2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Tüketicilerin mobil e-ticaret uygulamalarını kullanma davranışını etkileyen faktörler üzerine bir inceleme
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Sosyal medyada dijital reklamların kullanımının tüketici satın alma davranışı üzerine etkisinde güvenin aracılık etkisinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı
2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Telekomünikasyon Sektöründe Müşterilerin Mobil/Online İşlem Merkezi Kullanım Alışkanlıkları- Türk Telekom Mobil / Online İşlem Merkezi Örneği
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ve Finansman Ana Bilim Dalı