2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Okul öncesi dönemde 21.yy becerilerini değerlendirme ölçeğinin geliştirilmesi ve 21.yy becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi.
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Oyunlaştırılmış STEM Uygulamalarının 60-72 Aylık Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Dijital Oyunların 60-72 Aylık Çocukların Görsel Algı Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
60-72 Ay Çocukların Öz Bakım Becerileri İle Annelerin Ebeveynliğe Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
60-72 aylık çocukların çevreye yönelik sürdürülebilir davranışlarının ve okul öncesi öğretmenlerinin çevre eğitimi uygulamaları hakkında görüşlerinin incelenmesi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Oyun yoluyla verilen fen etkinliklerinin 5 yaş çocuklarının bilimsel süreç becerilerine etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı
2020 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi (48-60 ay) dönem çocuklarında TÜBİTAK'ın meraklı Minik Dergisi'ndeki etkinliklerin sosyal beceri ve bilişsel tempo düzeylerine etkisinin incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2019 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenlerinin fen eğitimine yönelik tutumları ile bilişsel esneklik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2018 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmenlerinin değerler ve değerler eğitimi hakkındaki görüşleri ile sınıf içi uygulamalarının incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
2018 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Okul öncesi öğretmen adaylarının öz-denetimleri ve öğretmen özyeterlik inançları arasındaki ilişkinin bazı değişkenlerle incelenmesi
Kurum Adı : Dumlupınar Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Temel Bilimler Ana Bilim Dalı