2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Başarılarının Bulanık Mantık ile Değerlendirilmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
İYEP Başarılarının Belirlenmesinde Bulanık Mantık Kullanımı
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
5.Sınıf Öğrencilerinin İOKBS Başarılarının Karar Ağacı ile Yordanması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Fen bilimleri dersindeki yapılandırmacılık felsefesine dayalı öğretim yöntemlerinin akademik başarıya olan etkisi üzerine: Bir meta-analiz çalışması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlkokul öğrencilerinin Fen Bilimleri dersindeki akademik başarılarının belirlenmesinde bulanık mantık kullanımı
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Fen öğretimi ders başarısının değerlendirilmesinde bütüncül bulanık yaklaşım
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Doktora
İlkokul 4. sınıf matematik dersinde model oluşturma etkinlikleri temelli stem yaklaşımı uygulamalarının incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri başarılarının yordanması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlkokul düzeyindeki Türkmen sığınmacı çocukların barış, güven ve vatan kavramlarına ilişkin algıları
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Doktora
İlkokul öğrencileri için değer bilinçlendirme yaklaşımına dayalı değer eğitimi uygulaması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönem çocuklarının bilim insanı imajlarının incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlköğretim LGS fen bilimleri başarısının yapay sinir ağları ile tahmin edilmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2018 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin fen bilimleri dersine yönelik teknolojik pedagojik alan bilgisi öz güven algılarının incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
2017 - Tamamlandı
Doktora
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi Ders Başarılarının Yapay Sinir Ağları ile Modellenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2016 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin bilimsel süreç becerilerinin kazandırılmasına yönelik görüşlerinin belirlenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı
2015 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin bilimsel süreç becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı
2012 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programının öğrencilerin bilimsel süreç ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Kurum Adı : Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı
2012 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Resimlendirmelerin fen derslerinde okuma anlamaya etkisi
Kurum Adı : Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Ana Bilim Dalı
2011 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının Kamu Personeli Seçme Sınavındaki (KPSS) başarı düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Kurum Adı : Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
2010 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlköğretim okulu öğretmenlerinin değişime karşı tepkileri ile okul kültürü algıları arasındaki ilişki
Kurum Adı : Uşak Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı