Kütahya Dumlupınar Üniversitesi - Dış İlişkiler ve Uluslararası Öğrenci Koordinasyon Uygulama ve Araştırma Merkezi
Çalışma Alanları
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitim, STEM Yaklaşımı, Universal Design for Learning, İkinci Dil Eğitimi, Görsel Algı, Bilimsel Süreç Becerileri, Çocuk Edebiyatı, Yaratıcı Drama, Masal Anlatıcılığı,
Yayınlar
Kitaplar
Mehmet, N. T. &, S. Ö. (2018). Recent researches in social sciences, : Cambridge Scholars Publishing
Mehmet, N. T. &, S. Ö. (2017). Educational research and practice , : St. Kliment Ohridski University Press
Sümeyye, Ö. D. (2021). Dünya ülkelerinde eğitim sistemleri ve okulöncesi eğitim. , Ankara: Pegem Akademi
Sümeyye, Ö. . (2021). Öğrenmede Evrensel Tasarım , Ankara: Pegem Akademi
Sümeyye, Ö. &. M. G. (2020). Temel eğitim eserlerinin eğitime yansımaları , Ankara: Pegem Akademi
Mehmet, N. T. &, S. Ö. (2018). Erken çocuklukta öğrenme yaklaşımları. , İstanbul: Efe Akademi Yayınları
Makaleler
5. Erkan,, , N. S., , E., , N., , K., , D., , Ö. D., , S., &. K. &, B. (. (2021). Views of Kindergarten and First-Grade Teachers on School Readiness.. Theory and Practice in Child Development, 1(1),1 - 24.
Yıldız, G., , D. A. & &. S. Ö. (2021). An Investigation of the Relationship Between Preschool Teachers’ Individual and Administrative Creativity and Job Satisfaction. . Education Quarterly Reviews, 4(2),329 - 338. 10.31014/aior.1993.04.02.283
Neşet, M. &, S. Ö. (2021). Investigation of Factors Affecting Pre-School Teachers‘ Vocational Alienation. . Education Quarterly Reviews, 4(2),498 - 512. 10.31014/aior.1993.04.02.296 (Yayın No: 7120516)
Bildiriler
Oya, R. &. S. Ö. (2019). Teknoloji entegrasyonu: okul öncesi öğretmenlerinin eğitim teknolojilerini kullanımı. , 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi , 02.10.2019
Özgül, P. &. S. Ö. (2019). Okul öncesi öğretmen adaylarının 21 yy. öğrenen becerileri ile serbest zaman tatminleri arasındaki i̇lişkinin i̇ncelenmesi., 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi (IECEC/UOEK-2019), 02.10.2019
Balaban-Dağal,, , A., , Ö. D., , S., , K., , V., , Y., , M. v. U. &, G. (. . (2021). Okul öncesi öğretmenlerinin eğitim teknolojilerine ilişkin inanç ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlilik ve güvenilirlik çalışması., 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (IECEC-UOEK 2021), 24.11.2021
N., S. E., , N. E. &, S. Ö. &. B. K. (2020). Ebeveynlerin aile katılımı çalışmalarına i̇lişkin algılarının i̇ncelenmesi., VII International EurasianEducational Research Congress, 10.09.2020
N., S. E., , N. E., , D. K. &, S. Ö. &. B. K. (2020). Anasınıfı ve birinci sınıf öğretmenlerinin okula hazırlığa i̇lişkin algıları. , VII International Eurasian Educational Research Congress, 10.09.2020
Neşet, M. &. S. Ö. (2020). Okul öncesi öğretmenlerinin öz-yeterlilik inancı ve örgütsel iklimleri ile mesleğe yabancılaşmaları arasındaki ilişkinin incelenmesi, VII International EurasianEducational Research Congress, 10.09.2020
Sümeyye, Ö. &. D. A. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin yaratıcı düşünme eğilimleri ile örgütsel yaratıcılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi., 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), 19.06.2019
Yıldız, G. &, D. A. &. S. Ö. (2019). Okul öncesi öğretmenlerinin örgütsel yaratıcılıkları ve iş doyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi., 6th International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , 19.06.2019
Fatma, A. &. S. Ö. (2017). Değer bilinçlendirme yaklaşımı: kelebek modeli., 2017 INES International Congress, 20.10.2017
Mehmet, N. T. &. S. Ö. (2017). STEM eğitim yaklaşımı ve scratch programlama dili i̇lişkisi işığında okul öncesi eğitim programının i̇ncelenmesi., 5th International Gazi Early Childhood , 18.10.2017
Editörlükler
* Bu içerik 18.02.2025 11:21 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.