DPUPortal - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Bilgi Portalı
Figen Karaferye

Dr. Öğr. Üyesi Figen Karaferye

Emet Meslek Yüksekokulu

  • Profil
  • Kişisel
  • Eğitim Bilgileri
  • Görevler / İş Deneyimi
  • ÜAK Temel Alan
  • Dersler
  • Projeler
  • Yönetilen Tezler
  • Yayınlar
  • Tasarım/ Patent/ Ödül
  • Sanatsal Faaliyetler
  • Bilgi Paylaşımlarım
  • Galeri
  • İletişim

Yayınlar

  Yıllara Göre Grafiklerim Türlere Göre Grafiklerim Kapsamına Göre Grafiklerim Endeksine Göre Grafiklerim

Kitaplar

Boyacı, A. &, K. F. (2021). Eğitim Perspektifinden Planlama, Ekonomi ve Politika, Ankara: Pegem Akademi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Eğitim bilimleri alanında elektronik mentorluk, : Pegem Akademi Yayınevi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde okul yönetiminde dijital materyal geliştirme, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde okul yönetiminde dijital materyal geliştirme, : Milli Eğitim Bakanlığı Yayını

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Yükseköğretim Üzerine Düşünmek, : Pegem Akademi

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Makaleler

Karaferye, F. (2019). Academic internationalization: Academics as marketing actors in higher education. International Journal of Social Sciences and Education Research, 5(),16 - 22. 10.24289/ijsser.473443

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. & Ağaoğlu, E. (2017). Examining the Perception of the Order versus Freedom Dilemma in University Management. Universal Journal of Educational Research, 5(9),1589 - 1599. 10.13189/ujer.2017.050916

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. & Ağaoğlu, E. (2017). Perceptions of the dilemma – order versus freedom at managing faculty: a literature review. Journal of Education and Practice, 8(2),122 - 132.

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). Academics’ needs and expectations toward academic management leadership programs. ulakbilge, 5(17),1895 - 1915. 10.7816/ulakbilge-05-17-09

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). An introduction to program accreditation in foreign language schools in Turkey. European Journal of Multidisciplinary Studies, 4(2),62 - 66.

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Bildiriler

Vakaliuk, T., , C. O., , K. F. &, F. R. (2021). Examining The Context Of E-Dictionary Use In Language Studies, International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications (ICNTLLSC 2021), 11.05.2021

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2019). Öğretmen yetiştirme ve geliştirme süreçlerine 21. yy. becerilerinin entegrasyonu: Meslektaş işbirliği ile yaşam ve kariyer becerilerini geliştirme, III. Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (UBEK 2019), 21.03.2019

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F., Koutra, K., Ratsika, N., Torrents, A., Demirciler, V. O. & Şahbaz, O. (2019). Examining Secondary School Students’ Absenteeism and Beyond in Europe, lnternational Congress on Science and Education 2019 (ICSE 2019), 21.03.2019

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2018). Heutagogy in the era of industry 4.0: Teachers as student coaches and learning leaders, 2nd International Symposium on Innovative Approaches in Scientific Studies, 30.11.2018

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2018). STUDENT MENTORING MODELS: A SYSTEMATIC REVIEW, III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, 28.04.2018

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2018). YÜKSEKÖĞRETİMDE MENTORLUK PROGRAMLARI: MENTOR, MENTİ VEKURUMA YÖNELİK KAZANIMLARI, III. INES EDUCATION and SOCIAL SCIENCE CONGRESS, 28.04.2018

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). An introduction to program accreditation in foreign language schools in Turkey, 11th International Conference on Social Sciences, 20.01.2017

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Ulağlı,, , S., , E., , F., &. K. &, L. . (2007). Post-Modern Söylemde Dünya Düzeninin / Düzensizliğinin Anlatısı Kara Film. Dilbilim, 1, 39-47., ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2019). Sosyal-bilişsel teori temelli bir durum çalışması: 21. yy. becerilerinin öğretmen yetiştirme ve geliştirme süreçlerine entegrasyonu, 10. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu’nda (EYFOR-X), 07.11.2019

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2019). ÖĞRENCİ PSİKOLOJİK DAYANIKLILIĞININ ARTIRILMASINDA MENTÖRLÜK UYGULAMALARININ ROLÜNÜN İNCELENMESİ, 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30.10.2019

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2019). Odesa’nın Mentor’undan Hibrit Mentörlüğe Doğru Uzanan Yolda Mentörlük Kavramı ve Gelişimi, 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 30.10.2019

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F., Demirciler, V. O. & Şahbaz, O. (2018). Türkiye’de Ortaöğretim Düzeyinde Okul Devamsızlığı ve Erken Okul Terkine Bakış, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23.03.2018

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2018). Bir Devlet Üniversitesinde Uygulanan Mentorluk Programının Sonuçlarının İncelenmesi: Yabancı Diller Yüksekokulu Örneği, Uluslararası Yükseköğretimde Kalite Kongresi (ICQH), 05.12.2018

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, &, F. (2018). Öğrenci mentorluğu modelleri üzerine bir inceleme. III. Ines International Education and Social Science Congress Abstracts Book, ISBN: 978-605-196-166-8, Antalya., ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, &, F. (2018). Yükseköğretim düzeyinde mentorluk programları mentor, menti ve kuruma ne sağlar? III. Ines International Education and Social Science Congress Abstracts Book, ISBN: 978-605-196-166-8, Antalya., ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). Üniversitede akademisyenler için yönetim ve liderlik programlarına yönelik keşif çalışması, I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, 14.09.2017

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). Lean Six Sigma and Six Sigma: Quality tools in service industry and higher education, Innovation and Global Issues in Social Sciences II Kongresi, 19.10.2017

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2017). Akademik uluslararasılaşmada, eğitimde bir pazarlama aktörü olarak akademisyen, Innovation and Global Issues in Social Sciences II Kongresi, 19.10.2017

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, &, F. (2015). Perceptions of the dilemma – order versus freedom at managing faculty. International Journal of Technical Research and Applications (e-ISSN: 2320-8163), pp. 36-37. , ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Editörlükler

Karaferye, F. (2020). Kriz ve kriz yönetimi. Milli Eğitim Bakanlığı Yayını, . ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

Karaferye, F. (2020). Sosyal ve duygusal beceriler. Milli Eğitim Bakanlığı Yayını, . ,

Özet Metin

Anahtar Kelimeler

DPU

T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi

DPUPortal Platformu

DPUPortal Nedir?

DPUPortal, Üniversitemiz ailesine mensup akademik ve idari tüm personelimizin kişisel bilgilerinin yer aldığı bir sistemidir.

Ayrıca değerli akademisyenlerimizin alanları ile ilgili güncel akademik yazılarına ulaşabileceğiniz önemli bir akademik kaynaktır.

Hızlı Erişimler

  • Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
  • Merkez Kütüphane
  • Öğrenci Bilgi Sistemi
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Uygulamalar

DPUMobil uygulamasını telefonunuza kurarak üniversitemiz hakkındaki herşeye cep telefonunuzdan ulaşabilirsiniz.

AppStore Android
© 2024 T.C. Kütahya Dumlupınar Üniversitesi - Dijital Dönüşüm ve Yazılım Ofisi Koordinatörlüğü , Tüm hakları saklıdır.
  • Kullanım Koşulları