2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARIN DİNLEME BECERİLERİ İLE DUYGU DÜZENLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Prososyal Davranışlara Yönelik Görüşleri ve Sınıf içi Uygulamalarının İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN PROSOSYAL DAVRANIŞLARA YÖNELİK KİTAP SEÇİMLERİ VE KİTAPLARDAKİ PROSOSYAL DAVRANIŞLARIN İNCELENMESİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı
2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitime devam eden 60- 72 aylık çocukların dinleme becerileri ile sosyal problem çözme becerileri arasındaki ilişkinin belirlenmesi ve farklı değişkenlere göre incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı
2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitime devam eden 60-72 aylık çocukların prososyal ve oyun davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2021 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönem çocuğu olan ebeveynlerin çocuklarını okula göndermedeki inaç ve motivasyon kaynaklarının incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitime devam eden 48-72 aylık çocukların sosyal beceri, problem davranış ve mizaç özellikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
60-72 aylık çocukların babalarının değer kavramına ilişkin düşünceleri ve değer edindirme süreçlerinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme merkezlerine ilişkin görüşleri ve sınıf içi uygulamaları
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitimde artık materyaller ile yapılan sanat etkinliklerinin çocukların geri dönüşüm farkındalık düzeylerine etkisinin incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemde 60-72 aylık çocukların yabancı dil konuşma becerilerine portfolyo kullanımının etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemi çocuklarında görülen davranış problemleri ile anne-çocuk arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitimine devam eden 5-6 yaş grubu çocuklarda bağlanma ve anne-baba-çocuk ilişkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönem çocuklarında dijital hikaye anlatımının dinleme becerilerine etkisi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmen adaylarının sosyal girişimcilik düzeylerinin problem çözme becerileriyle ilişkisinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Çocuğu okul öncesine devam eden annelerin çocuklarına değer edindirme süreçlerinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı