satış ve Pazarlama Uzmanı
    Denizbank A.Ş.
    -
  • 2008 - 2010
    Uzman
    Denizbank A.Ş.
    Batı Anadolu Bölge Müdürlüğü - İşletme ve Tarım Bankacılığı Bölge Satış ve Pazarlama
  • 2011 - 2012
    Araştırma Görevlisi
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    İİBF - İşletme
  • 2012 - 2018
    Araştırma Görevlisi
    Eskişehir Anadolu Üniversitesi
    Sosyal Bilimler Enstitüsü - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018 - 2019
    Araştırma Görevlisi Doktor
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    İİBF - İşletme
  • 2019 - (devam ediyor)
    Doktor Öğretim Üyesi
    Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
    İİBF - İşletme

Projeler

  • 2017 - 2005
    ÖZDEŞLEŞMENİN REKLAMA KARŞI TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜNLÜ-ÜRÜN UYUMUNUN ILIMLAŞTIRICI ROLÜ
    Kurum  :    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2017 - 2005
    ÖZDEŞLEŞMENİN REKLAMA KARŞI TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÜNLÜ-ÜRÜN UYUMUNUN ILIMLAŞTIRICI ROLÜ
    Kurum  :    ARAŞTIRMA PROJESİ
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2016 - 2006
    Pazarlama Akademisinin Dünü, Bugünü, Yarını: Biz Kimiz, Ne Yapıyoruz?
    Kurum  :    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2016 - 2006
    Pazarlama Akademisinin Dünü, Bugünü, Yarını: Biz Kimiz, Ne Yapıyoruz?
    Kurum  :    Özel Kuruluşlar
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2012 - 2012
    Identifying the Antecedents of Brand Commitment and Its Leading Effect on Behavioural Loyalty in Turkish GSM Industry
    Kurum  :    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Araştırmacı
  • 2012 - 2012
    Identifying the Antecedents of Brand Commitment and Its Leading Effect on Behavioural Loyalty in Turkish GSM Industry
    Kurum  :    ARAŞTIRMA PROJESİ
    Görevi  :    Araştırmacı

Yabancı Diller

  • 2007 ÜDS
    İngilizce - 87.5
  • 2007 ÜDS
    İngilizce - 87.50
  • 2011 KPDS
    İngilizce - 81.25
  • 2011 KPDS
    İngilizce - 81.25
  • 2014 YDS
    İngilizce - 82.50000
  • 2017 YÖKDİL
    İngilizce - 95
  • 2017 YÖKDİL
    İngilizce - 95

Ödüller & Burslar

  • 2016 - Mesleki Dernekler /
    21.Pazarlama Kongresi Doktora Kolokyumu En İyi Tez Ödülü
  • 2016 -
    21.Pazarlama Kongresi Doktora Kolokyumu En İyi Tez Ödülü

Dersler

  • Lisans / 2020-2021
    Bilimsel Araştırma Teknikleri
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Bilimsel Araştırma ve Etik
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Bilimsel Araştırma ve Etik
  • Yüksek Lisans / 2021-2022
    Bütünleşik Pazarlama İletişimi
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Bütünleşik Pazarlama İletişimi
  • Lisans / 2021-2022
    Güncel Pazarlama Yaklaşımları
  • Lisans / 2020-2021
    Güncel Pazarlama Yaklaşımları
  • Lisans / 2019-2020
    Güncel Pazarlama Yaklaşımları
  • Lisans / 2020-2021
    Pazarlama
  • Lisans / 2019-2020
    Pazarlama
  • Lisans / 2018-2019
    Pazarlama
  • Lisans / 2020-2021
    Pazarlama Araştırmaları
  • Lisans / 2019-2020
    Pazarlama Araştırmaları
  • Lisans / 2021-2022
    Pazarlama İletişimi
  • Lisans / 2020-2021
    Pazarlama İletişimi
  • Lisans / 2019-2020
    Pazarlama İletişimi
  • Lisans / 2018-2019
    Pazarlama Stratejileri
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Pazarlamada Örnek Olaylar
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Pazarlamada Örnek Olaylar

Yayınlar

Kitaplar

  • Doğan, S. &, E. N. (2021). Marka Yönetimi: Kavramlar ve Uygulamalar, İstanbul: Beta
  • Doğan, S. (2020). Farklı Perspektiflerden Endüstri 4.0 Yazıları I, Ankara: Gazi Kitabevi
  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2019). Anı Kitabı Ayşe Hepkul, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi
  • Erdoğan, B. Z., Ekici, N., İşlek, M. S. & Doğan, S. (2018). Bilim Olarak Pazarlama, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Erdoğan, B. Z. & Doğan, S. (2018). Bilim Olarak Pazarlama, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Erdoğan, B. Z. & Doğan, S. (2018). Bilim Olarak Pazarlama, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Erdoğan, B. Z. & Doğan, S. (2018). Bilim Olarak Pazarlama, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
  • Ekici, N. & Doğan, S. (2020). Pazarlama İletişimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları
  • Doğan, S. (2014). Pazarlama İlkeler ve Yönetim, : Ekin Kitabevi
  • Erdoğan, B. Z., İşlek, M. S. & Doğan, Ç. S. (2017). Pazarlama Akademisini Dünü, Bugünü, Yarını Biz Kimiz Ne Yapıyoruz?, : BETA

Makaleler

  • Doğan, S. (2022). How Conscious Is a Compulsive Buyer? A Case Study. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 9(1),15 - 36. 10.17541/optimum.976890
  • Doğan, S. (2021). COVID-19 Pandemisini Önleyici Davranışların Uygulanmasında Psikolojik Reaktans, Algılanan Risk, Korku ve Kızgınlığın Rolü ve Mesaj Diline İlişkin Bir Öneri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 22(2),569 - 585. 10.17494/ogusbd.1041326
  • Ekici, N. &, D. S. (2021). COVID-19 Pandemisine Yönelik Hazırlanan Kamu Spotları ve Sosyal Medya Kullanımının Sosyal Etki Üzerindeki Etkisinde Kaynak Güvenilirliğinin Aracılık Rolü. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(3),769 - 790.
  • Yıldırım, S. E., , K. A. &, D. S. (2021). Seramik Sektörü Tedarikçi Seçim Sürecinde Gri İlişkisel Analiz (GİA) ile Entegre Edilmiş Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) Modeli. İzmir İktisat Dergisi, 36(3),497 - 516. 10.24988/ije.202136301
  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2020). Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15(2),603 - 624.
  • Doğan, S., , Y. S. E. &, K. A. (2020). Are We As Green As We Suppose To Be? Importance-PerformanceAnalysis of Turkish Young Consumers’ Green Consumption Behaviour. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 12(2),455 - 486.
  • Erdoğan, B. Z., Doğan, S. & İşlek, M. S. (2020). A Longitudinal Study of the Turkish MarketingAcademia: What Has Changed and What Has Not in a Decade?. Yükseköğretim Dergisi, 10(3),301 - 311. 10.2399/yod.19.535995
  • , (2020). Erdoğan, B. Z., Doğan, S. & İşlek, M. S. (2020). A Longitudinal Study of the Turkish MarketingAcademia: What Has Changed and What Has Not in a Decade?. Yükseköğretim Dergisi, 10 (3), 301 - 311. 10.2399/yod.19.535995. , (), - .
  • , (2020). Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2020). Özdeşleşmenin Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ünlü-Ürün Uyumunun Ilımlaştırıcı Rolü. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15 (2), 603 - 624. . , (), - .
  • , (2020). Doğan, S., , Y. S. E. &, K. A. (2020). Are We As Green As We Suppose To Be? Importance-PerformanceAnalysis of Turkish Young Consumers’ Green Consumption Behaviour. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 12 (2), 455 - 486. . , (), - .
  • Öztürk, S. A., Doğan, Ç. S., Abbas, M., Ögel, S. & Gümüş, C. (2017). BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA. Pazarlama ve pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10(19),79 - 102.
  • Erdoğan, B. Z., Özata, F. Z., Doğan, Ç. S. & Şaşmaz, H. A. (2017). Erdoğan, B. Zafer, F. Zeynep Özata, Semra Doğan Hasan Alp Şaşmaz (2017) “Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi”,. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 9(2),379 - 400.
  • , (2017). Erdoğan, B. Z., Özata, F. Z., Doğan, Ç. S. & Şaşmaz, H. A. (2017). Erdoğan, B. Zafer, F. Zeynep Özata, Semra Doğan Hasan Alp Şaşmaz (2017) “Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi”,. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 9 (2), 379 - 400. . , (), - .
  • , (2017). Öztürk, S. A., Doğan, Ç. S., Abbas, M., Ögel, S. & Gümüş, C. (2017). BİLMEK Mİ SEVMEK Mİ? BİLİŞSEL VE DUYGUSAL ÜLKE İMAJININ ÜRÜN İMAJI VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜRLER ARASI BİR ÇALIŞMA. Pazarlama ve pazarlama Araştırmaları Dergisi, 10 (19), 79 - 102. . , (), - .
  • Doğan, Ç. S. & Erdoğan, B. Z. (2016). Antecedents and measurement of brand commitment and behavioural loyalty. Journal of Customer Behaviour, 15(4),321 - 336. 10.1362/147539216X14594362874090
  • , (2016). Doğan, Ç. S. & Erdoğan, B. Z. (2016). Antecedents and measurement of brand commitment and behavioural loyalty. Journal of Customer Behaviour, 15 (4), 321 - 336. 10.1362/147539216X14594362874090. , (), - .
  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2015). Güven Memnuniyet Alternatiflerin Çekiciliği ve Değişime Direnç Değişkenlerinin Tutumsal ve Davranışsal Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkilerinin Türk GSM Sektöründe Karşılaştırılması. İktisat İşletme ve Finans Dergisi, 30(346),37 - 64.
  • Erdoğan, B. Z. & Doğan, Ç. S. (2015). Uygulamalı Sentez Bir Sosyal Bilim Olarak Pazarlama. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1(1),1 - 22.
  • , (2015). Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2015). Güven Memnuniyet Alternatiflerin Çekiciliği ve Değişime Direnç Değişkenlerinin Tutumsal ve Davranışsal Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkilerinin Türk GSM Sektöründe Karşılaştırılması. İktisat İşletme ve Finans Dergisi, 30 (346), 37 - 64. . , (), - .
  • , (2015). Erdoğan, B. Z. & Doğan, Ç. S. (2015). Uygulamalı Sentez Bir Sosyal Bilim Olarak Pazarlama. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1 (1), 1 - 22. . , (), - .
  • Kayalı, N., Yereli, A. N., Şahin, D. & Doğan, S. (2014). The Effects Of ABC Systems On The Performance Of Sales Representatives A Field Study In A Turkish Firm. International Journal of Research In Social Sciences, 4(5),119 - 128.
  • , (2014). Kayalı, N., Yereli, A. N., Şahin, D. & Doğan, S. (2014). The Effects Of ABC Systems On The Performance Of Sales Representatives A Field Study In A Turkish Firm. International Journal of Research In Social Sciences, 4 (5), 119 - 128. . , (), - .
  • Yereli, A. N., Doğan, S., Canan, A. & Şahin, D. (2012). Kalite Maliyetleri ve Kayıplarının Analizi Beyaz Eşya Firması Örneği. Dayanışma Dergisi - Dayanışma,İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, (115),7 - 16.
  • Yereli, A. N., Doğan, S. & Şahin, D. (2012). Mamul Geliştirme Sürecinde Hedef Maliyetleme. Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 19(2),37 - 52.
  • , (2012). Yereli, A. N., Doğan, S. & Şahin, D. (2012). Mamul Geliştirme Sürecinde Hedef Maliyetleme. Celal Bayar Üniversitesi İİBF Yönetim ve Ekonomi Dergisi, 19 (2), 37 - 52. . , (), - .
  • , (2012). Yereli, A. N., Doğan, S., Canan, A. & Şahin, D. (2012). Kalite Maliyetleri ve Kayıplarının Analizi Beyaz Eşya Firması Örneği. Dayanışma Dergisi - Dayanışma,İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası, (115), 7 - 16. . , (), - .

Bildiriler

  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2019). The Moderating Role Of Celebrtiy-Product Match-Up On The Effect Of Identification On Attitude Towards Advertising And Purchase Intention, 28. CIMaR (International Consortium for Marketing Research), 17.06.2019
  • , (2019). Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2019). The Moderating Role Of Celebrtiy-Product Match-Up On The Effect Of Identification On Attitude Towards Advertising And Purchase Intention, 28. CIMaR (International Consortium for Marketing Research), 17.06.2019, ,
  • Erdoğan, B. Z., Doğan, S. & İşlek, M. S. (2018). A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?, 2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26.07.2018
  • , (2018). Erdoğan, B. Z., Doğan, S. & İşlek, M. S. (2018). A Longitudinal Study of Turkish Marketing Academia: What has changed, what has not in a decade?, 2018 Global Marketing Conference at Tokyo, 26.07.2018, ,
  • Erdoğan, B. Z., Özata, F. Z., Doğan, Ç. S. & Şaşmaz, H. A. (2017). Konum Tabanlı Mobil Swarm Uygulaması Üzerinden Paylaşım Motivasyonlarının İncelenmesi, 22. PAZARLAMA KONGRESİ, 28.09.2017
  • Erdoğan, B. Z. & Doğan, S. (2014). Effects of Trust Satisfaction Alternative Attractiveness and Resistance to Change on Attitudinal and Behavioural Loyalty, EuroMed Academy of Business 2014 Annual Conference, 18.09.2014
  • , (2014). Erdoğan, B. Z. & Doğan, S. (2014). Effects of Trust Satisfaction Alternative Attractiveness and Resistance to Change on Attitudinal and Behavioural Loyalty, EuroMed Academy of Business 2014 Annual Conference, 18.09.2014, ,
  • Batum, T. P., Doğan, S., Aslan, M. & Argan, M. (2012). Ülke Tanıtım Reklamlarında Çekicilik Unsurları Bir İçerik Analizi, 17. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 18.10.2012
  • Doğan, S. (2021). How Unconscious Is a Compulsive Buyer? A Case Study, 25. Pazarlama Kongresi, 30.06.2021
  • Doğan, S. & Ekici, N. (2020). Pricing the Second-Hand: How Do We Value Our Invaluable?, American Marketing Association 2020 Summer Academic Conference, 18.08.2020
  • , (2020). Doğan, S. & Ekici, N. (2020). Pricing the Second-Hand: How Do We Value Our Invaluable?, American Marketing Association 2020 Summer Academic Conference, 18.08.2020, ,
  • Yıldırım, S. E., Doğan, S. & Kayabaşı, A. (2019). Seramik Sektöründe Hammadde Tedarikçi Seçiminde Öncelikli Görülen Kriterlerin Analitik Hiyerarşi Prosesi (AHP) Yöntemi ile İncelenmesi, PPAD Pazarlama Kongresi 2019 (MMRA Marketing Congress 2019), 01.05.2019
  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2018). Ünlü-Ürün Uyumunun Reklama Karşı Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi, 23. Pazarlama Kongresi, 27.06.2018
  • Doğan, S. & Erdoğan, B. Z. (2014). Markaya Güven Müşteri Memnuniyeti Alternatiflerin Çekiciliği ve Değişime Direnç Değişkenlerinin Tutumsal ve Davranışsal Marka Bağlılığı Üzerindeki Etkileri GSM Operatörleri Karşılaştırması, 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18.06.2014
  • Kahraman, A. & Doğan, S. (2011). Alışverişin Değişen Yüzü Özel Alışveriş Siteleri, 10. Ulusal İşletmecilik Kongresi,, 05.05.2011

Editörlükler

  • Doğan, S. (2020). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. ESOGÜ, . 12.08.2020,
  • Erdoğan, B. Z., İşlek, M. S. & Doğan, Ç. S. (2015). Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi. Beta Dergi, . ,
* Bu içerik 06.02.2023 12:58 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.
Tweet