2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Sosyobilimsel Konuların Öğretimde Kullanımına Yönelik Bir Öz İnceleme Araştırması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN SENARYOLAR YOLUYLA İNCELENMESİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Yapay Zeka Temelli Uygulamaların Hazırladıkları Ders Planı Örneklerinin İncelenmesi: ChatGPT Örneği
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
SOSYOBİLİMSEL KONULARIN İLKOKUL 3. SINIF FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK BİR ÖZ İNCELEME ARAŞTIRMASI
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Eğitim teknolojileri uzmanlarının öğrenme yönetim sistemlerinin sahip olması gereken özelliklere yönelik görüşlerinin incelenmesi
Kurum Adı : Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Diğer
2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
10-12 yaş grubu öğrencilerinin kodlamaya ilişkin tutumlarının incelenmesi
Kurum Adı : Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf kız öğrencilerinin mühendislik mesleğine yönelik bilişsel yapılarının belirlenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Türkiye'de COVID-19 salgını döneminde ortaya konan uzaktan eğitim çalışmalarının değerlendirilmesi: Bir meta-sentez çalışması
Kurum Adı : Bahçeşehir Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Diğer
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN STEM ETKİNLİKLERİ SIRASINDA KULLANDIKLARI ARGÜMANLARIN İNCELENMESİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİ ÖZYETERLİK ALGILARININ İNCELENMESİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Doktora
İlkokul öğrencilerinin fen kariyer bilinçlerinin ve bilimsel süreç becerilerinin Bütünleştirilmiş STEM eğitimi yoluyla geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemde kullanılan öykü kitaplarının sosyal becerileri içermesi bakımından incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilimsel yaratıcılık düzeylerinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2018 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
4. sınıf öğrencilerinin çevreye yönelik tutumlarının incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2017 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimine yönelik öz yeterlik inançları ile öğrencilerin fen dersi tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2017 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
4.sınıf öğrencilerinin oluşturdukları metinlerin üstyapı incelemesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı