Uğur Ceylan
Doç. Dr. Uğur Ceylan

Kişisel

Tavşanlı Uygulamalı Bilimler Fakültesi
Turizm İşletmeciliği
Kurumsal E-posta : ugur.ceylan@dpu.edu.tr
Kişisel E-posta : ugur.ceylan@dpu.edu.tr
İş Telefonu : 0 274 614 86 71

Eğitim Durumu

  • 1999 - 2004
    Turist Rehberliği
    Erciyes Üniversitesi - Lisans-Anadal
  • 1999 - 2004
    TURİST REHBERLİĞİ PR.
    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ - Lisans-Anadal
  • 2011 - 2013
    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK (YL) (TEZLİ)
    BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2011 - 2013
    Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik
    Balıkesir Üniversitesi - Yüksek Lisans-Tezli
  • 2013 - 2017
    Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik
    Balıkesir Üniversitesi - Doktora
  • 2013 - 2017
    TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK (DR)
    BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ - Doktora

Akademik Görevler

  • 2020 - 2022
    DOÇENT
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2019 - (devam ediyor)
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - (devam ediyor)
    DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - (devam ediyor)
    Turizm İşletmeciliği Bölüm Başkanı
    Tavşanlı Uygulamalı Bilimler Fakültesi
  • 2012 - 2017
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2010 - 2012
    ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

İdari Görevler

  • 2022 - 2023
    Dekan Yardımcısı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2019 - (devam ediyor)
    Anabilim Dalı Başkanı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - (devam ediyor)
    Bölüm Başkanı
    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - (devam ediyor)
    Erasmus Koordinatörü
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - 2019
    Farabi Koordinatörü
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2017 - 2019
    Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2012 - 2017
    Bölüm Başkanı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2011 - 2012
    MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
  • 2010 - 2012
    Bölüm Başkanı
    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

İş Deneyimi

  • 2001 - 2001
    Resepsiyonist
    Kervansaray İnternational Holiday Courts Bodrum
    Önbüro - Önbüro
  • 2003 - 2003
    Resepsiyonist
    Ece Saray Marina&Resort Fethiye
    Önbüro - Önbüro
  • 2004 - 2006
    Resepsiyonist
    Hotaş Hotel A.Ş.
    -
  • 2004 - 2006
    Resepsiyonist
    Hotaş Hotel A.Ş.
    Önbüro - Önbüro
  • 2006 - 2008
    Hizmet Danışmanı
    Turkcell İletişim Hiz.A.Ş.
    -
  • 2006 - 2008
    Kütahya Hizmet Danışmanı
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Satış & Pazarlama - Satış & Pazarlama
  • 2008 - 2010
    İhracat Bölge Yöneticisi
    Kütahya Porselen San.A.Ş.
    -
  • 2008 - 2010
    Bölge Sorumlusu
    Kütahya Porselen Sanayi A.Ş.
    Kütahya Seramik - İhracat Departmanı

Projeler

  • 2024 - 2024
    6. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi
    Kurum  :   
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2024 - 2024
    “TURİST REHBERLERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA” TAVŞANLI TURİZM VİZYONU ÇALIŞTAYI
    Kurum  :   
    Görevi  :    Proje Koordinatörü
  • 2023 - 2023
    7. Uluslararası 12. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
    Kurum  :   
    Görevi  :    Yürütücü
  • 2019 - 2019
    ULUSLARARASI KÜLTÜRLERİN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜ VE ÜNİVERSİTELERİN ROLÜ
    Kurum  :    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Yardımcı Personel
  • 2018 - 2018
    Arab hafızasında 2.Abdulhamit ve Türk Arab ilişkileri
    Kurum  :    KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
    Görevi  :    Yardımcı Personel

Yabancı Diller

  • 2004 KPDS
    İngilizce - 65
  • 2004 KPDS
    İngilizce - 65
  • 2004 KPDS
    İngilizce - 63
  • 2008 ÜDS
    İngilizce - 63.750
  • 2008 YÖKDİL
    İngilizce - 72.5
  • 2011 ÜDS
    İngilizce - 66,25
  • 2011 ÜDS
    İngilizce - 66.250

Üye Olunan Dernek & Meslek Odaları

  • 2018 - (devam ediyor)
    BURSA REHBERLER ODASI

Çalışma Alanları

  • Profesyonel Turist Rehberi
    Ülkesel Turist Rehberliği Ruhsatname sahibi

Dersler

  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Alternatif Turizm Uygulamaları
  • Önlisans / 2012-2013
    BİLETLEME
  • Önlisans / 2018-2019
    Çağrı Merkezi Hizmetleri
  • Lisans / 2020-2021
    Destinasyon Yönetimi
  • Lisans / 2019-2020
    Destinasyon Yönetimi
  • Lisans / 2018-2019
    Destinasyon Yönetimi
  • Önlisans / 2016-2017
    GENEL TURİZM
  • Önlisans / 2016-2017
    Girişimcilik
  • Önlisans / 2018-2019
    Hizmet Pazarlaması
  • Lisans / 2017-2018
    Kat Hizmetleri Yönetimi
  • Lisans / 2017-2018
    Konaklama İşletmeleri Yönetimi
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Konaklama İşletmeleri Yönetimi
  • Önlisans / 2013-2014
    MESLEKİ UYGULAMA
  • Lisans / 2017-2018
    Önbüro Yönetimi
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Önbüro Yönetimi
  • Ön Lisans / Güz Dönemi /
    Özel İlgi Turizmi
  • Önlisans / 2019-2020
    Rehberlik Hizmetleri
  • Önlisans / 2018-2019
    Rehberlik Hizmetleri
  • Önlisans / 2017-2018
    Rehberlik Hizmetleri
  • Önlisans / 2017-2018
    Rehberlik Hizmetleri
  • Önlisans / 2013-2014
    REHBERLİK HİZMETLERİ
  • Lisans / Bahar Dönemi /
    Rehberlik Hizmetleri
  • Önlisans / 2017-2018
    Rezervasyon
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Seminer
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Seminer
  • Önlisans / 2013-2014
    TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
  • Önlisans / 2012-2013
    TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
  • Lisans / 2018-2019
    Termal Turizm ve SPA Hizmetleri
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Tez Yönetimi
  • Lisans / 2020-2021
    Tur Planlaması ve Yönetimi
  • Lisans / 2019-2020
    Tur Planlaması ve Yönetimi
  • Önlisans / 2018-2019
    Tur Programları
  • Önlisans / 2017-2018
    TUR PROGRAMLARI
  • Önlisans / 2013-2014
    TUR PROGRAMLARI
  • Önlisans / 2012-2013
    TUR PROGRAMLARI
  • Ön Lisans / Bahar Dönemi /
    Tur Programları
  • Önlisans / 2019-2020
    Tur Yönetimi ve Planlama
  • Önlisans / 2019-2020
    Turizm Coğrafyası
  • Lisans / 2019-2020
    Turizm Coğrafyası
  • Önlisans / 2017-2018
    Turizm Coğrafyası
  • Önlisans / 2017-2018
    Turizm Coğrafyası
  • Lisans / 2017-2018
    Turizm Coğrafyası
  • Lisans / 2020-2021
    Turizm İşletmelerinde İletişim
  • Lisans / 2019-2020
    Turizm İşletmelerinde İletişim
  • Lisans / 2017-2018
    Turizm İşletmelerinde İletişim
  • Lisans / 2018-2019
    Turizm İşletmelerinde İletişim
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Turizm İşletmelerinde İletişim
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yöntemleri
  • Yüksek Lisans / 2019-2020
    Turizm İşletmelerinde Modern Pazarlama Yöntemleri
  • Lisans / 2018-2019
    Turizm İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Lisans / 2020-2021
    Turizm Pazarlaması
  • Lisans / 2019-2020
    Turizm Pazarlaması
  • Önlisans / 2016-2017
    TURİZM PAZARLAMASI
  • Lisans / 2018-2019
    Turizm Pazarlaması
  • Lisans / 2017-2018
    Turizm Pazarlaması
  • Önlisans / 2017-2018
    Turizm Pazarlaması
  • Lisans / Güz Dönemi /
    Turizm Pazarlaması
  • Lisans / 2020-2021
    Turizm Politikası ve Planlaması
  • Önlisans / 2020-2021
    Turizm Rehberliği I
  • Önlisans / 2018-2019
    Turizm Rehberliği I
  • Önlisans / 2019-2020
    Turizm Rehberliği I
  • Önlisans / 2020-2021
    Turizm Rehberliği II
  • Önlisans / 2019-2020
    Turizm Rehberliği II
  • Önlisans / 2018-2019
    Turizm Rehberliği II
  • Lisans / 2020-2021
    Turizmde Rehberlik
  • Lisans / 2019-2020
    Turizmde Rehberlik
  • Lisans / 2018-2019
    Turizmde Rehberlik
  • Lisans / 2017-2018
    Turizmde Rehberlik
  • Önlisans / 2013-2014
    TÜRKİYE FİZİKİ COĞRAFYASI
  • Önlisans / 2012-2013
    TÜRKİYE FİZİKİ COĞRAFYASI
  • Yüksek Lisans / 2020-2021
    Uzmanlık Alan Dersi

Yayınlar

Kitaplar

  • Vural, İ. & Ceylan, U. (2024). İşletme Yönetiminde Güncel Paradigmalar, Ankara: DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK LTD. ŞTİ.
  • Ceylan, U. (2023). ANADOLU DÜŞÜNÜRLERİ, Ankara: Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti.
  • Ceylan, U. &, Y. M. (2023). Turizm Sektöründe Afet Yönetimi, Ankara: Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti.
  • Ceylan, U. (2022). Anadolu Efsaneleri, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Ceylan, U. (2022). Anadolu Efsaneleri, Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık
  • Ceylan, U. &, K. F. (2021). Değişen Dünyada Örgütsel ve Makroekonomik Sorunlar Üzerine, Bursa: Ekin Yayınevi
  • Ceylan, U. (2020). SELECTED ACADEMIC STUDIES FROM TURKISH TOURISM SECTOR, Berlin: Peter Lang GmbH
  • Deveci, B., Ceylan, U. & Adıgüzel, S. (2020). GastronomiTurizminde Güncel Araştırmalar, Ankara: Detay Yayıncılık
  • Ceylan, U. (2020). ANADOLU’DA İNANÇ TURİZMİ Fenomenler, Efsaneler, Kişiler ve Mekanlar, Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ.
  • Ceylan, U. (2020). Current Studies in Social Sciences, Ankara: Akademisyen Kitabevi
  • Ceylan, U. & Karaman, S. (2020). Güncel Turizm Araştırmaları, Ankara: AKADEMİSYEN KİTABEVİ
  • Ceylan, U. (2019). Güncel Konular Işığında Etik, Seçme Yazılar, Bursa: Ekin Yayınevi
  • Ceylan, U. & Deveci, B. (2019). İşletme ve Ekonomi Yazıları: Sürdürülebilirlik, Bursa: Ekin Yayınevi
  • Deveci, B. & Ceylan, U. (2019). İşletme ve Ekonomi Yazıları: Çevre, Bursa: Ekin Yayınevi
  • Ceylan, U. (2019). Kavramdan Uygulamaya Turist Rehberliği Mesleği, Ankara: Nobel Yayınevi
  • Ceylan, U. & Güven, Ö. Z. (2017). Developments in Social Sciences, Sofia: ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SOFIA

Makaleler

  • Öz, M. & Ceylan, U. (2024). Türkiye ve Avrupa’daki Turist Rehberliği Meslek Eğitim Sisteminin Karşılaştırılması. Turist Rehberliği Nitel Araştırmalar Dergisi, 5(1),19 - 38.
  • Ceylan, U. & Yeni, M. (2024). Yöresel Mutfak Kültürünün Farkındalığı ve Deneyimlenmesi Üzerine Bir Araştırma: Tokat Örneği. Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research, 8(2),240 - 249. 10.32958/gastoria.1495637
  • Ceylan, U. & Uzun, A. H. (2024). OTEL İŞLETMELERİNE YÖNELİK ÇEVRİMİÇİ ŞİKÂYETLERİN İNCELENMESİ: ANKARA ÖRNEĞ. Sinop-e: Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2),74 - 94.
  • Gençer, K. &, C. U. (2024). Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) Faaliyet Gösteren Otellerin Dijital Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi. Alanya Akademik Bakış, 8(1),78 - 88. 10.29023/alanyaakademik.1269353
  • Ceylan, U. &, U. A. H. (2023). Seyahat Acentalarının Web Sitelerinin İncelenmesi: Ankara Örneği (Examining The Websites of Travel Agencies: The Case of Ankara). Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 7(2),284 - 296. 10.26677/TR1010.2023.1242
  • Gençer, K. &, C. U. (2023). EXAMINATION OF DIGITAL MARKETING PERFORMANCES OF THERMAL HOTELS: THE CASE OF TÜRKİYE. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 6(1),1 - 9.
  • Ceylan, U. &, G. K. (2022). Devre Tatil Sistemindeki Otel İşletmelerine Yönelik Çevrimiçi Şikâyetlerinin İncelenmesi. Turk Turizm Arastirmalari Dergisi, 6(2),540 - 552. 10.26677/TR1010.2022.1010
  • Ceylan, U. &, P. H. (2022). Turist Rehberliği Bölümü Akademik Personelinin Eğitim Profili: Devlet Üniversiteleri Üzerine Bir Araştırma. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi, 5(7),842 - 857. 10.26677/TR1010.2022.1031
  • Gençer, K. &, C. U. (2022). INVESTIGATION OF THE PERFORMANCES OF ACCOMMODATION BUSINESSES WEBSITES IN TERMS OF DIGITAL MARKETING. Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel, 5(3),996 - 1005.
  • Can, C. E. &, C. U. (2022). Turizm Bölümlerinde Yöneticilik Yapan Akademisyenlerin Eğitim Profili. Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, 5(12),1765 - 1776. 10.26677/TR1010.2022.1158
  • Güven, Ö. Z., , S. E. &, C. U. (2021). YÖNETİCİ DESTEĞİ ALGISININ ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞIN ARACILIK ROLÜ: OTEL İŞLETMELERİNDE BİR İNCELEME. Journal of Gastronomy Hospitality and Travel, 4(2),356 - 370. 10.33083/joghat.2021.80
  • Ceylan, U. &, T. E. T. (2021). KIŞ TURİZMİ KAPSAMINDA FAALİYET GÖSTEREN OTELLERE YÖNELİK ÇEVRİMİÇİ YORUMLARIN İNCELENMESİ: ULUDAĞ ÖRNEĞİ. Journal of Gastronomy, Hospitality, and Travel, 4(1),62 - 74.
  • Ceylan, U. &, K. F. (2021). TURİZM İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİ: LİTERATÜR İNCELEMESİ. Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies, 8(1),23 - 37.
  • Ceylan, U. (2021). Turist Rehberlerinin Mesleki Motivasyonlarına Tur Üyelerinin Yanlış Davranışlarının Etkisi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(1),39 - 49. 10.18506/anemon.683064
  • Ceylan, U. (2020). Farklı Kişilik Özelliklerinin Turizmde Sürdürülebilir Çevre Davranışlarına Etkisi. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 31(1),74 - 84.
  • Ceylan, U. (2019). TERMAL KONAKLAMA İŞLETMELERİNİN TERCİH EDİLMELERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLER: KÜTAHYA İLİNDE BİR ARAŞTIRMA. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(Ek Sayı),181 - 197. 10.26468/trakyasobed.505645
  • Ceylan, U. & Güven, Ö. Z. (2018). Yiyecek İçecek İşletmelerinin Menü Planlamasında Kütahya nın Yöresel Yemeklerinin Yeri Üzerine Bir Araştırma (A Research on the Place of Kütahya s Local Foods in the Menu Planning of Food and Beverage Businesses). Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6(3),451 - 459. 10.21325/jotags.2018.266
  • Ceylan, U. (2018). ÜÇÜNCÜ YAŞ TURİSTLERİN TERMAL KONAKLAMA İŞLETMELERİNDEN BEKLENTİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(4),671 - 685.
  • Ceylan, U. & Güven, Ö. Z. (2017). Yerli Turistlerin Satın Aldıkları Yurtdışı (Outgoing) Paket Turları Değerlendirmeleri Üzerine Bir Araştırma. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(2),515 - 532.
  • Ceylan, U. & Karaman, S. (2017). Kurumsal İtibar Oluşturma Sürecine Müşteri Şikayet Yönetimi, İnovasyon ve Öğrenmenin Etkisi: Seyahat Acentaları Üzerine Bir Arştırma. Uluslararası Global Turizm Araştırmaları Dergisi, 1(2),85 - 106.
  • Karaman, S., Güven, Ö. Z. & Ceylan, U. (2015). EVALUATION OF THALASSOTHERAPY POTENTIAL IN TURKEY’S HEALTH TOURISM. International Journal of Research in Tourism and Hospitality (IJRTH), 1(2),9 - 12.
  • Bozok, D., Güven, Ö. Z. & Ceylan, U. (2014). TERMAL KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM) ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: FRİGYA BÖLGESİ ÖRNEĞİ. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (41),131 - 140.
  • Karaman, S. & Ceylan, U. (2014). DEVRE TATİL SİSTEMİNDE ALGILANAN HİZMET KALİTESİ: KÜTAHYA İLİNDE KONAKLAYAN MÜŞTERİLER ÖRNEĞİ. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17(31),369 - 381.
  • Aymankuy, Y. & Ceylan, U. (2013). AİLELERİN TURİSTİK ÜRÜN SATIN ALMA KARAR SÜRECİNDE ÇOCUKLARIN ROLÜ YERLİ TURİSTLER ÜZERİNDE BİR ARASTIRMA. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 12(45),105 - 122.
  • Erdem, B., Ceylan, U. & Saylan, U. (2013). AİLE İŞLETMELERİNDE NEPOTİZM VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK İLİŞKİSİ KÜTAHYA DA FAALİYET GÖSTEREN OTEL İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 32(2),171 - 197.
  • Bayazit, M., Ceylan, U. & Saylan, U. (2012). Geleneksel El Sanatlarının Bölge Turizmine Etkisi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi. Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi, 1(1),899 - 908.
  • Ceylan, U. & Güven, Ö. Z. (2010). Review Evaluation of Tourism Management and Ecotourism. Journal of Applied Sciences Research, 6(12),1943 - 1952.

Bildiriler

  • Ceylan, U. &, K. F. (2023). ANALİTİK HİYERARŞİ SÜRECİ YÖNTEMİ İLE TERMAL OTEL İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİNİ DEĞERLENDİRME: KÜTAHYA İLİ ÖRNEĞİ, 12. Ulusal / 7. Uluslararası Kırsal Turizm Kongresi, 22.09.2023
  • Ceylan, U. &, T. E. T. (2023). KÜTAHYA İLİNİN KIRSAL TURİZM ALANLARININ VE POTANSİYELİNİN İNCELENMESİ, 12. Ulusal / 7. Uluslararası Kırsal Turizm Kongresi, 22.09.2023
  • Ceylan, U. (2019). Helal Turizm Kapsamında Hizmet Sunan Konaklama İşletmelerine Yönelik Şikayetlerin İncelenmesi, 2. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 04.04.2019
  • Ceylan, U., Gençer, G. & Gençer, K. (2019). Konaklama İşletmelerine Yönelik Çevrimiçi Memnuniyet ve Şikâyet Bildirimlerinin İncelenmesi: Mersin’deki 5 Yıldızlı Oteller Üzerinde Bir Araştırma, 3. ULUSLARARASI TURİZMİN GELECEĞİ KONGRESİ: İnovasyon, Girişimcilik ve Sürdürebilirlik Kongresi (Futourism 2019), 26.09.2019
  • Güven, Ö. Z., Tamer, E. T., Ceylan, U. & Bütün, S. (2017). ÇOCUK DOSTU OTEL KAVRAMI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, 3. TURİZM ŞÛRASI, 01.11.2017
  • Avcıkurt, C., Karaman, S. & Ceylan, U. (2017). Çevresel Olarak Sürdürlebilir Turist Davranışları: İstanbul’a Gelen Turistler Üzerine Bir Araştırma, VI. Ulusal II. Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm Sempozyumu, 14.04.2017
  • Güven, Ö. Z. & Ceylan, U. (2014). Lisans ve Ön Lisans Düzeyinde Turizm Rehberliği Eğitimi Veren Okullardaki Müfredatların Turizm Rehberliği Meslek Yönetmeliğine Uygunluğunun İncelenmesi, Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi, 15. Ulusal Turizm Kongresi, 13.11.2014
  • Bayazit, M., Ceylan, U. & Saylan, U. (2012). Geleneksel El Sanatlarının Bölge Turizmine Etkisi: Güneydoğu Anadolu Bölgesi, Batman Üniversitesi Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, 18.04.2012
  • Karaman, S., Güven, Ö. Z. & Ceylan, U. (2012). MESLEK YÜKSEKOKULLARINDA TURİZM EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN STAJ UYGULAMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, Turizm Bakanlığı/Turizm Eğitimi Konferansı, 17.10.2012
  • Ceylan, U. & Bayazit, M. (2011). Avanos Nevşehir Çömlekçiliğinin Bölgedeki Turizm Pazarlamasındaki Öneminin Değerlendirilmesi, 1.Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu, 16.11.2011

Editörlükler

  • Ceylan, U. & Arı, G. (2024). Turizm ve Rekreasyon: Kütahya. DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK LTD. ŞTİ., . 01.10.2023,
  • Ceylan, U., Tamer, E. T. & Akça, İ. (2024). 6. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi Kongre Özet Bildiri Kitabı. DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK LTD. ŞTİ., . 01.05.2024,
  • Ceylan, U., , T. E. T. &, A. İ. (2023). 12. Ulusal / 7. Uluslararası Kırsal Turizm Kongresi Bildiri Kitabı. Ant Akademi, . 25.10.2023,
  • Ağca, A. &, C. U. (2023). Turizm Sektöründe Afet Yönetimi. Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti., . 30.03.2023,
* Bu içerik 15.05.2025 05:53 tarihinde DPUPortal tarafından üretilmiştir.
Tweet