
2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
TURİSTLERİN KÜLTÜR TURİZMİ DENEYİMLERİNİN ALGILANAN DEĞER, DEĞERLEME DUYGUSU VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2022 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Gösterişçi tüketim eğilimlerinin konaklama işletmesi tercihleri üzerindeki etkisi: Öğretmenler üzerinde bir uygulama
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Turizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı

2020 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Tüketici karmaşasının marka güveni, algılanan değer ve marka bağlılığı üzerindeki etkisi
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı