2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Sosyal Medya Platformlarında Türkçenin Kullanımı Üzerine İnceleme
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Türkçe öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi alan öğrencilerin okuma becerilerini geliştirmek amacıyla uyguladıkları yöntemlere ilişkin görüşleri
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Feyza Hepçilingirler'in çocuk kitaplarındaki değerler eğitimi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Nazlı Eray'ın çocuk kitaplarında değerler eğitimi ve eserlerin Türkçe söz varlığı açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Okuma Eğitimi Açısından Gülten Dayıoğlu'nun Çocuk Öykülerinde Söz Varlığı
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe Ve Almanca Ders Kitaplarındaki Metin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KONUŞMA BECERİSİNE YÖNELİK YETERLİK ÖZ DEĞERLENDİRMESİ: B2 DÜZEYİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe öğretmeni adaylarının serbest okumalarını etkileyen faktörler (Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Örneği)
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkiye'de eleştirel okuma üzerine yazılmış makalelere yönelik bir içerik analizi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Türkçe dersinde akıllı tahta kullanımına ilişkin ortaokul öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sosyal Bilgiler ve Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yazılı anlatımlarındaki aktif kelime servetinin belirlenmesi (Balıkesir/Dursunbey örneği)
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Türkçe öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin ve kitap okuma alışkanlıklarına ilişkin tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Ayşe Kilimci'nin hikâye kitaplarının değerlerler eğitimi açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Kral Şakir çizgi filminin değerler eğitimi açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
8. sınıf Türkçe ders kitabının değerler ve değerler eğitimi açısından incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
7. sınıf öğrencilerinin şarkıların konuşma becerisini geliştirmedeki rolüne ilişkin görüşleri -Bir olgubilim çalışması-
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilimler Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Michael Ende'nin çeviri çocuk edebiyatı kitaplarının çocuk edebiyatına uygunluğu ve çocuk edebiyatının temel ögeleri bakımından incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe ve Sosyal Bilgiler Ana Bilim Dalı