2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Yeterlik Algılarının Değerlendirilmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreticilerinin Öğrenen Özerkliğine İlişkin Algıları
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri ve Yazma Özerklikleri Arasındaki İlişki
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Yeterliliklerinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde görev temelli dil öğretim yöntemine göre yapılandırılan web 2.0 araçlarıyla kelime öğretimi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Zekâ Oyunlarının Sözel Muhakeme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Dört Kare Yazma Yönteminin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilgilendirici Metin Yazma Becerilerine Etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe ve İngilizce Yabancı Dil Öğretimi B1 Seviyesi Ders Kitaplarının Yazma Etkinlikleri Bakımından Karşılaştırılması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Nezihe Meriç'in çocuk kitaplarının çocuk edebiyatının temel ilkeleri açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe Öğretmenlerinin Teknopedagojik Yeterliliklerinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Akademik Yazmaya Yönelik Tutumları
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Grafik Düzenleyicilerin Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Edici Metin Yazma Becerilerine Etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Ortaokul Öğrencilerinin Etkili Dinleme Becerileri ile Dinlemeye Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Türkçe ders kitaplarında yer alan metin türlerinin 2018 Türkçe öğretim programına uygunluğunun incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Behiç Ak'ın çocuk kitaplarında değer eğitimi ve bu eserlerin Türkçe öğretimine katkısı
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Mustafa Ruhi Şirin'in çocuk şiirleri ve masallarının duyarlık eğitimi açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Ortaokul öğrencilerinin konuşma becerilerinin geliştirilmesinde ve konuşma kaygılarında kavram haritalarının etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
5E öğretim modelinin ortaokul öğrencilerinin okuma tutumuna kaygısına ve okuduğunu anlama becerisine etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde etkileşimli kelime duvarı ile kelime öğretimi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2018 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okuma ajandasının ortaokul öğrencilerinin söz varlığı geliştirmeye yönelik tutumlarına ve akademik başarılarına etkisi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2016 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Hasan Kallimci'nin çocuk romanlarının incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı