DPUPortal - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilgi Portalı
Esra Uyar

Dr. Öğr. Üyesi Esra Uyar

Domaniç Hayme Ana Meslek Yüksekokulu

  • Profil
  • Kişisel
  • Eğitim Bilgileri
  • Görevler / İş Deneyimi
  • ÜAK Temel Alan
  • Dersler
  • Projeler
  • Yönetilen Tezler
  • Yayınlar
  • Tasarım/ Patent/ Ödül
  • Sanatsal Faaliyetler
  • Bilgi Paylaşımlarım
  • Galeri
  • İletişim

Yayınlar

  Yıllara Göre Grafiklerim Türlere Göre Grafiklerim Kapsamına Göre Grafiklerim Endeksine Göre Grafiklerim

Kitaplar

Uyar, E. (2024). Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırmalar-I, Konya: Eğitim Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Tüketici Etnosentrizmi,Satın Alma Davranışı

Uyar, E. (2024). Yönetim Kurullarının Etkinliğinde Vekalet Kuramının Etkisi, Ankara: Ubak Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Uyar, E. (2023). Multidisipliner Akademik Yazılar, Bursa: Ekin Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Tüketici Etiği,Ahlaki Mutlaklıklar,Makyavelizm,İdealizm,Relativizm

Uyar, E. (2023). Multidisipliner Akademik Yazılar, Bursa: Ekin Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Hizmet Pazarlaması,Ağızdan Ağıza Pazarlama

Uyar, E. &, A. V. (2023). GÜNCEL İŞLETMECİLİK ARAŞTIRMALARI-4, Konya: Eğitim Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Hizmet HatasıTelafisi,Hizmet Telafisi

Akar, V. &, U. E. (2023). GÜNCEL İŞLETMECİLİK ARAŞTIRMALARI-4, Konya: Eğitim Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Yenilikçi iş davranışı

Bay, M. &, U. E. (2022). ÖRGÜTLERİN KARANLIK YÜZÜ: NEGATİF DAVRANIŞLAR, : GAZİ KİTABEVİ

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Öz, M. & Uyar, E. (2020). İşletme Perpektifinden Girişimcilik Üzerine Yazılar, Konya: Eğitim Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Makaleler

Uyar, E. (2024). MAKYAVELİST LİDERLİK VE ZAMAN HIRSIZLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİDE ÖRGÜTSEL MUHALEFETİN ARACILIK ROLÜ. Doğuş Üniversitesi Dergisi, 25(2),335 - 353. 10.31671/doujournal.1393691

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

liderlil,zaman hırsızlığı,örgütsel muhalefet

Esra, U. (2024). MAKYAVELİST LİDERLİK VE ZAMAN HIRSIZLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİDE ÖRGÜTSEL MUHALEFETİN ARACILIK ROLÜ. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ DERGİSİ, 25(2),335 - 353.

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Bay, M. &, U. E. (2023). TEKNOLOJİYE HAZIR BULUNUŞLUĞUN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİNDE KONTROL İSTEĞİNİN ARACILIK ROLÜ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 32(3),184 - 202. 10.35379/cusosbil.1322903

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Teknolojiye Hazır Bulunuşluk,Müşteri sadakati,Kontrol Etme İsteği

Çevik, O. &, U. E. (2021). EKONOMİDE YENİ TREND: PAYLAŞIM EKONOMİSİ VE TÜKETİCİLERİN BAKIŞ AÇISI. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)- Eurasian Journal of Researches in Social and Economics (EJRSE), 8(2),16 - 37.

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Öz, M. & Uyar, E. (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi KMÜ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 16(26),123 - 132.

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Murat, B. &, E. U. . (2023). TEKNOLOJİYE HAZIR BULUNUŞLUĞUN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİNDE KONTROL İSTEĞİNİN ARACILIK ROLÜ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 32(3),184 - 202. https://doi.org/10.35379/cusosbil.1322903

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Teknolojiye Hazır Bulunuşluk, Kontrol Etme İsteği, Müşteri Sadakati

Bildiriler

Editörlükler

Diğer Yayınlar

  
, (2021). Çevik, O., ve Uyar, E. (2021). Ekonomide Yeni Trend: Paylaşım Ekonomisi ve Tüketicilerin Bakış Açısı. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 8 (2), 16-37., :

Özet Metin

Mülkiyet hakkı elde edilmeksizin bireylerin istedikleri mal veya hizmetlere istedikleri zaman erişebilmeleri temeline dayanan paylaşım ekonomisi, ev paylaşımı, araba paylaşımı, ofis paylaşımı, bilgi paylaşımı ve daha birçok alanda paylaşımı içeren ve mülkiyet temelli ekonominin tersi bir yaklaşımı savunan bir ekonomik aktivite olarak teknolojinin de ilerlemesiyle gün geçtikçe daha geniş bir tüketici kitlesinin ilgisini çeker hale gelmektedir. Buradan hareketle yapılan bu çalışmada da paylaşım ekonomisine bireylerin katılım durumunu ve bakış açılarını belirlemek amaçlanmıştır. Bu amacı gerçekleştirmek üzere Kütahya il merkezinde yaşayan ve kolayda örnekleme yöntemi ile seçilen 354 kişiye yüz yüze uygulanan anketlerden elde edilen veriler frekans ve yüzde analizi, faktör analizi, t testi, tek yönlü varyans analizi ve regresyon analizi yardımıyla değerlendirilmiştir. Yapılan analizler sonucunda, konuya ilişkin ifadelere katılımın yüksek olduğu, özellikle ‘tutum’ ve ‘sürdürülebilirlik’ boyutlarına yönelik ifadelere daha yüksek katılımın olduğu görülmüştür. Ancak ‘tutum’ boyutuna katılımın yüksek olmasına rağmen bunu davranışa geçirmeye yönelik ifadelere katılımın daha düşük düzeyde kaldığı belirlenmiştir. Yapılan regresyon analizi sonucunda, paylaşım ekonomisine ‘tutum’ değişkeni üzerinde ‘davranışsal niyet’, ‘zevk/eğlence’, ‘ekonomik fayda’ ve ‘çevresel fayda beklentisi’ faktörlerinin pozitif yönde etkisinin olduğu, ancak ‘imaj algısı’nın herhangi bir etkisinin bulunmadığı, paylaşım ekonomisine ‘davranışsal niyet’ değişkeni üzerinde ise ‘tutum’, ‘zevk/eğlence’, ‘ekonomik fayda’ ve ‘imaj’ faktörlerinin pozitif yönde etkisinin olduğu ancak ‘çevresel fayda’ değişkeninin bir etkisinin bulunmadığı görülmüştür.

Anahtar Kelimeler

Ortak tüketim, işbirlikçi tüketim, paylaşım ekonomisi

, (2020). Öz, M., ve Uyar, E. (2020). Hizmet İşletmelerinde Girişimci Pazarlama. N. K. Erdemir ve O. Aytar (Ed.). Girişimcilik içinde (ss. 114-132). Konya, Eğitim Yayınevi. 1. Baskı., :

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

  
, (2014). Öz, M., ve Uyar, E. (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Algılanan Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma. KMU Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 16 (26), ss. 123-132., :

Özet Metin

Araştırma kapsamında sağlık hizmetleri pazarlamasında algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti üzerinde ağızdan ağıza pazarlamanın etkisi incelenmektedir. Bu bağlamda Karaman’da bulunan hastanelerden sağlık hizmeti almış kişilere anket uygulanmıştır. Algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti, tavsiye davranışı üzerinde oldukça etkilidir. Sağlık hizmetinden memnun ayrılan müşteriler, aynı hizmeti tekrar tercih etmektedir ve yakınlarına tavsiye etmektedirler. Müşterilerine ulaşmak zorunda kalan ve onlara ürün ve hizmet sunan her kuruluş gibi, sağlık hizmeti sunan hastanelerin de hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti gibi konulara odaklanması gerekmektedir. Sağlık kuruluşları, müşterilerin hizmet deneyimlerine ilişkin beklentilerini iyi anlamak, bu beklentilerini etkin bir şekilde karşılamak ihtiyacındadırlar. Müşterilerin beklentilerini karşılamaya yönelik gerekli yatırım ve çalışmaların yapılmasının özellikle olumlu ağızdan ağıza pazarlama davranışını teşvik ederek, sağlık kuruluşlarına önemli getiriler sağlayacağı düşünülmektedir

Anahtar Kelimeler

Sağlık hizmetleri pazarlaması, Algılanan Hizmet Kalitesi, Müşteri memnuniyeti, Ağızdan Ağıza pazarla

DPU

T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi

DPUPortal Platformu

DPUPortal Nedir?

DPUPortal, Üniversitemiz ailesine mensup akademik ve idari tüm personelimizin kişisel bilgilerinin yer aldığı bir sistemidir.

Ayrıca değerli akademisyenlerimizin alanları ile ilgili güncel akademik yazılarına ulaşabileceğiniz önemli bir akademik kaynaktır.

Hızlı Erişimler

  • Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
  • Merkez Kütüphane
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Uygulamalar

DPUMobil uygulamasını telefonunuza kurarak üniversitemiz hakkındaki herşeye cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.

AppStore Android
© 2024 T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi - Dijital Dönüşüm ve Yazılım Ofisi Koordinatörlüğü , Tüm hakları saklıdır.
  • Kullanım Koşulları