
2024 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Exploring the link between English teachers' technological pedagogical content knowledge and their self-efficacy in developing digital teaching materials (A case study of the central districts of the province of Eskişehir)
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2024 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
Translanguaging in Primary Multilingual English-medium Instruction Classrooms: Exploring Teachers' and Students' Attitudes and Practices at an International School in Türkiye
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2024 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
English as a Lingua Franca Awareness Among Turkish EFL High School Students
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Analyzing the Impact of User-Generated Language Learning Content on Social Media: Motivation and Language Skills Development among English Majors
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı

2023 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
Crafting Fluency: Innovating Course Design for Elevating Speaking Proficiency in Tourism-Specific English at the University Level
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
EFL teachers' cognitions about teaching suprasegmental features in the context of Turkey
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2023 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
The sequential presentation of grammatical morphemes in English textbooks used in Turkish public secondary schools: Textbook analysis and the teachers' perspectives and experiences
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı

2022 - Devam Ediyor
Yüksek Lisans
A comparison of isolated and integrated vocabulary teaching in secondary school.
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı

2021 - Tamamlandı
Yüksek Lisans
The use of lexical bundles in argumentative essays written by Turkish university students: A learner corpus-based study
Kurum Adı : Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatları Ana Bilim Dalı