DPUPortal - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilgi Portalı
Turgut Karaköse

Prof. Dr. Turgut Karaköse

Eğitim Fakültesi

  • Profil
  • Kişisel
  • Eğitim Bilgileri
  • Görevler / İş Deneyimi
  • ÜAK Temel Alan
  • Dersler
  • Projeler
  • Yönetilen Tezler
  • Yayınlar
  • Tasarım/ Patent/ Ödül
  • Sanatsal Faaliyetler
  • Bilgi Paylaşımlarım
  • Galeri
  • İletişim

Yayınlar

  Yıllara Göre Grafiklerim Türlere Göre Grafiklerim Kapsamına Göre Grafiklerim Endeksine Göre Grafiklerim

Kitaplar

Karaköse, T. (2012). Kurumların DNA’sı: İtibar ve Yönetimi, Ankara, : Nobel Yayın Dağıtım

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T. (2011). Üniversite Öğretim Üyeleri İçin Mentorluk. I. Kocabaş-R. Yirci (Ed.). Dünyada Mentorluk Uygulamaları. , : Ankara: Pegem Akademi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T. (2011). Veli İlişkileri Yönetimi. T. Karaköse (Ed.). Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu, : Ankara: Nobel Yayın Dağıtım

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T. (2011). (Ed.). Sınıf Yönetimi Stratejileri Öğretmen Kılavuzu, : Ankara: Nobel Yayın Dağıtım

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T., Yılmaz, K. & Altınkurt, Y. (2010). (Ed.). II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi Bildiriler Kitabı, : Ankara: Nobel Yayın Dağıtım

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T. (2009). Türk Eğitim Sisteminin Yapısı ve Özellikleri. H. B. Memduhoğlu-K. Yılmaz (Ed.). Eğitim Bilimine Giriş, : Ankara: Pegem Akademi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaköse, T. (2009). Sınıfta Zaman Yönetimi. M. D. Karslı (Ed.). İlköğretimde Sınıf Yönetimi. , : Ankara: Kök Yayıncılık

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Makaleler

Karakose, T., Kardas, A., Kanadlı, S., Tülübaş, T. & Yildirim, B. (2024). How Collective Efficacy Mediates the Association between Principal Instructional Leadership and Teacher Self-Efficacy: Findings from a Meta-Analytic Structural Equation Modeling (MASEM) Study. Behavioral Sciences, 14(2),0 - 85. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Polat, H., Karakose, T., Ozdemir, T. Y., Tülübaş, T., Yirci, R. & Demirkol, M. (2023). An Examination of the Relationships between Psychological Resilience, Organizational Ostracism, and Burnout in K–12 Teachers through Structural Equation Modelling. Behavioral Sciences, 13(2),0 - 164. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Yirci, R., Karakose, T., Kocabas, I., Tülübaş, T. & Papadakis, S. (2023). A Bibliometric Review of the Knowledge Base on Mentoring for the Professional Development of School Administrators. Sustainability, 15(4),0 - 3027. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yıldırım, B., Tülübaş, T. & Kardaş, A. (2023). A Comprehensive Review on Emerging Trends in the Dynamic Evolution of Digital Addiction and Depression. Frontiers in Psychology, 0(14),0 - 1126815. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Polat, H., Yirci, R., Tülübaş, T., Papadakis, S., Ozdemir, T. Y. & Demirkol, M. (2023). Assessment of the Relationships between Prospective Mathematics Teachers’ Classroom Management Anxiety, Academic Self-Efficacy Beliefs, Academic Amotivation and Attitudes towards the Teaching Profession using Structural Equation Modelling. Mathematics, 11(2),0 - 449. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Papadakis, S., Tülübaş, T. & Polat, H. (2022). Understanding the Intellectual Structure and Evolution of Distributed Leadership in Schools: A Science Mapping-Based Bibliometric Analysis. Sustainability, 14(24),0 - 16779. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Kocabas, I., Yirci, R., Papadakis, S., Ozdemir, T. Y. & Demirkol, M. (2022). The Development and Evolution of Digital Leadership: A Bibliometric Mapping Approach-Based Study. Sustainability, 14(23),0 - 16171. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Tülübaş, T. & Papadakis, S. (2022). Revealing the Intellectual Structure and Evolution of Digital Addiction Research: An Integrated Bibliometric and Science Mapping Approach. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(22),0 - 14883. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2022). Assessing the Relationships between Internet Addiction, Depression, COVID-19–Related Fear, Anxiety, and Suspicion among Graduate Students in Educational Administration: A Structural Equation Modeling Analysis. Sustainability, 14(9),0 - 5356. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R. & Papadakis, S. (2022). Examining the Associations between COVID-19–Related Psychological Distress, Social Media Addiction, COVID-19–Related Burnout, and Depression among School Principals and Teachers through Structural Equation Modeling. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(4),0 - 1951. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Ozdemir, T. Y., Papadakis, S., Yirci, R., Ozkayran, S. E. & Polat, H. (2022). Investigating the Relationships between COVID-19 Quality of Life, Loneliness, Happiness, and Internet Addiction among K-12 Teachers and School Administrators – A Structural Equation Modeling Approach. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(3),0 - 1052. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Polat, H. & Papadakis, S. (2021). Examining Teachers’ Perspectives on School Principals’ Digital Leadership Roles and Technology Capabilities during the COVID-19 Pandemic. Sustainability, 13(23),0 - 13448. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R., Papadakis, S., Ozdemir, T. Y., Demirkol, M. & Polat, H. (2021). Science Mapping of the Global Knowledge Base on Management, Leadership, and Administration Related to COVID-19 for Promoting the Sustainability of Scientific Research. Sustainability, 13(17),0 - 9631. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R. & Papadakis, S. (2021). Exploring the Interrelationship between COVID-19 Phobia, Work–Family Conflict, Family–Work Conflict, and Life Satisfaction among School Administrators for Advancing Sustainable Management. Sustainability, 13(15),0 - 8654. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R., Basyigit, H. & Kucukcakir, A. (2021). Investigation of Associations between the Effects of COVID-19 Fear on School Administrators and Nutrition and Problematic Eating Behaviors. Progress in Nutrition, 23(2),0 - 2021187. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. & Malkoc, N. (2021). Psychological Impact of the COVID-19 Pandemic on Medical Doctors in Turkey. Social Behavior and Personality: An International Journal, 49(1),0 - 9890. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R., Yavuz, T., Kocabas, I. & Demirkol, M. (2020). Investigating the Scientific Landscape of Global Research on Medical Education Related to Coronavirus Disease-2019 (COVID-19): A Bibliometric Analysis and Visualization. Acta Medica Mediterranea , 0(37),2445 - 2456. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. & Malkoc, N. (2020). Behavioral and Interpersonal Effects of the COVID-19 Epidemic on Frontline Physicians Working in Emergency Departments (EDs) and Intensive Care Units (ICUs) . Acta Medica Mediterranea, 0(37),437 - 444. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R., Uygun, H. & Ozdemir, T. Y. (2017). Relationship between High School Students’ Facebook Addiction and Loneliness Status. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 12(9),2419 - 2429. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R., Uygun, H., Ozdemir, &, T. Y. (2017). Post-Graduate Students’ Perceptions Regarding Effectiveness of Mentoring Relationship at Universities. Revista de Cercetare si Interventie Sociala, 0(52),252 - 264. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Ozdemir, T. Y., Karakose,, T,, Uygun, H. & Yirci, R. (2016). Educational Employees’ Perceptions Regarding Changes in Educational Organizations. Revista de Cercetare si Interventie Sociala, 0(53),288 - 303. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Yirci, R., Karakose, T., Uygun, H. & Ozdemir, T. Y. (2016). The Turkish Adaptation of the Mentorship Effectiveness Scale: A Validity and Reliability Study. Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 12(4),821 - 832. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2015). The Relationship between Medical Students’ Time Management Skills and Academic Achievement. Studies on Ethno-Medicine, 9(1),19 - 24. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Yirci, R. & Kocabas, I. (2014). A Qualitative Study of the Novice Principals’ Problems in the School Management Process and Solutions. Pakistan Journal of Statistics, 30(6),1265 - 1278. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T., Kocabas, I. & Yesilyurt, H. (2014). A Quantitative Study of School Administrators‘ Work-Life Balance and Job Satisfaction in Public Schools. Pakistan Journal of Statistics, 30(6),1231 - 1241. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2014). The Empirical Study of Organizational Justice and Job Satisfaction for High School Teachers in Turkey. Pakistan Journal of Statistics, 30(6),1243 - 1250. (SCI – Science Citation Index Expanded)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2014). The Effects of Nepotism, Cronyism and Political Favoritism on the Doctors Working in Public Hospitals. Studies on Ethno-Medicine, 8(3),245 - 250. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2014). An Evaluation of the Relationship Between General Practitioners’ Job Satisfaction and Burnout Levels. Studies on Ethno-Medicine, 8(3),239 - 244. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Agaoglu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. & Karakose, T. (2012). Opinions of School Administrators and Teachers About Proficiency of School Administrators (in Kütahya). Education and Science, 37(164),159 - 175. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Kocabas, I. & Karakose, T. (2009). Ethics in School Administration. African Journal of Business Management, 3(4),126 - 130. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. & Kocabas, I. (2009). An Investigation of Ethical Culture in Educational Organizations. African Journal of Business Management, 3(10),504 - 510. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2008). The Perceptions of Primary School Teachers on Principal Cultural Leadership Behaviors. Educational Sciences: Theory and Practice, 8(2),569 - 579. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2007). High School Teachers’ Perceptions Regarding Principals’ Ethical Leadership in Turkey. Asia Pacific Education Review, 8(3),464 - 477. (SSCI – Social Sciences Citation Index)

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Bildiriler

Editörlükler

Karakose, T. (2012). [Editor-in-Chief] - Educational Process: International Journal - indexed in ERIC, & SCOPUS. , . 01.05.2012,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karakose, T. (2011). [Editor-in-Chief] - Universitepark Bulletin - indexed in EBSCO, ProQuest, DOAJ. , . 01.01.2012,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Diğer Yayınlar

, (2019). Karakose, T., Kocabas, I., Yirci, R., Esen, C., Celik, M. “Exploring the relationship between school principals’ burnout situation and life satisfaction” ERPA International Congresses on Education, Book of Abstracts, pp. 11, 4–7 June 2015, Athens, Greece. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2019). Karaköse, T. “Okul yöneticilerinin bireysel zaman yönetimi becerileri” Akademik Araştırmalar Dergisi, Yıl 11, Sayı 42: 149-160., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2018). Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T. “Okul müdürlerinin liderlik yönelimleri hakkındaki görüşleri” X. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 7–9 Mayıs 2015, Gaziantep Üniversitesi Eğitim Fakültesi–Eyedder, Gaziantep., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2018). Kulavuz, M., Oğuzoğlu, E., Soygür, K., Şentürk, B. H., Karaköse, T. “Determination Of Teachers’ Views on the Administrative Appointment Regulation of the Ministry of National Education” 8th International Graduate Education Symposium, 11-12 May 2017, Cyprus Social Sciences University, Turkish Republic of Northern Cyprus., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2018). Karakose, T., Kocabaş, I. “Students’ views related to reputation of primary schools” VII. International Educational Technology Conference, Proceedings, pp. 21-25, 03–05 May 2007, Near East University, Nicosia, North Cyprus., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2018). Karaköse, T., Altınkurt, Y. “Okul yöneticilerinin ve il Milli Eğitim Müdürlüğü çalışanlarının değerlere göre yönetim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi (Kütahya ili örneği)” Değerler Eğitimi Dergisi, 7 (17): 49–67., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2018). Karaköse, T. “Okul müdürünü itibarlı kılan değerlerin belirlenmesine yönelik nitel bir çalışma” Değerler Eğitimi Dergisi, 6 (16): 99–117. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2017). Şen, M. K., Karaköse, T., Başer, M., Tunçel, H. “Eğitim Örgütlerinde Ders Denetiminde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri” 2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018), 26-28 Nisan 2018, Bodrum, Muğla., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2017). Kalabas, E., Okur, A., Karaköse, T., Çelik, M. “Kadın öğretmenlerin okul yöneticiliğine ilişkin algıları” VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 14–15 Mayıs 2015, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2017). Kocabas, I., Karakose, T., Yirci, R., Esen, C., Celik, M. “The study of the relationship between work-family conflict/ family-work conflict and perceived burnout of female teachers” ERPA International Congresses on Education, Book of Abstracts, pp. 11, 4–7 June 2015, Athens, Greece., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2017). Karaköse, T., Oğuz, A. “Okul yöneticilerinin etik liderliği” Çağdaş Eğitim Dergisi, Yıl: 32, Sayı: 338: 25–30., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Karakose, T., Demirkol, M. “Exploring the emerging COVID-19 research trends and current status in the field of education: a bibliometric analysis and knowledge mapping” Educational Process: international journal, 10(2): 7-27. (ERIC & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Karakose, T. “The impact of the COVID-19 epidemic on higher education: Opportunities and implications for policy and practice“, Educational Process: international journal, 10(1): 7-12. (ERIC & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Karakose, T. “Global education in the shadow of the novel coronavirus: Reflections on the impact of COVID-19 outbreak on education systems” Educational Process: international journal, 9 (4): 201-204. (ERIC & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Karakose, T. “Editor‘s Note” Educational Process: international journal, 9 (3): 137-138. (ERIC & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Ağaoğlu, E., Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karaköse, T. “Okul yöneticilerinin eğitim yöneticisinin yeterlik alanları ile ilgili görüşleri” V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 1–2 Mayıs 2010, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi–Eyedder, Antalya., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Yirci, R., Kartal, S. E., Ozdemir, T. Y., Karakose, T., Kocabas, I. “The adaptation and validation of the Turkish version of the personal report of Public Speaking Anxiety (PRPSA) for teacher candidates.” The European Conference on Educational Research, “Education and Transition - Contributions from Educational Research“, 7–11 September 2015, Budapest, Hungary. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Yirci, R., Kartal, S. E., Özdemir, T. Y., Karakose, T., & Kocabas, I. (2018). “The adaptation and validation of the Turkish version of the Personal Report of Public Speaking Anxiety (PRPSA)“. Revista Electrónica de Investigación Educativa, 20(4): 62-71. (ESCI & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Kartal, S. E., Karakose, T., Ozdemir, T. Y., Yirci, R. “Analyzing teachers’ emotional labor levels according to some variables” Modern Journal of Language Teaching Methods, 7(12):322-334. (ESCI – Emerging Sources Citation Index), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Karakose, T., Kocabas, I., Yirci, R., Esen, C., Celik, M. “Exploring the relationship between school principals’ burnout situation and life satisfaction” Universal Journal of Educational Research, 4 (6): 1488 - 1494. (ERIC & SCOPUS), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2016). Yirci, R. Karakose, T., Kocabas, I. “Coaching as a Performance Improvement Tool at school” Journal of Education and Practice, 7 (13): 24-29. (ERIC– Education Resources Information Center), :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2015). Dinçer, K., Özalp, E., Karaköse, T. “Eğitim kurumlarına yönetici görevlendirilmelerine ilişkin okul yöneticilerinin görüşleri” VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 14–15 Mayıs 2015, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2015). Oğuzoğlu, E., Soygür, K., Şentürk, B. H., Kulavuz, M., Karaköse, T. “Women Administrators’ Perceptions Regarding to School Administration in Educational Organizations” 8th International Graduate Education Symposium, 11-12 May 2017, Cyprus Social Sciences University, Turkish Republic of Northern Cyprus., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2015). Kocabas, I., Yirci, R., Karakose, T. “Rethinking Professional Support for Novice School Principals, What should be done?” The European Conference on Educational Research, “The Need for Educational Research to Champion Freedom, Education and Development for All“, 18–21 September 2012, Cádiz, Spain., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2015). Karakose, T., Yılmaz, K., Altinkurt, Y. “The relationship between work-life balance and life satisfaction among teachers in public schools” III. International Symposium, New Issues on Teacher Education [ISNITE’2015]. September 11-13, 2015, University of Thessaly, Volos, Greece. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2015). Karaköse, T., Kocabaş, I. “Özel ve devlet okullarında öğretmenlerin beklentilerinin iş doyumu ve motivasyon üzerine etkileri” Eğitimde Kuram ve Uygulama, 2 (1): 3–14., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2014). Karaköse, T., Aslan, A., Kılıç, L. “İlköğretim müfettişlerinin kurum ve öğretmen denetiminde karşılaştıkları sorunlar ve bu sorunların çözümüne ilişkin öneriler” I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Bildiriler, ss. 123–126, Başkent Öğretmenevi, 22–23 Haziran 2009, Ankara., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2014). Karaköse, T., Cengiz, Y. “İlköğretim müfettişlerinin kurum ve öğretmen denetimiyle ilgili izlenimleri: Örnek olay incelemesi” IV. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Pamukkale Üniversitesi, Eğitim Fakültesi–Eyedder, 14–15 Mayıs 2009, Denizli., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2014). Yirci, R., Karakose, T. “Democratic education policy and Turkish education system” World Conference on Learning, Teaching and Administration, 29–31 October 2010, The American University, Conference and Visitor Center, Cairo, Egypt., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2014). Altınkurt, Y., Karaköse, T. “İlköğretim okulu müdürlerinin etik liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen görüşleri” Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı 24: 271–282. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2014). Kocabaş, I., Karaköse, T. “Yetkilendirmenin önemi ve çalışanların yetkilendirilmesi” Milli Eğitim Dergisi, Yıl: 35, Sayı: 171: 197–202. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Bayındır, N., Karaköse, T., Özel, A., Yamık, A. “Activity Based Learning Experiences And Its Relationship With Communicative Elements Anticipated In Practice Classes” İnternational Conference on Teacher Education (ICTC), China, Anqing Teachers University, 208–218 Anqing, Chi., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Bacak, B., Kaçan, Z., Karaköse, T., Çelik, M. “Kadın yöneticilerinin okul yönetiminde karşılaştığı problemler ve çözüm önerileri” VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 14–15 Mayıs 2015, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T., Bayındır, N. “İlköğretim okullarındaki öğrencilerin örgütsel etiğe ilişkin görüşleri” XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Gaziosmanpaşa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, 5–7 Eylül 2007, Tokat., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Tanrıverdi, H., Tanrıverdi, H., Karaköse, T. “Müdür yetkili öğretmenlerin okul yönetiminde karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri” VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 14–15 Mayıs 2015, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Yirci, R. Karakose, T., Kocabas, I. “Coaching as a Performance Improvement Tool at school” ERPA International Congresses on Education, Book of Abstracts, pp. 20, 4–7 June 2015, Athens, Greece., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Kocabas, I., Yirci, R., Karakose, T. “The problems that novice teachers faced in the first year of the profession” The European Conference on Educational Research, “The Need for Educational Research to Champion Freedom, Education and Development for All“, 18–21 September 2012, Cádiz, Spain., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Altinkurt, Y. Yılmaz, K., Karakose, T. “Pre-service teachers’ views on the quality of faculty life” III. International Symposium, New Issues on Teacher Education [ISNITE’2015]. September 11-13, 2015, University of Thessaly, Volos, Greece., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Kocabaş, I., Karaköse, T. “Mesleki ve teknik eğitimde entelektüel sermaye” Standard Ekonomik ve Teknik Dergi (TSE), Y/44, N/525: 84–93., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T., “Şirketler kriz dönemlerinde en değerli varlıkları olan itibarlarını nasıl yönetmelidir?” Standard Ekonomik ve Teknik Dergi (TSE), Y/45, N/539: 102–105. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T. “Okul yöneticisinin kültürel liderliği” Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Yıl: 7, Sayı: 82: 46–50., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T., Karaköse, N. “Öğretmenler kurulu toplantılarının okulun verimliliği üzerindeki etkileri” Eğitim ve Denetim, Yıl: 7, Sayı 20: 33–37., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T. “Öğretmen gereksinimleri ve motivasyon” Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim, Sayı: 69: 31–34., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T. “İtibarlı bir okul müdürü olmanın reçetesi var mıdır?” Eğitim ve Denetim, Yıl: 7, Sayı 21: 35–37., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2013). Karaköse, T. “Amerika Birleşik Devletlerinde öğretimsel denetimin geçmişi ve geleceği” (Çeviri). Eğitim ve Denetim, Yıl: 7, Sayı 21: 30–43. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Demir, C., Karaköse, T., Kartal, S. E. “Küresel ve ulusal boyutta farklılıkların yönetimi: Kavramsal bir çözümleme” V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 1–2 Mayıs 2010, Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi–Eyedder, Antalya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Yılmaz, K., Altınkurt, Y., Karaköse, T., Erol, E. “Okul yöneticilerine uygulanan zorunlu yer değiştirme uygulaması hakkında okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin görüşleri”. VII. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, EYEDDER & İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi. 24–26 Mayıs 2012. Malatya., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Kara, B., Okumuşer, M. S., Karaköse, T. “Okul müdürlerinin ders denetiminde karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri” VII. Ulusal Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, 14–15 Mayıs 2015, Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Sakarya. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Karaköse, T., Cengiz, Y., Kılıç, L. “İlköğretim denetmenlerinin mesleki gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesine yönelik nitel bir çalışma” I. Uluslararası Katılımlı Ulusal Eğitim Denetimi Sempozyumu, Bildiriler, ss. 225–229, Başkent Öğretmenevi, 22–23 Haziran 2009, Ankara., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Karakose, T., Cengiz, Y. “Eğitim denetiminde kayırmacılık ve örgütsel sonuçları” II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 23–25 Haziran 2010, Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi-Temsen, Kütahya, Turkey., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Yılmaz, K., Karakose, T., Altınkurt, Y. “İlköğretim okullarında örgütsel güven ile örgütsel adalet arasındaki ilişki” Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 01–03 Ekim 2009, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Edirne, Turkey., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Karakose, T., Altınkurt, Y., Yılmaz, K. “Örgütsel adaletin öğretmenlerin iş doyumu üzerindeki etkileri” Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 01–03 Ekim 2009, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Edirne, Turkey. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Karakose, T., Aslan, A., Kılıç, L., Cengiz, Y., Demir, A. H. “Denetim ve rehberlik çalışmaları sonunda bildirilen önerilerin yönetim tarafından yerine getirilme düzeyi” II. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, 23–25 Haziran 2010, Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Fakültesi-Temsen, Kütahya, Turkey., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Altınkurt, Y., Yılmaz, K., Karakose, T. “Öğretmenlerin okul müdürlerinin kültürel liderlik uygulamalarına ilişkin görüşleri” Uluslararası V. Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, 01–03 Ekim 2009, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Edirne, Turkey. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Kartal, S. E., Karakose, T., Özdemir, T. Y., Yirci, R. “Öğretmen Görüşlerine Göre Eğitim Müfettişlerinin Sahip Olması Gereken Mesleki Etik İlkeler” III. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. 22–24 Haziran 2011. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi-Temsen, Mersin, Turkey. , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2012). Yılmaz, K., Altınkurt Y., Karakose, T., Erol, E. “School managers and teachers’ opinions regarding compulsory rotation application applied to school managers” E-International Journal of Educational Research, 3 (3): 65–83., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2011). Karakose, T., Demir, C. “Cross-cultural differentiation and diversity management” International Journal of Business and Commerce, 1 (4): 56–63., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2010). Yirci, R., Karakose, T. “Democratic education policy and Turkish education system” Procedia-Social and Behavioral Sciences, 9: 1330–1334., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2009). Karakose, T., Erdem, R. “Cultural leadership in educational organizations” The Social Sciences, 3 (3): 235–239., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2008). Karakose, T. “An evaluation on principals’ managerial behaviors: The profile of principal from the teachers’ point of view” World Applied Sciences Journal, 3 (1): 67–72., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2007). Karakose, T. Bayındır, N. “The effect of teacher employment policies on teacher candidates’ personal and professional development in Turkey” Journal of Applied Sciences Research, 3 (11): 1517–1522., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2007). Erdem, R., Karakose, T. “Importance of work-life balance in today’s information age” Asian Journal of Information Technology, 6 (12): 1247–1252., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

, (2007). Karakose, T. “Organizations and crisis management” Akademik Bakış, Issue 13, October 2007, ISSN: 1694-528X. (Kyrgyzstan). , :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

DPU

T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi

DPUPortal Platformu

DPUPortal Nedir?

DPUPortal, Üniversitemiz ailesine mensup akademik ve idari tüm personelimizin kişisel bilgilerinin yer aldığı bir sistemidir.

Ayrıca değerli akademisyenlerimizin alanları ile ilgili güncel akademik yazılarına ulaşabileceğiniz önemli bir akademik kaynaktır.

Hızlı Erişimler

  • Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
  • Merkez Kütüphane
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Uygulamalar

DPUMobil uygulamasını telefonunuza kurarak üniversitemiz hakkındaki herşeye cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.

AppStore Android
© 2024 T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi - Dijital Dönüşüm ve Yazılım Ofisi Koordinatörlüğü , Tüm hakları saklıdır.
  • Kullanım Koşulları